Jij bent handig met het achterhalen van die MP4'tjes van RTL toch? Heb jij die van TDJ vandaag?quote:
Dat is een leuke zijsprong, maar niet zo relevant voor zijn rol als gastpresentator bij KvdB. Daar zit hij toch gewoon als voetbaljournalist en boegbeeld van VI; ongeacht of VI goed of slecht is.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n voetbalblad is tegenwoordig nauwelijks meer journalistiek te noemen, zaakwaarnemers en familieleden bepalen wat er in de interviews staat. Johan buigt voor de commercie want hij moet de oplagecijfers aan zijn Raad van Comissarissen uitleggen. En als uit de marktonderzoeken blijkt dat de lezers leverworst op de kuffer willen doet hij dat.
Wij van WC Eendquote:Op maandag 15 juli 2013 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En hij is toch meerdere malen in direct verband gebracht met het verstrekken van doping
Dan hebben we geen Knevel en van den Brink meerquote:Op maandag 15 juli 2013 23:47 schreef Ereinion het volgende:
Mijn oproep is om geen gristenen meer op tv te laten zien.
Bij deze deel ik je mee dat De Mart je voor deze zonde nog zal laten boeten.quote:
Gewoon 2 uur Mart uitzendenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan hebben we geen Knevel en van den Brink meer
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Bij deze deel ik je mee dat De Mart je voor deze zonde nog zal laten boeten.
Hij doet het wel redelijk inderdaad.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is meneer Bos een verademing zeg, ten opzichte van Andries Knevel.
Tamelijk briljant toch.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
Staaij roept bij deze op tot het stoppen van oproepen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |