Viel wel mee. Vind Bos het toch wel goed doen eigenlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Hmmmm.... ik weet het niet hoor, met die gastpresentator.
Het is niet dat Bos niet kan presenteren, maar het voelt een beetje ongemakkelijk als die Telegraaf-journalist daar loopt te oreren over Samsom en over het kabinet, terwijl Bos natuurlijk een voorganger van Samsom is en één van de formateurs van het kabinet.
Volgens mij moet je gastpresentatoren geen interviews laten doen die zo dicht bij hun eigen werkzaamheden staan.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij moet je gastpresentatoren geen interviews laten doen die zo dicht bij hun eigen werkzaamheden staan.
ik had de presso weg moeten vagen, excuus.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johanespresso Vermeer, die is makkelijk.
Alsof iemand dit programma serieus neemtquote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Hmmmm.... ik weet het niet hoor, met die gastpresentator.
Het is niet dat Bos niet kan presenteren, maar het voelt een beetje ongemakkelijk als die Telegraaf-journalist daar loopt te oreren over Samsom en over het kabinet, terwijl Bos natuurlijk een voorganger van Samsom is en één van de formateurs van het kabinet.
Deze zijn uitgenodigd om over wielrennen te praten en niet over dat de wereldtop sprint gewoon compleet verrot is.quote:
van die slapers.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:41 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die gepakt worden zijn meestal wel sukkels
Di Luca en Santambrogio zijn king.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:41 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die gepakt worden zijn meestal wel sukkels
Johan Derksen is niet actief ergens bij betrokken; die is journalist van beroep. Stel dat Johan Derksen daar de hoofdredacteur van een concurrerend voetbalblad moet interviewen, of een voetballer / trainer / clubvoorzitter die zich heel negatief over VI heeft uitgelaten, dan zou Derksen daar ook ongemakkelijk zitten.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Woensdag geeft JD een lesje journalistiek aan Wilfred Sjenee.
Je mag al blij zijn dat een paralympier knieen heeft.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat ze puntige knieën heeft.
Dan maar hopen dat Veenstra te gast is.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Johan Derksen is niet actief ergens bij betrokken; die is journalist van beroep. Stel dat Johan Derksen daar de hoofdredacteur van een concurrerend voetbalblad moet interviewen, of een voetballer / trainer / clubvoorzitter die zich heel negatief over VI heeft uitgelaten, dan zou Derksen daar ook ongemakkelijk zitten.
Oh, ik dacht een buikspreekpop met het stemmetje van Andries die onder de tafel zit.quote:
'The War on Cancer heeft niks opgeleverd"quote:Op maandag 15 juli 2013 23:43 schreef Gramulanion het volgende:
Dit is dan wel weer de slechtste vergelijking ooit.
En ook niemand die hem daar tegenspreektquote:
Zo'n voetbalblad is tegenwoordig nauwelijks meer journalistiek te noemen, zaakwaarnemers en familieleden bepalen wat er in de interviews staat. Johan buigt voor de commercie want hij moet de oplagecijfers aan zijn Raad van Comissarissen uitleggen. En als uit de marktonderzoeken blijkt dat de lezers leverworst op de kuffer willen doet hij dat.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Johan Derksen is niet actief ergens bij betrokken; die is journalist van beroep. Stel dat Johan Derksen daar de hoofdredacteur van een concurrerend voetbalblad moet interviewen, of een voetballer / trainer / clubvoorzitter die zich heel negatief over VI heeft uitgelaten, dan zou Derksen daar ook ongemakkelijk zitten.
Lambiekje is ontmaskerd!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
'The War on Cancer heeft niks opgeleverd"
Gewoon echt een volslagen lamlul.quote:
Hehe die zat toch ook aan de snoepjes?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Kraaijenhof was de trainer van die gekke Nelli.
Niet meer dan de normale wetenschappelijke ontwikkelingquote:
En hij is toch meerdere malen in direct verband gebracht met het verstrekken van dopingquote:Op maandag 15 juli 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Kraaijenhof was de trainer van die gekke Nelli.
marcodej is al om.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen om CDA'ers te paaien. Het werkt wel.
Jij bent handig met het achterhalen van die MP4'tjes van RTL toch? Heb jij die van TDJ vandaag?quote:
Dat is een leuke zijsprong, maar niet zo relevant voor zijn rol als gastpresentator bij KvdB. Daar zit hij toch gewoon als voetbaljournalist en boegbeeld van VI; ongeacht of VI goed of slecht is.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n voetbalblad is tegenwoordig nauwelijks meer journalistiek te noemen, zaakwaarnemers en familieleden bepalen wat er in de interviews staat. Johan buigt voor de commercie want hij moet de oplagecijfers aan zijn Raad van Comissarissen uitleggen. En als uit de marktonderzoeken blijkt dat de lezers leverworst op de kuffer willen doet hij dat.
Wij van WC Eendquote:Op maandag 15 juli 2013 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En hij is toch meerdere malen in direct verband gebracht met het verstrekken van doping
Dan hebben we geen Knevel en van den Brink meerquote:Op maandag 15 juli 2013 23:47 schreef Ereinion het volgende:
Mijn oproep is om geen gristenen meer op tv te laten zien.
Bij deze deel ik je mee dat De Mart je voor deze zonde nog zal laten boeten.quote:
Gewoon 2 uur Mart uitzendenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan hebben we geen Knevel en van den Brink meer
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Bij deze deel ik je mee dat De Mart je voor deze zonde nog zal laten boeten.
Hij doet het wel redelijk inderdaad.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is meneer Bos een verademing zeg, ten opzichte van Andries Knevel.
Tamelijk briljant toch.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
Staaij roept bij deze op tot het stoppen van oproepen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |