Viel wel mee. Vind Bos het toch wel goed doen eigenlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Hmmmm.... ik weet het niet hoor, met die gastpresentator.
Het is niet dat Bos niet kan presenteren, maar het voelt een beetje ongemakkelijk als die Telegraaf-journalist daar loopt te oreren over Samsom en over het kabinet, terwijl Bos natuurlijk een voorganger van Samsom is en één van de formateurs van het kabinet.
Volgens mij moet je gastpresentatoren geen interviews laten doen die zo dicht bij hun eigen werkzaamheden staan.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij moet je gastpresentatoren geen interviews laten doen die zo dicht bij hun eigen werkzaamheden staan.
ik had de presso weg moeten vagen, excuus.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johanespresso Vermeer, die is makkelijk.
Alsof iemand dit programma serieus neemtquote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Hmmmm.... ik weet het niet hoor, met die gastpresentator.
Het is niet dat Bos niet kan presenteren, maar het voelt een beetje ongemakkelijk als die Telegraaf-journalist daar loopt te oreren over Samsom en over het kabinet, terwijl Bos natuurlijk een voorganger van Samsom is en één van de formateurs van het kabinet.
Deze zijn uitgenodigd om over wielrennen te praten en niet over dat de wereldtop sprint gewoon compleet verrot is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |