Nee. Ben ik denk ik te jong voorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Het was een geintje, je kent de gezegde toch, als de vakman het niet meer weet dan pur je het.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Het was een geintje, je kent de gezegde toch, als de vakman het niet meer weet dan pur je het.
Het eerste wat mijn toenmalige stageadres heeft geleerd, als hij niet goed is spuit je er flink wat pur tussen dan is het goed.quote:
elektrotechniek gestudeerd, mijn toemalige stageadres was een bedrijf in professional audio, deden voornamelijk av en licht installatie`s maken voor restaurants, cafe`s, grote bedrijven, gemeentes/fitnesszalen en van der valk.quote:
Dat zou nu opgelost gaan worden: http://www.spoorpro.nl/sp(...)ndstadrail-vervangenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:51 schreef WhiteJoker het volgende:
iCloud ik dacht eerst dat je het over HTM had die de hulp van RET weigerde bij de RR wisselproblemen.
[ afbeelding ]
Thnx, dan maar een keer extra overstappen. Het is voor Mn werk dus dat zullen ze wel niet leuk vindenquote:
Hmmm, ziet er leuk uit met de Franken-Sachsen-Express. Misschien wel zo leuk ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Het hele stuk Keulen - Ruhrgebied - Soest - Paderborn is i.i.g. nogal saai. Leipzig-Dresden ook.
Idee van mij:
Köln 7:53 ICE 1521 (via Koblenz), Nürnberg 12:24
Nürnberg 12:40 IRE 3091, Dresden Hbf 16:56
De IRE zijn diesel-kantelbaktreinen, helaas vrij lawaaiig.
Of wat dacht je hiervan?
[ afbeelding ]
Zie je nog eens wat.![]()
Dan betalen ze die 2,30 maar, stelletje gierigaardsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:29 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Thnx, dan maar een keer extra overstappen. Het is voor Mn werk dus dat zullen ze wel niet leuk vinden
Opzich ben ik niet eerder thuis, alleen een keer extra overstappen nu.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:07 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan betalen ze die 2,30 maar, stelletje gierigaards
De president is ook wel wat anders dan de tour hè..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:17 schreef icloud het volgende:
De trein werd niet tegen gehouden? Kon mij van vroeger herinneren dat als le president er langs moest complete snelwegen werden afgesloten voor een paar uur.
En er zijn gewoon voorzieningen in het Tourreglement voor opgenomen, hoe wordt omgegaan met voorsprongen en achterstanden en zulks.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef greavy het volgende:
Nope. De trein kreeg gewoon voorrang, zoals het hoort
Zouden die aankondigingen zelf ook een aankondiging hebben op remafstand?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En er zijn gewoon voorzieningen in het Tourreglement voor opgenomen, hoe wordt omgegaan met voorsprongen en achterstanden en zulks.
Blijft onverlet dat een beetje machinist zijn trein natuurlijk gewoon stilzet vóór de aankondiging van de overweg.
Idd, artikel 19 van het Tourreglement zegt daar iets over. Google Translate verneukt de vertaling aardig, dus in de spoiler in het Frans.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En er zijn gewoon voorzieningen in het Tourreglement voor opgenomen, hoe wordt omgegaan met voorsprongen en achterstanden en zulks.
Blijft onverlet dat een beetje machinist zijn trein natuurlijk gewoon stilzet vóór de aankondiging van de overweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:22 schreef greavy het volgende:
[..]
Idd, artikel 19 van het Tourreglement zegt daar iets over. Google Translate verneukt de vertaling aardig, dus in de spoiler in het Frans.In datzelfde reglement (tenminste in de pdf die je op de Engelse site van de Tour kan vinden) staan de regels ook in grotemensenengels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Zouden die aankondigingen zelf ook een aankondiging hebben op remafstand?
Ach ik moet het doen met de "He er gaat iets fout! Weet je wat? laten we maar wat aankloten totdat de spits voorbij is en daarna hebben we de ruimte om de draad weer op te pakken" mentaliteit, wellicht iets beter, maar ook niet allesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:38 schreef James1988 het volgende:
Punctualiteitsmanagement van het type "Operatie geslaagd, patiënt overleden"... daar trek je geen reizigers mee.
precies. ipv te proberen de vertraging eruit te rijden wordt soms de makkelijkste weg gekozenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:38 schreef James1988 het volgende:
Punctualiteitsmanagement van het type "Operatie geslaagd, patiënt overleden"... daar trek je geen reizigers mee.
En dan volgend jaar weer heel verbaasd zijn omdat de klanttevredenheid is gedaald ondanks de recordpunctualiteit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies. ipv te proberen de vertraging eruit te rijden wordt soms de makkelijkste weg gekozen
uhuh. Het moet gaan om reizigerspunctualiteit, niet om punctualiteit van de treinen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
En dan volgend jaar weer heel verbaasd zijn omdat de klanttevredenheid is gedaald ondanks de recordpunctualiteit.
En dan zeker opnieuw met een rapport komen dat de klant een "verkeerde" klanttevredenheid opgeeft.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
En dan volgend jaar weer heel verbaasd zijn omdat de klanttevredenheid is gedaald ondanks de recordpunctualiteit.
treintje rijden is dan ook belangrijker dan reizigers vervoerenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:12 schreef Igen het volgende:
[..]
En dan zeker opnieuw met een rapport komen dat de klant een "verkeerde" klanttevredenheid opgeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |