waar heb je dat gelezen dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:28 schreef icloud het volgende:
Las gisteren dat prorail hulp heeft geweigerd hierbij, weet iemand daar meer van?
Weet ik niet meer, ik dacht op hhf, hij vertelde dat hun met alles klaar stonden en de spullen op voorraad hadden of snel konden bestellen maar dat werd geweigerd.quote:
dat kan dus zowel het hollandse hits forum zijn als hemelschraapstadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:31 schreef icloud het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, ik dacht op hhf, hij vertelde dat hun met alles klaar stonden en de spullen op voorraad hadden of snel konden bestellen maar dat werd geweigerd.
Klopt, en de portalen zijn zo ongeveer uit 1950.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:40 schreef Duvel het volgende:
Misschien moet ik nog even toevoegen dat er na de oorlog een tekort was aan staal. Voor de duidelijkheid.
En zijn commentaarquote:quote:
We moeten op zoek naar het juiste werkmaterieel, bijvoorbeeld om op hoogte te kunnen werken vanaf het spoor en materialen. Zo'n klap als hier plaatshad, gebeurt niet vaak. We speuren langs onze bouwplaatsen in heel Nederland naar een nieuw portaal. Als we alle spullen hebben, wordt een plan van aanpak gemaakt.''
quote:Wat een kolder, voordat die persoon ook maar 1 letter geschreven/gezegt heeft stonden wij al met AMW's klaar.
Rijdraad ed is een belletje en het komt eraan, bokjes en zooi is gewoon op voorraad. Het enige lastige is de betonnen pilaren, ik weet niet hoe ze dit nu opgelost hebben, mijn dienst zat er op heb alleen aan puinruimen gedaan en voorbereidingen getroffen
Zou dat er niet ook mee te maken hebben dat ze eerst Wormerveer moeten afmakendus tot dan nog geen mensen of materieel beschikbaar hadden om hiermee ana de gang te gaan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:48 schreef Peterselieman het volgende:
Duurt wel tot vanmiddag 16.00 uur voordat het opgelost is ...
Andere aannemer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou dat er niet ook mee te maken hebben dat ze eerst Wormerveer moeten afmakendus tot dan nog geen mensen of materieel beschikbaar hadden om hiermee ana de gang te gaan?
lijkt me niet toch? Je zou in principe zo de gids erbij kunnen pakken en een aannemer kunnen bellen, maar ik weet niet hoe het concessietechnisch vast is gelegd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou dat er niet ook mee te maken hebben dat ze eerst Wormerveer moeten afmakendus tot dan nog geen mensen of materieel beschikbaar hadden om hiermee ana de gang te gaan?
Zie mijn post, hun zijn geweigerd, prorail wil persee zich houden aan het aannemersschems en niet kijken wie het het snelst kan fixen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lijkt me niet toch? Je zou in principe zo de gids erbij kunnen pakken en een aannemer kunnen bellen, maar ik weet niet hoe het concessietechnisch vast is gelegd.
Een betonnen portaal zal wel niet meer op voorraad zijn, maar een stalen portaal moet wel lukken
indien dit waar is dan is dit minachting van de reizigerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:00 schreef icloud het volgende:
[..]
Zie mijn post, hun zijn geweigerd, prorail wil persee zich houden aan het aannemersschems en niet kijken wie het het snelst kan fixen.
Je zet niet zomaar een stalen portaal neer. Dat ding moet gefundeerd worden, of je moet een snelle tijdelijke oplossing (duo-paal) plaatsen. Maar dan nog moet eerst dat betonnen kreng eruit, zonder daarbij alle kabels die er langs lopen te slopen. Uitdaging!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lijkt me niet toch? Je zou in principe zo de gids erbij kunnen pakken en een aannemer kunnen bellen, maar ik weet niet hoe het concessietechnisch vast is gelegd.
Een betonnen portaal zal wel niet meer op voorraad zijn, maar een stalen portaal moet wel lukken
dat snap ik allemaal, maar het vervangen moet in een uur of 18 wel lukken toch? Het is niet zo dat het hogeschoolwetenschap isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je zet niet zomaar een stalen portaal neer. Dat ding moet gefundeerd worden, of je moet een snelle tijdelijke oplossing (duo-paal) plaatsen. Maar dan nog moet eerst dat betonnen kreng eruit, zonder daarbij alle kabels die er langs lopen te slopen. Uitdaging!
3 h palen is genoeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je zet niet zomaar een stalen portaal neer. Dat ding moet gefundeerd worden, of je moet een snelle tijdelijke oplossing (duo-paal) plaatsen. Maar dan nog moet eerst dat betonnen kreng eruit, zonder daarbij alle kabels die er langs lopen te slopen. Uitdaging!
Pur? Dude ben je een beunhaas of zo? Er komen elk uur weet ik hoeveel treinen met 120km/u langs gescheurd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:20 schreef icloud het volgende:
In beton, blijft alles staan of desnoods pur
Het was een geintje, je kent de gezegde toch, als de vakman het niet meer weet dan pur je het.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:24 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Pur? Dude ben je een beunhaas of zo? Er komen elk uur weet ik hoeveel treinen met 120km/u langs gescheurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |