Het hele stuk Keulen - Ruhrgebied - Soest - Paderborn is i.i.g. nogal saai. Leipzig-Dresden ook.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:52 schreef greavy het volgende:
Ik ben opzoek naar een route van Keulen naar Dresden met Fernverkehr. Liefst geen ICE waar je 300 km/h overal langs zoeft, maar een IC of EuroCity hoor je mij ook niet klagen.
Ik zit zelf aan deze route te denken:
Köln Messe/Deutz Gl.11-12 Di, 08.10.13 ab 08:24 11 ICE 1223 Intercity-Express
Fulda Di, 08.10.13 an 12:26 4
Fulda Di, 08.10.13 ab 13:14 7 IC 2159 Intercity
Dresden Hbf Di, 08.10.13 an 17:28 1
Route gaat dan via Soest - Warburg - Fulda - Leipzig.
Evt tussen Fulda en Dresden ook met een ICE.
Is dit een leuke route dat iemand weet?
datum is nog fictief gekozen
Eindhoven - Aken en verder dat zijn voorlopig alleen nog maar plannen. De komende jaren hoef je er nog niets van te verwachtenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:41 schreef einszweiachtung het volgende:
Even een vraag aan mijn favoriete treinfans!
Hoe zit het met de treinverbinding Eindhoven-Dusseldorf waarover een tijd gelden gesproken werd?
Over de IC Eindhoven - Aken (waaraan voorafgaand een IC Sittard - Aken met diesels moest rijden) is vandaag toevallig wel nog wat nieuws bekend geworden:quote:Op maandag 15 juli 2013 20:41 schreef einszweiachtung het volgende:
Even een vraag aan mijn favoriete treinfans!
Hoe zit het met de treinverbinding Eindhoven-Dusseldorf waarover een tijd gelden gesproken werd?
Oh ja nee ik kies een trein omdat ie een ziel heeft jaquote:Op maandag 15 juli 2013 21:31 schreef James1988 het volgende:"@Freshcuppajoe_ @Madness_ID Geen idee, maar geef toe dat het beter is dan grijze treinen zonder ziel"
Er is een peperdure brug kapot en ik weet niet hoeveel beveiliging moet heraangelegd worden. Gaat om miljarden en miljarden aan schade en het gaat nog tot minstens december duren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:42 schreef icloud het volgende:
Ik zag dat de ic berlijn anders rijd of minder. Rijd door een dijkdoorbraak, maar dat is toh al weken geleden?
Wat? Biljoenen. We moeten Mars gaan veroveren en al die lui daar ook uitmelken om het ook maar binnen de komende 200 jaar te kunnen financieren!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Er is een peperdure brug kapot en ik weet niet hoeveel beveiliging moet heraangelegd worden. Gaat om miljarden en miljarden aan schade en het gaat nog tot minstens december duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |