ja. Nijmegen komt er in vergelijking met Arnhem karig van afquote:
Zowel arnhem cs als nijmegen cs heeft maar een trein per uur, dus hoezo?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja. Nijmegen komt er in vergelijking met Arnhem karig van af
Een hsl oost is essentieel voor het uitbouwen van die regio, en voor onze relatie met duitsland.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik hoor net dat FairyTailRail interesse heeft.
weet niet of dat zo'n investering kan rechtvaardigenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef icloud het volgende:
[..]
Zowel arnhem cs als nijmegen cs heeft maar een trein per uur, dus hoezo?
Precies daarom zet ik dus vooral in op de duitse treinen komend van adam en alleen stoppen op utrecht en arnhem internationaal.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
weet niet of dat zo'n investering kan rechtvaardigen
Arnhem cs ligt erg onhandig en teveeel tussen de klagende mensen, door de hsl om arnhem heen te leide zoals beschreven in mijn plan, haal je snelheidswinst en heb je geen last van geluidsoverlast en het gezeik wat daar aan vast hangt.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:06 schreef WhiteJoker het volgende:
Wait wut Arnhem Internationaal? Net wat die stad nodig heeft. Nog een allureproject.
Dan heb je net Arnhem "Centraal" voor weet ik hoeveel miljoen verbouwd zodat de stad internationale allure krijgt, en dan kom jij met je plan voor Arnhem Internationaal. Denk niet dat het er ooit komt. Dan zullen ze eerder Arnhem helemaal overslaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:08 schreef icloud het volgende:
[..]
Arnhem cs ligt erg onhandig en teveeel tussen de klagende mensen, door de hsl om arnhem heen te leide zoals beschreven in mijn plan, haal je snelheidswinst en heb je geen last van geluidsoverlast en het gezeik wat daar aan vast hangt.
Arnhem cs blijft een grote functie behouden, en haar directe verbinding met arnhem internationaal versterk die alleen maar.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:10 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dan heb je net Arnhem "Centraal" voor weet ik hoeveel miljoen verbouwd zodat de stad internationale allure krijgt, en dan kom jij met je plan voor Arnhem Internationaal. Denk niet dat het er ooit komt. Dan zullen ze eerder Arnhem helemaal overslaan.
Ah moet kunnen: Zwolle > Lelystad > Kreng richting Vlissingen en dan ben je er bijna. Kost alleen een kleeein beetje extra reistijd...quote:
Er is al een rechtstreekse trein Zwolle - Den Haag CS, maar het is sneller om via Utrecht te reizen. Je hebt dan alleen geen last van de storing, dus het is raar dat deze regel in het omreisadvies staat.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:25 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ah moet kunnen: Zwolle > Lelystad > Kreng richting Vlissingen en dan ben je er bijna. Kost alleen een kleeein beetje extra reistijd...
Ahum goeiemorgen ik zat even niet op te letten.... Ik heb niets gezegd.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:30 schreef Viezze het volgende:
[..]
Er is al een rechtstreekse trein Zwolle - Den Haag CS, maar het is sneller om via Utrecht te reizen. Je hebt dan alleen geen last van de storing, dus het is raar dat deze regel in het omreisadvies staat.
precies. Die rijdt nog niet eens in een frequentie van eenmaal per uurquote:Op maandag 15 juli 2013 14:29 schreef b2py het volgende:
Ik zou beginnen met ICE frequentie op te voeren..
misschien wel als de reistijd wat verkort kan worden en de prijzen niet al te hoog liggenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:35 schreef James1988 het volgende:
Zou een uurverbinding Amsterdam - Duisburg of Amsterdam - Düsseldorf rendabel te krijgen zijn?
Zou ik eerder zeggen amsterdam keulen, in mijn plan krijgt de ic berlijn ook een flink tijdsverschil in positive zin.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:35 schreef James1988 het volgende:
Zou een uurverbinding Amsterdam - Duisburg of Amsterdam - Düsseldorf rendabel te krijgen zijn?
Het doortrekken van de RE schijnt ook rendabel te kunnen dusja..quote:Op maandag 15 juli 2013 14:35 schreef James1988 het volgende:
De RE 5 Emmerich - Koblenz wordt juist ingekort tot Wesel - Koblenz en de RB 35 van Duisburg naar Wesel wordt juist verlengd naar Arnhem en Düsseldorf. En er worden ook maatregelen getroffen om het opheffen van die trein in de toekomst onmogelijk te maken door een station tussen Emmerich en Zevenaar te openen: Elten.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Het doortrekken van de RE schijnt ook rendabel te kunnen dusja..
RB/Re, potatoe/patatoequote:Op maandag 15 juli 2013 14:49 schreef Regenjas het volgende:
[..]
De RE 5 Emmerich - Koblenz wordt juist ingekort tot Wesel - Koblenz en de RB 35 van Duisburg naar Wesel wordt juist verlengd naar Arnhem en Düsseldorf. En er worden ook maatregelen getroffen om het opheffen van die trein in de toekomst onmogelijk te maken door een station tussen Emmerich en Zevenaar te openen: Elten.
storing.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:41 schreef Fiorano het volgende:
En de Valleilijn gtw rijdt alle overwegen al claxonerend en op erg lage snelheid aan. Iemand die weet waarom?
Omreisadvies is gegeven omdat de treinen op de Veluwe erg druk waren ivm alle omrijdende reizigers tussen Deventer-Amersfoort enz.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:30 schreef Viezze het volgende:
[..]
Er is al een rechtstreekse trein Zwolle - Den Haag CS, maar het is sneller om via Utrecht te reizen. Je hebt dan alleen geen last van de storing, dus het is raar dat deze regel in het omreisadvies staat.
Zo zo. Blijkbaar zijn die betonnen portalen wel aan vervanging toequote:Op maandag 15 juli 2013 13:15 schreef Fiorano het volgende:
Leiding is overigens kapot getrokken waarbij het portaal is meegekomen.
En een foto :
[ afbeelding ]
De app treinvertraging niet op je telefoon?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut NS. Wat is het weer een zootje. Twee formulieren schrijven straks. Konko faal bende
was nog een krol ook die daar de draad kapot getrokken heeftquote:Op maandag 15 juli 2013 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. Blijkbaar zijn die betonnen portalen wel aan vervanging toeDat wordt binnenkort weer een buitendienststelling van een week of zes zeker
![]()
Nee. Maar dat had geen fuck uitgemaakt natuurlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:07 schreef Peter het volgende:
[..]
De app treinvertraging niet op je telefoon?
een KRaan Op Lorries?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:19 schreef densmee het volgende:
[..]
was nog een krol ook die daar de draad kapot getrokken heeft
'k Geraak er een beetje gestoord van.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:08 schreef greavy het volgende:
Door een bug kan je op Mijn NS geen claim indienen voor geld terug ....
De in- en uitchecktijden worden 2 uur af- of bijgeteld ....
I dont care, ik schrijf gewoon good old school papieren formulieren. Ben er wel klaar mee die onzin.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:08 schreef greavy het volgende:
Door een bug kan je op Mijn NS geen claim indienen voor geld terug ....
De in- en uitchecktijden worden 2 uur af- of bijgeteld ....
Allemaal ProRail-dingen maar natuurlijk kut-NSquote:Op maandag 15 juli 2013 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut NS. Wat is het weer een zootje. Twee formulieren schrijven straks. Konko faal bende
Ja goed hequote:Op maandag 15 juli 2013 19:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Allemaal ProRail-dingen maar natuurlijk kut-NS
Als IT'er moet je je diep schamen omdat het in ons werk ook zo belachelijk vaak voorkomt dat wij de schuld krijgen van dingen waar we totaal niets aan kunnen doen. Van "Internet doet het niet!!!" als nu.nl niet bereikbaar is t/m toch uitgerolde producten waar je je tijdenlang tegen verzet hebt omdat je de grote problemen waar ze nu last van hebben van mijlenver zag aankomen.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed heIk heb decennialang geprobeerd de nuance te zien, maar uiteindelijk verandert er toch niks. Dus word ik maar een kortzichtige tokkielul. En beklaag ik me bij de partij waar ik mee te doen heb. Ongeacht wie er verder schuld aan heeft. Dat gaat namelijk altijd overal zo
![]()
Tsja. Klappen vangen hoort bij je werk hequote:Op maandag 15 juli 2013 19:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als IT'er moet je je diep schamen omdat het in ons werk ook zo belachelijk vaak voorkomt dat wij de schuld krijgen van dingen waar we totaal niets aan kunnen doen. Van "Internet doet het niet!!!" als nu.nl niet bereikbaar is t/m toch uitgerolde producten waar je je tijdenlang tegen verzet hebt omdat je de grote problemen waar ze nu last van hebben van mijlenver zag aankomen.
Het is ongelofelijk interessant, vannacht heel lang bij een overweg moeten wachten op de terugweg van de enige kroeg waar je geen eten hoeft te bestellen als je een biertje wil. Er was een trein aan het rangeren, heen en weer en heen en weer, hield de hele tijd de overweg dicht (badslipperexpress met 120 wagons eah). Opeens kruipt er een of andere redneck onder de koppeling tussen twee wagons door PRECIES op het moment dat de trein begint te rijden. Het ging echt maar nét goed, hij had er geen seconde langer over moeten doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja. Klappen vangen hoort bij je werk he![]()
En of ik me diep moet schamen hoef jij niet te bepalen hoorHoe gaat het daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |