abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juli 2013 @ 00:40:04 #51
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_128958211
Ik weet eigenlijk te weinig van de vervoersvraag tussen Nederland en de steden die je opnoemt om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen. :)
pi_128958262
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 00:40 schreef James1988 het volgende:
Ik weet eigenlijk te weinig van de vervoersvraag tussen Nederland en de steden die je opnoemt om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen. :)
ja, ik had hetzelfde probleem al vandaar dat ik dacht gooi het eens in de groep bij de spoorfreakz
  maandag 15 juli 2013 @ 07:43:21 #53
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_128961902
Duisburg is een overstapmogelijkheid naar Berlijn (ICE), Oberhausen heb ik zelf ook nooit zo goed begrepen, goede vraag.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_128962170
Gaat lekker vandaag, IC uit enschede (drienerlo) richting denhaag ging eerst al niet verder dan utrecht vanwege kaputte bovenleiding bij Gouda oid, is er nu ook een paal omgedonderd tussen apeldoorn en amersfoort (gebeurt daar ook nogal eens) waardoor apeldoorn nu het eindpunt is.
pi_128962192
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 08:27 schreef arkkey het volgende:
Gaat lekker vandaag, IC uit enschede (drienerlo) richting denhaag ging eerst al niet verder dan utrecht vanwege kaputte bovenleiding bij Gouda oid, is er nu ook een paal omgedonderd tussen apeldoorn en amersfoort (gebeurt daar ook nogal eens) waardoor apeldoorn nu het eindpunt is.
De bovenleiding in de buurt van gouda gaat ook bijna wekelijks kapot zowat...
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 15 juli 2013 @ 08:37:28 #56
141482 Q.
JurassiQ
pi_128962256
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 08:31 schreef _serial_ het volgende:

[..]

De bovenleiding in de buurt van gouda gaat ook bijna wekelijks kapot zowat...
... als er geen springers zijn.
For great justice!
  maandag 15 juli 2013 @ 08:42:52 #57
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_128962300
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 08:31 schreef _serial_ het volgende:

[..]

De bovenleiding in de buurt van gouda gaat ook bijna wekelijks kapot zowat...
Dat valt wel mee volgens mij...? Bij Woerden is het wel raak geweest de laatste tijd.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_128962499
Ach ja, zo blijf je lekker reizen door het o zo geweldige Nederlandse landschap ;-).
Ik was onderweg naar Amf tot we bleven steken bij Deventer. Dus maar even om reizen via zwolliewood.

Iemand nog intresse in wat foto's van een Amerikaanse dieseltje ;-) welke van die lange goederentreinen trekt?
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
pi_128962631
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 08:27 schreef arkkey het volgende:
Gaat lekker vandaag, IC uit enschede (drienerlo) richting denhaag ging eerst al niet verder dan utrecht vanwege kaputte bovenleiding bij Gouda oid, is er nu ook een paal omgedonderd tussen apeldoorn en amersfoort (gebeurt daar ook nogal eens) waardoor apeldoorn nu het eindpunt is.
Ben ik even blij dat die paal niet gisteravond is omgevallen. Stond rond 10 uur in Amersfoort en moest naar Zwolle maar er was iemand gesprongen tussen Amersfoort en Zwolle dus moest via Deventer. Als dit dan was gebeurt was ik niet thuis gekomen.
pi_128962912
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:13 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ben ik even blij dat die paal niet gisteravond is omgevallen. Stond rond 10 uur in Amersfoort en moest naar Zwolle maar er was iemand gesprongen tussen Amersfoort en Zwolle dus moest via Deventer. Als dit dan was gebeurt was ik niet thuis gekomen.
Ik heb het gevoel als of er werkelijk niets gedaan word aan die springers. Laat staan dat men die vertagings tijd van 2 uur gaan verkorten (even losstaand van de nieuwe conducteur en machinist als die van ver komen)
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
pi_128963145
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 00:41 schreef icloud het volgende:

[..]

ja, ik had hetzelfde probleem al vandaar dat ik dacht gooi het eens in de groep bij de spoorfreakz
Zowel Duisburg als Oberhausen hebben een belangrijke overstapfunctie, al is Oberhausen wel wat minder natuurlijk. Maar met 210.000 inwoners is Oberhausen nog altijd groter dan Arnhem en het heeft een behoorlijk achterland. En vanaf Oberhausen Hbf kom je snel naar dat gigawinkelcentrum daar of naar Movie World.

Voor het vliegveld van Düsseldorf wordt aangeraden over te stappen op het station van Duisburg en je kan het inderdaad gebruiken als overstapstation richting Hannover en Berlijn.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 juli 2013 @ 09:55:23 #62
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_128963171
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 08:27 schreef arkkey het volgende:
Gaat lekker vandaag, IC uit enschede (drienerlo) richting denhaag ging eerst al niet verder dan utrecht vanwege kaputte bovenleiding bij Gouda oid, is er nu ook een paal omgedonderd tussen apeldoorn en amersfoort (gebeurt daar ook nogal eens) waardoor apeldoorn nu het eindpunt is.
Betonrot hoorde ik?

Ook tussen Wolvega en Steenwijk wordt er nu enkelspoor gereden, omdat de werkzaamheden aan een van de sporen nog niet afgerond zijn. Ook daar schijnen problemen met een bovenleidingportaal te zijn, maar vertraging levert het niet op.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 15 juli 2013 @ 10:04:00 #63
141482 Q.
JurassiQ
pi_128963292
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:35 schreef daanski82 het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel als of er werkelijk niets gedaan word aan die springers.
Wat wil je er tegen doen dan? Preventief 100 meter hoge hekken om het spoor?
For great justice!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 juli 2013 @ 10:06:46 #64
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_128963340
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:04 schreef Q. het volgende:

[..]

Wat wil je er tegen doen dan? Preventief 100 meter hoge hekken om het spoor?
precies. het is vrijwel onmogelijk. Op strategische plaatsen wat hekken neerzetten kan iets helpen, maar als iemand echt wil gaan dan is zo iemand lastig tegen te houden ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_128963461
Laten we dan zorgen dat die vertragings tijd korter word.
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
  maandag 15 juli 2013 @ 10:14:51 #66
141482 Q.
JurassiQ
pi_128963497
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:12 schreef daanski82 het volgende:
Laten we dan zorgen dat die vertragings tijd korter word.
Mensen kweken die in minder stukjes uiteenvallen als ze voor de trein springen?
For great justice!
pi_128963562
Het duurt erg lang, maar dat zal zo zijn redenen hebben. Springers kosten Prorail en NS heel veel geld en het is op niemand te verhalen, dus ik denk dat ze heus wel kijken naar de mogelijkheden om de vertragingstijd zo kort mogelijk te maken.

Het zijn wel van die dingen waardoor ik het treinreizen wel zat begin te worden (ookal kan niemand hier wat aan doen). Het gaat meestal goed, maar als het een keer verkeerd gaat kost het direct zoveel tijd. Laat staan alle werkzaamheden de laatste tijd, daar word je ook niet goed van.
  maandag 15 juli 2013 @ 10:19:58 #68
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_128963582
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Betonrot hoorde ik?

Ook tussen Wolvega en Steenwijk wordt er nu enkelspoor gereden, omdat de werkzaamheden aan een van de sporen nog niet afgerond zijn. Ook daar schijnen problemen met een bovenleidingportaal te zijn, maar vertraging levert het niet op.
Dat zijn dezelfde typen portalen, zouden die nu plotseling toch aan hun einde gekomen zijn?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 juli 2013 @ 10:25:42 #69
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_128963704
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:19 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dat zijn dezelfde typen portalen, zouden die nu plotseling toch aan hun einde gekomen zijn?
het lijkt er inderdaad op dat ze tegen het einde van hun levensduur aan zitten. Op Somda wordt gemeld dat er wel een vernieuwingsprogramma op stapel staat, maar dat het nog wel even kan duren voordat het zover is ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_128963836
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Mensen kweken die in minder stukjes uiteenvallen als ze voor de trein springen?
Mensen kweken die niet springen?
  maandag 15 juli 2013 @ 10:38:29 #71
141482 Q.
JurassiQ
pi_128963921
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:33 schreef b2py het volgende:

[..]

Mensen kweken die niet springen?
Preventief alle mensen ruimen, kan er ook niemand springen.
For great justice!
  maandag 15 juli 2013 @ 10:41:12 #72
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_128963987
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:02 schreef daanski82 het volgende:
Ach ja, zo blijf je lekker reizen door het o zo geweldige Nederlandse landschap ;-).
Ik was onderweg naar Amf tot we bleven steken bij Deventer. Dus maar even om reizen via zwolliewood.
Grappig. Gisteravond ging het precies andersom. Amersfoort - Zwolle omreizen via Deventer na een springer bij Putten.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 15 juli 2013 @ 10:42:47 #73
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_128964020
quote:
2s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

het lijkt er inderdaad op dat ze tegen het einde van hun levensduur aan zitten. Op Somda wordt gemeld dat er wel een vernieuwingsprogramma op stapel staat, maar dat het nog wel even kan duren voordat het zover is ...
Ja, dat staat al jaren op de planning geloof ik. Alleen was de hoop dat ze het wat langer uit zouden houden. Ik dacht ook dat de betonnen portalen in Brabant er slechter aan toe waren.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 15 juli 2013 @ 10:42:51 #74
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_128964021
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:13 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ben ik even blij dat die paal niet gisteravond is omgevallen. Stond rond 10 uur in Amersfoort en moest naar Zwolle maar er was iemand gesprongen tussen Amersfoort en Zwolle dus moest via Deventer. Als dit dan was gebeurt was ik niet thuis gekomen.
Ja hoi :W dan zaten we waarschijnlijk in dezelfde trein :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 15 juli 2013 @ 10:45:16 #75
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_128964061
Zat van de week nog te kijken naar die betonnen portalen bij Amersfoort. Vroeg me al af hoe oud die wel niet waren
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_128964506
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja hoi :W dan zaten we waarschijnlijk in dezelfde trein :Y
22.24 vertrek uit Amersfoort zo uit mijn hoofd. Ik dacht overigens dat omreizen via Deventer een half uur extra kostte, maar je moet nu een kwartier wachten in Amersfoort en een kwartier in Deventer. Was het met de oude dienstregeling dan wel "maar" een half uur extra?
pi_128964865
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:45 schreef Fiorano het volgende:
Zat van de week nog te kijken naar die betonnen portalen bij Amersfoort. Vroeg me al af hoe oud die wel niet waren
Ze zijn nog origineel, dus dan komen ze uit 1951 of 1952, zoiets.
  maandag 15 juli 2013 @ 11:19:46 #78
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_128965015
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:59 schreef Viezze het volgende:

[..]

22.24 vertrek uit Amersfoort zo uit mijn hoofd. Ik dacht overigens dat omreizen via Deventer een half uur extra kostte, maar je moet nu een kwartier wachten in Amersfoort en een kwartier in Deventer. Was het met de oude dienstregeling dan wel "maar" een half uur extra?
Ja klopt, die knoop in Deventer is eruit gehaald. Nu kost het je dus een uur :') Maja, lekker formuliertje schrijven natuurlijk ;)

Ik had trouwens die van 21:54 :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_128965186
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:13 schreef Regenjas het volgende:

[..]

Ze zijn nog origineel, dus dan komen ze uit 1951 of 1952, zoiets.
Hele film over opbouw daarvan staat op YouTube, moeilijk interessant.
pi_128965203
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja klopt, die knoop in Deventer is eruit gehaald. Nu kost het je dus een uur :') Maja, lekker formuliertje schrijven natuurlijk ;)

Ik had trouwens die van 21:54 :)
Formuliertje schrijven gaat voor mij helaas niet ;( Daarnaast kost het je effectief een uur, maar volgens mij komt de trein uit Deventer net een minuut eerder in Zwolle aan dan die uit Amersfoort, waardoor je net geen 60 minuten vertraging hebt :P

Ik kwam uit Utrecht, weet niet precies hoe laat in Amersfoort maar iets na 10 uur. Er zat een groep Chinezen bij ons in de trein, die natuurlijk braaf bleven zitten. Ik wilde net wat gaan zeggen maar een andere alerte reiziger was me voor. Die moesten nog helemaal naar Groningen ;(
  maandag 15 juli 2013 @ 11:28:36 #81
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_128965250
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:26 schreef Viezze het volgende:

[..]

Formuliertje schrijven gaat voor mij helaas niet ;( Daarnaast kost het je effectief een uur, maar volgens mij komt de trein uit Deventer net een minuut eerder in Zwolle aan dan die uit Amersfoort, waardoor je net geen 60 minuten vertraging hebt :P
Gewoon een uur schrijven :{w En waarom gaat dat voor jou niet??
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_128965335
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Gewoon een uur schrijven :{w En waarom gaat dat voor jou niet??
NS Privilegepas. Vader werkt bij het spoor maar ze mogen geen jaarkaart meer geven van de belastingdienst. Het komt er op neer dat we per reis alleen de belasting voor het kaartje hoeven te betalen, maar daardoor kan je geen geld terug krijgen bij vertraging (heb er al een keer over gemaild).
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 juli 2013 @ 11:34:43 #83
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_128965396
quote:
2s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:42 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja, dat staat al jaren op de planning geloof ik. Alleen was de hoop dat ze het wat langer uit zouden houden. Ik dacht ook dat de betonnen portalen in Brabant er slechter aan toe waren.
zou zomaar kunnen. Die betonnen onderbouw dateert nog grotendeels uit de tijd dat het spoor in zijn geheel geëlektrificeerd is.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 15 juli 2013 @ 11:35:56 #84
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_128965421
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:32 schreef Viezze het volgende:

[..]

NS Privilegepas. Vader werkt bij het spoor maar ze mogen geen jaarkaart meer geven van de belastingdienst. Het komt er op neer dat we per reis alleen de belasting voor het kaartje hoeven te betalen, maar daardoor kan je geen geld terug krijgen bij vertraging (heb er al een keer over gemaild).
Ah zo. Ja dan heb je "pech" idd :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_128965461
Als ik me bedenk hoeveel geld ik bespaar door deze pas kan ik die paar keer vertraging wel voor lief nemen :P
pi_128965820
'Siemens biecht treinenkartel op in Brazilië' http://nu.nl/economie/352(...)tel-in-brazilie.html
  maandag 15 juli 2013 @ 11:58:36 #87
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_128965926
Wel jammer, die betonnen portalen en die 'gotische' zijn toch de mooiste bovenleidingsportalen die er zijn.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 juli 2013 @ 12:14:54 #88
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_128966298
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wel jammer, die betonnen portalen en die 'gotische' zijn toch de mooiste bovenleidingsportalen die er zijn.
je haalt nu twee dingen door elkaar. Dit gaat voornamelijk over de portalen die een betonnen onderbouw en een stalen bovenbouw hebben.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 15 juli 2013 @ 12:44:32 #89
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_128967048
Ik moet nu dus van Groningen naar Barneveld, omreizen via Duivendrecht ofzo? Of hebben we busjes?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_128967519
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:44 schreef Fiorano het volgende:
Ik moet nu dus van Groningen naar Barneveld, omreizen via Duivendrecht ofzo? Of hebben we busjes?
Amersfoort - Barneveld/Ede rijdt wel hoor, de kapotte paal zit verderop de Veluwe
pi_128967584
De a12 loopt nu in een rare bocht dus het zou het meest logische zijn om deze meteen recht te trekken, hierdoor krijg je vanaf utrecht een snelweg met in de middenberm een hsl die in een recht lijn loopt richting velp, eventueel kan het gedeelte in de veluwe verdiept en verkapt aangelegd worden.

Vervolgens zal achter ede een aftakking zijn naar arnhem en nijmegen, de lijn loopt verder en passeert de a50 om vervolgens boven de Rosendaelsche Golfclub te lopen, uiteindelijk komen we aan op arnhem internationaal wat tussen Velp en Rheden ligt ten hoogte van de n785(bij het bestaande spoor) we gaan verder en passeeren de a348 om via latum weer gebundeld te komen met de a12.

We blijven de a12 en later zijn duitse broertje de a3 volgen tot in oberhausen, hier stoppen we niet maar ligt wel een uittakspoor om oberhausen, duisburg en dusseldorf te bedienen,
vanaf hier blijven we de a3 volgen tot in keulen.

dienstregeling ziet er dan als volgt uit.

1 kpu amsterdam-utrecht-arnhem cs
1 kpu amsterdam-utrecht-nijmegen cs
1 kpu schiphol-utrecht-arnhem-oberhausen(einde hsl) duisburg-dusseldorf-dusseldorf airport
1 kpu amsterdam/schiphol-utrecht-arnhem-keulen
1 kpu amsterdam-utrecht-arnhem-keulen-frankfurt(basel) bestaande ice.
1 kpu amsterdam-utrecht-arnhem-duisburg-hanover-berlijn(vervanging van de berlijn express) door het schrappen van de tussengelegen stations en het verder upgrade van de lijn moet een tijd van onder de 6 uur mogelijk zijn.
Ik heb hier alleen de stopstations vernoemd, waar ik arnhem gebruik, bedoel ik arnhem international .

[ Bericht 1% gewijzigd door icloud op 15-07-2013 13:59:07 ]
  maandag 15 juli 2013 @ 13:10:15 #92
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_128967775
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:01 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Amersfoort - Barneveld/Ede rijdt wel hoor, de kapotte paal zit verderop de Veluwe
Edit, grapje kom over Zwollywood natuurlijk
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_128967808
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:10 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Eerst Groningen-Amersfoort heh
Hmm.. of ik heb wat gemist, of die storing is alweer voorbij, ik zie niks bijzonders op http://www.ns.nl/cgi-bin/spoorkaart/spoorkaart daar namelijk :)
  maandag 15 juli 2013 @ 13:15:50 #94
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_128967965
Leiding is overigens kapot getrokken waarbij het portaal is meegekomen.

En een foto :
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 15 juli 2013 @ 13:17:00 #95
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_128967995
Ohw, daar gaan alle theorieën. :')
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 15 juli 2013 @ 13:18:28 #96
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_128968040
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:15 schreef Fiorano het volgende:
Leiding is overigens kapot getrokken waarbij het portaal is meegekomen.

En een foto :
[ afbeelding ]
300 meter bovenleiding naar de knoppen ook. De rest van de dag vind ik nog tamelijk krap qua schatting eigenlijk of zie ik dit verkeerd?
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_128968212
Grootste 'probleem' is het regelen van een paal.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 juli 2013 @ 13:31:02 #98
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_128968437
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 juli 2013 @ 13:43:48 #99
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_128968845
Goed advies:
quote:
Apeldoorn-Amersfoort

Melding maandag 15 juli 2013, 11:47 uur:
Oorzaak: defecte bovenleiding

Tussen Amersfoort en Apeldoorn rijden geen treinen door een defecte bovenleiding.
Er rijden snelbussen tussen Amersfoort en Apeldoorn.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min.
De verstoring is naar verwachting 16 juli rond 2:00 uur verholpen.
Reizigers tussen Utrecht C. en Deventer kunnen omreizen via Arnhem.
Reizigers tussen Amersfoort en Deventer kunnen omreizen via Zwolle.
Reizigers tussen Zwolle en Den Haag C./Rotterdam C. kunnen omreizen via Lelystad C.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_128968898
Ach, de melding dateert van maandagochtend. Dat kan je de betreffende persoon niet kwalijk nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')