ja, ik had hetzelfde probleem al vandaar dat ik dacht gooi het eens in de groep bij de spoorfreakzquote:Op maandag 15 juli 2013 00:40 schreef James1988 het volgende:
Ik weet eigenlijk te weinig van de vervoersvraag tussen Nederland en de steden die je opnoemt om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen.
De bovenleiding in de buurt van gouda gaat ook bijna wekelijks kapot zowat...quote:Op maandag 15 juli 2013 08:27 schreef arkkey het volgende:
Gaat lekker vandaag, IC uit enschede (drienerlo) richting denhaag ging eerst al niet verder dan utrecht vanwege kaputte bovenleiding bij Gouda oid, is er nu ook een paal omgedonderd tussen apeldoorn en amersfoort (gebeurt daar ook nogal eens) waardoor apeldoorn nu het eindpunt is.
... als er geen springers zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De bovenleiding in de buurt van gouda gaat ook bijna wekelijks kapot zowat...
Dat valt wel mee volgens mij...? Bij Woerden is het wel raak geweest de laatste tijd.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De bovenleiding in de buurt van gouda gaat ook bijna wekelijks kapot zowat...
Ben ik even blij dat die paal niet gisteravond is omgevallen. Stond rond 10 uur in Amersfoort en moest naar Zwolle maar er was iemand gesprongen tussen Amersfoort en Zwolle dus moest via Deventer. Als dit dan was gebeurt was ik niet thuis gekomen.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:27 schreef arkkey het volgende:
Gaat lekker vandaag, IC uit enschede (drienerlo) richting denhaag ging eerst al niet verder dan utrecht vanwege kaputte bovenleiding bij Gouda oid, is er nu ook een paal omgedonderd tussen apeldoorn en amersfoort (gebeurt daar ook nogal eens) waardoor apeldoorn nu het eindpunt is.
Ik heb het gevoel als of er werkelijk niets gedaan word aan die springers. Laat staan dat men die vertagings tijd van 2 uur gaan verkorten (even losstaand van de nieuwe conducteur en machinist als die van ver komen)quote:Op maandag 15 juli 2013 09:13 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat die paal niet gisteravond is omgevallen. Stond rond 10 uur in Amersfoort en moest naar Zwolle maar er was iemand gesprongen tussen Amersfoort en Zwolle dus moest via Deventer. Als dit dan was gebeurt was ik niet thuis gekomen.
Zowel Duisburg als Oberhausen hebben een belangrijke overstapfunctie, al is Oberhausen wel wat minder natuurlijk. Maar met 210.000 inwoners is Oberhausen nog altijd groter dan Arnhem en het heeft een behoorlijk achterland. En vanaf Oberhausen Hbf kom je snel naar dat gigawinkelcentrum daar of naar Movie World.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:41 schreef icloud het volgende:
[..]
ja, ik had hetzelfde probleem al vandaar dat ik dacht gooi het eens in de groep bij de spoorfreakz
Betonrot hoorde ik?quote:Op maandag 15 juli 2013 08:27 schreef arkkey het volgende:
Gaat lekker vandaag, IC uit enschede (drienerlo) richting denhaag ging eerst al niet verder dan utrecht vanwege kaputte bovenleiding bij Gouda oid, is er nu ook een paal omgedonderd tussen apeldoorn en amersfoort (gebeurt daar ook nogal eens) waardoor apeldoorn nu het eindpunt is.
Wat wil je er tegen doen dan? Preventief 100 meter hoge hekken om het spoor?quote:Op maandag 15 juli 2013 09:35 schreef daanski82 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel als of er werkelijk niets gedaan word aan die springers.
precies. het is vrijwel onmogelijk. Op strategische plaatsen wat hekken neerzetten kan iets helpen, maar als iemand echt wil gaan dan is zo iemand lastig tegen te houden ...quote:Op maandag 15 juli 2013 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat wil je er tegen doen dan? Preventief 100 meter hoge hekken om het spoor?
Mensen kweken die in minder stukjes uiteenvallen als ze voor de trein springen?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:12 schreef daanski82 het volgende:
Laten we dan zorgen dat die vertragings tijd korter word.
Dat zijn dezelfde typen portalen, zouden die nu plotseling toch aan hun einde gekomen zijn?quote:Op maandag 15 juli 2013 09:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Betonrot hoorde ik?
Ook tussen Wolvega en Steenwijk wordt er nu enkelspoor gereden, omdat de werkzaamheden aan een van de sporen nog niet afgerond zijn. Ook daar schijnen problemen met een bovenleidingportaal te zijn, maar vertraging levert het niet op.
het lijkt er inderdaad op dat ze tegen het einde van hun levensduur aan zitten. Op Somda wordt gemeld dat er wel een vernieuwingsprogramma op stapel staat, maar dat het nog wel even kan duren voordat het zover is ...quote:Op maandag 15 juli 2013 10:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde typen portalen, zouden die nu plotseling toch aan hun einde gekomen zijn?
Mensen kweken die niet springen?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Mensen kweken die in minder stukjes uiteenvallen als ze voor de trein springen?
Grappig. Gisteravond ging het precies andersom. Amersfoort - Zwolle omreizen via Deventer na een springer bij Putten.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:02 schreef daanski82 het volgende:
Ach ja, zo blijf je lekker reizen door het o zo geweldige Nederlandse landschap ;-).
Ik was onderweg naar Amf tot we bleven steken bij Deventer. Dus maar even om reizen via zwolliewood.
Ja, dat staat al jaren op de planning geloof ik. Alleen was de hoop dat ze het wat langer uit zouden houden. Ik dacht ook dat de betonnen portalen in Brabant er slechter aan toe waren.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het lijkt er inderdaad op dat ze tegen het einde van hun levensduur aan zitten. Op Somda wordt gemeld dat er wel een vernieuwingsprogramma op stapel staat, maar dat het nog wel even kan duren voordat het zover is ...
Ja hoiquote:Op maandag 15 juli 2013 09:13 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat die paal niet gisteravond is omgevallen. Stond rond 10 uur in Amersfoort en moest naar Zwolle maar er was iemand gesprongen tussen Amersfoort en Zwolle dus moest via Deventer. Als dit dan was gebeurt was ik niet thuis gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |