abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128969109
Iemand commentaar op mijn briljante plan? :P
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 juli 2013 @ 13:55:45 #102
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_128969205
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:52 schreef icloud het volgende:
Iemand commentaar op mijn briljante plan? :P
ja. Nijmegen komt er in vergelijking met Arnhem karig van af
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_128969252
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ja. Nijmegen komt er in vergelijking met Arnhem karig van af
Zowel arnhem cs als nijmegen cs heeft maar een trein per uur, dus hoezo?
  maandag 15 juli 2013 @ 13:57:36 #104
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_128969270
Hoere. Er gaat wel even iets teveel mis nu. Moet om half 3 in Utrecht zijn dus ik moet al omrijden over Arnhem. En ik hoor nu alweer onheilspellende berichten over de terugweg. Kan nog weleens een listig ritje gaan worden...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_128969280
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:52 schreef icloud het volgende:
Iemand commentaar op mijn briljante plan? :P
Ik hoor net dat FairyTailRail interesse heeft.
pi_128969350
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef b2py het volgende:

[..]

Ik hoor net dat FairyTailRail interesse heeft.
Een hsl oost is essentieel voor het uitbouwen van die regio, en voor onze relatie met duitsland.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 juli 2013 @ 14:00:55 #107
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_128969365
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef icloud het volgende:

[..]

Zowel arnhem cs als nijmegen cs heeft maar een trein per uur, dus hoezo?
weet niet of dat zo'n investering kan rechtvaardigen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_128969429
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:00 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

weet niet of dat zo'n investering kan rechtvaardigen
Precies daarom zet ik dus vooral in op de duitse treinen komend van adam en alleen stoppen op utrecht en arnhem internationaal.
pi_128969529
Wait wut Arnhem Internationaal? Net wat die stad nodig heeft. Nog een allureproject.
pi_128969587
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:06 schreef WhiteJoker het volgende:
Wait wut Arnhem Internationaal? Net wat die stad nodig heeft. Nog een allureproject.
Arnhem cs ligt erg onhandig en teveeel tussen de klagende mensen, door de hsl om arnhem heen te leide zoals beschreven in mijn plan, haal je snelheidswinst en heb je geen last van geluidsoverlast en het gezeik wat daar aan vast hangt.
pi_128969675
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:08 schreef icloud het volgende:

[..]

Arnhem cs ligt erg onhandig en teveeel tussen de klagende mensen, door de hsl om arnhem heen te leide zoals beschreven in mijn plan, haal je snelheidswinst en heb je geen last van geluidsoverlast en het gezeik wat daar aan vast hangt.
Dan heb je net Arnhem "Centraal" voor weet ik hoeveel miljoen verbouwd zodat de stad internationale allure krijgt, en dan kom jij met je plan voor Arnhem Internationaal. Denk niet dat het er ooit komt. Dan zullen ze eerder Arnhem helemaal overslaan.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 juli 2013 @ 14:11:04 #112
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_128969678
de nimby's moeten niet zo miepen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_128969775
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:10 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Dan heb je net Arnhem "Centraal" voor weet ik hoeveel miljoen verbouwd zodat de stad internationale allure krijgt, en dan kom jij met je plan voor Arnhem Internationaal. Denk niet dat het er ooit komt. Dan zullen ze eerder Arnhem helemaal overslaan.
Arnhem cs blijft een grote functie behouden, en haar directe verbinding met arnhem internationaal versterk die alleen maar.

Een stop in arnhem is noodzakelijk, al denk ik bij dit plan aan 2030 opleveren
  maandag 15 juli 2013 @ 14:25:11 #114
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_128970120
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
Goed advies:

[..]

Ah moet kunnen: Zwolle > Lelystad > Kreng richting Vlissingen en dan ben je er bijna. Kost alleen een kleeein beetje extra reistijd... :(
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_128970286
Ik zou beginnen met ICE frequentie op te voeren..
pi_128970303
quote:
12s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:25 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Ah moet kunnen: Zwolle > Lelystad > Kreng richting Vlissingen en dan ben je er bijna. Kost alleen een kleeein beetje extra reistijd... :(
Er is al een rechtstreekse trein Zwolle - Den Haag CS, maar het is sneller om via Utrecht te reizen. Je hebt dan alleen geen last van de storing, dus het is raar dat deze regel in het omreisadvies staat.
  maandag 15 juli 2013 @ 14:31:47 #117
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_128970339
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:30 schreef Viezze het volgende:

[..]

Er is al een rechtstreekse trein Zwolle - Den Haag CS, maar het is sneller om via Utrecht te reizen. Je hebt dan alleen geen last van de storing, dus het is raar dat deze regel in het omreisadvies staat.
Ahum goeiemorgen ik zat even niet op te letten.... Ik heb niets gezegd.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 juli 2013 @ 14:33:47 #118
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_128970413
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:29 schreef b2py het volgende:
Ik zou beginnen met ICE frequentie op te voeren..
precies. Die rijdt nog niet eens in een frequentie van eenmaal per uur
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 15 juli 2013 @ 14:35:45 #119
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_128970489
Zou een uurverbinding Amsterdam - Duisburg of Amsterdam - Düsseldorf rendabel te krijgen zijn?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 juli 2013 @ 14:38:43 #120
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_128970598
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:35 schreef James1988 het volgende:
Zou een uurverbinding Amsterdam - Duisburg of Amsterdam - Düsseldorf rendabel te krijgen zijn?
misschien wel als de reistijd wat verkort kan worden en de prijzen niet al te hoog liggen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_128970749
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:35 schreef James1988 het volgende:
Zou een uurverbinding Amsterdam - Duisburg of Amsterdam - Düsseldorf rendabel te krijgen zijn?
Zou ik eerder zeggen amsterdam keulen, in mijn plan krijgt de ic berlijn ook een flink tijdsverschil in positive zin.
pi_128970765
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:35 schreef James1988 het volgende:
Zou een uurverbinding Amsterdam - Duisburg of Amsterdam - Düsseldorf rendabel te krijgen zijn?
Het doortrekken van de RE schijnt ook rendabel te kunnen dusja.. ;)
pi_128970926
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:44 schreef b2py het volgende:

[..]

Het doortrekken van de RE schijnt ook rendabel te kunnen dusja.. ;)
De RE 5 Emmerich - Koblenz wordt juist ingekort tot Wesel - Koblenz en de RB 35 van Duisburg naar Wesel wordt juist verlengd naar Arnhem en Düsseldorf. En er worden ook maatregelen getroffen om het opheffen van die trein in de toekomst onmogelijk te maken door een station tussen Emmerich en Zevenaar te openen: Elten.
pi_128971337
Ik zou gewoon Utrecht - Arnhem upgraden naar 200 km/h. Een volwaardige hsl is echt niet nodig. De ICE integreren in de gewone dienstregeling, zoals ook is gedaan met de IC-Berlijn. De ICE rijd dan 1x per uur, het andere half uur rijdt er een ic naar Duitsland. Deze gaat alleen een andere richting op de de ICE. Richting Dortmund - Kassel - Leipzig bijv.
pi_128971518
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:49 schreef Regenjas het volgende:

[..]

De RE 5 Emmerich - Koblenz wordt juist ingekort tot Wesel - Koblenz en de RB 35 van Duisburg naar Wesel wordt juist verlengd naar Arnhem en Düsseldorf. En er worden ook maatregelen getroffen om het opheffen van die trein in de toekomst onmogelijk te maken door een station tussen Emmerich en Zevenaar te openen: Elten.
RB/Re, potatoe/patatoe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')