ja. Nijmegen komt er in vergelijking met Arnhem karig van afquote:
Zowel arnhem cs als nijmegen cs heeft maar een trein per uur, dus hoezo?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja. Nijmegen komt er in vergelijking met Arnhem karig van af
Een hsl oost is essentieel voor het uitbouwen van die regio, en voor onze relatie met duitsland.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik hoor net dat FairyTailRail interesse heeft.
weet niet of dat zo'n investering kan rechtvaardigenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef icloud het volgende:
[..]
Zowel arnhem cs als nijmegen cs heeft maar een trein per uur, dus hoezo?
Precies daarom zet ik dus vooral in op de duitse treinen komend van adam en alleen stoppen op utrecht en arnhem internationaal.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
weet niet of dat zo'n investering kan rechtvaardigen
Arnhem cs ligt erg onhandig en teveeel tussen de klagende mensen, door de hsl om arnhem heen te leide zoals beschreven in mijn plan, haal je snelheidswinst en heb je geen last van geluidsoverlast en het gezeik wat daar aan vast hangt.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:06 schreef WhiteJoker het volgende:
Wait wut Arnhem Internationaal? Net wat die stad nodig heeft. Nog een allureproject.
Dan heb je net Arnhem "Centraal" voor weet ik hoeveel miljoen verbouwd zodat de stad internationale allure krijgt, en dan kom jij met je plan voor Arnhem Internationaal. Denk niet dat het er ooit komt. Dan zullen ze eerder Arnhem helemaal overslaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:08 schreef icloud het volgende:
[..]
Arnhem cs ligt erg onhandig en teveeel tussen de klagende mensen, door de hsl om arnhem heen te leide zoals beschreven in mijn plan, haal je snelheidswinst en heb je geen last van geluidsoverlast en het gezeik wat daar aan vast hangt.
Arnhem cs blijft een grote functie behouden, en haar directe verbinding met arnhem internationaal versterk die alleen maar.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:10 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dan heb je net Arnhem "Centraal" voor weet ik hoeveel miljoen verbouwd zodat de stad internationale allure krijgt, en dan kom jij met je plan voor Arnhem Internationaal. Denk niet dat het er ooit komt. Dan zullen ze eerder Arnhem helemaal overslaan.
Ah moet kunnen: Zwolle > Lelystad > Kreng richting Vlissingen en dan ben je er bijna. Kost alleen een kleeein beetje extra reistijd...quote:
Er is al een rechtstreekse trein Zwolle - Den Haag CS, maar het is sneller om via Utrecht te reizen. Je hebt dan alleen geen last van de storing, dus het is raar dat deze regel in het omreisadvies staat.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:25 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ah moet kunnen: Zwolle > Lelystad > Kreng richting Vlissingen en dan ben je er bijna. Kost alleen een kleeein beetje extra reistijd...
Ahum goeiemorgen ik zat even niet op te letten.... Ik heb niets gezegd.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:30 schreef Viezze het volgende:
[..]
Er is al een rechtstreekse trein Zwolle - Den Haag CS, maar het is sneller om via Utrecht te reizen. Je hebt dan alleen geen last van de storing, dus het is raar dat deze regel in het omreisadvies staat.
precies. Die rijdt nog niet eens in een frequentie van eenmaal per uurquote:Op maandag 15 juli 2013 14:29 schreef b2py het volgende:
Ik zou beginnen met ICE frequentie op te voeren..
misschien wel als de reistijd wat verkort kan worden en de prijzen niet al te hoog liggenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:35 schreef James1988 het volgende:
Zou een uurverbinding Amsterdam - Duisburg of Amsterdam - Düsseldorf rendabel te krijgen zijn?
Zou ik eerder zeggen amsterdam keulen, in mijn plan krijgt de ic berlijn ook een flink tijdsverschil in positive zin.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:35 schreef James1988 het volgende:
Zou een uurverbinding Amsterdam - Duisburg of Amsterdam - Düsseldorf rendabel te krijgen zijn?
Het doortrekken van de RE schijnt ook rendabel te kunnen dusja..quote:Op maandag 15 juli 2013 14:35 schreef James1988 het volgende:
Zou een uurverbinding Amsterdam - Duisburg of Amsterdam - Düsseldorf rendabel te krijgen zijn?
De RE 5 Emmerich - Koblenz wordt juist ingekort tot Wesel - Koblenz en de RB 35 van Duisburg naar Wesel wordt juist verlengd naar Arnhem en Düsseldorf. En er worden ook maatregelen getroffen om het opheffen van die trein in de toekomst onmogelijk te maken door een station tussen Emmerich en Zevenaar te openen: Elten.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Het doortrekken van de RE schijnt ook rendabel te kunnen dusja..
RB/Re, potatoe/patatoequote:Op maandag 15 juli 2013 14:49 schreef Regenjas het volgende:
[..]
De RE 5 Emmerich - Koblenz wordt juist ingekort tot Wesel - Koblenz en de RB 35 van Duisburg naar Wesel wordt juist verlengd naar Arnhem en Düsseldorf. En er worden ook maatregelen getroffen om het opheffen van die trein in de toekomst onmogelijk te maken door een station tussen Emmerich en Zevenaar te openen: Elten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |