Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Ik heb Gegoogeld, maar heb je website niet kunnen vindenquote:Op zondag 14 juli 2013 01:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nieuws en media, beetje inspelen op wat mensen bezig houdt, Prince Charles wordt moslim, Rihanna poposunu gosterdi
naar wat heb je gegoogled?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb Gegoogeld, maar heb je website niet kunnen vinden
Maar jij schrijft dus zelf veel?
Charles, Rihanna, Moslim. Ik dacht bulurum belki siteniquote:Op zondag 14 juli 2013 01:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
naar wat heb je gegoogled?
vroeger, nou niet meer, nou vooral bewerken van bestaande.
Maar wat is de bedoeling van Lahmacun dan?quote:
Haha ooooh, dat waren willekeurige voorbeelden, voor de beeldvorming.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Charles, Rihanna, Moslim. Ik dacht bulurum belki siteni
Maar een soort van fok/magazine dus?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haha ooooh, dat waren willekeurige voorbeelden, voor de beeldvorming.
Komt idd van لحم بعجينquote:Op zondag 14 juli 2013 01:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar wat is de bedoeling van Lahmacun dan?Ik bedoel, ik weet wat het is, maar ik probeer de benaming te begrijpen. Lijkt namelijk heel erg op het Arabische Lahm(vlees) ib(in) ajeen(deeg).
hmm?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:02 schreef xaban06 het volgende:
Pfff, hoe moeilijk is het om te richten zeg.....
quote:Op zondag 14 juli 2013 02:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Cisimi yapmaya gittim, vloer was beetje nat....
FOK! zal ook wel iets leuks binnen halen denk ikquote:Op zondag 14 juli 2013 02:05 schreef xaban06 het volgende:
Op werk hebben we klanten met duizenden bezoekers per uur, vraag mij af wat zij binnenharken.
Nerden baksan en az yirmibin denk ik. Wel meer denk ik eigenlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
FOK! zal ook wel iets leuks binnen halen denk ik
Als ik de kosten mag geloven + dat het zo goed als alleen maar op Adsense draait, meer idd.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nerden baksan en az yirmibin denk ik. Wel meer denk ik eigenlijk.
quote:Op zondag 14 juli 2013 02:11 schreef Bortecinem het volgende:
Grappig mijn recept staat op pinterest.
Maar draait toch niet alleen op Adsense?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik de kosten mag geloven + dat het zo goed als alleen maar op Adsense draait, meer idd.
de revenue's zullen gelijkwaardig zijn?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maar draait toch niet alleen op Adsense?
http://www.webads.nl/portfolio/websites/FOK/id=16
Een echte bir slaat hem knock-out en wordt vervolgens dood aangetroffen in zijn auto.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:14 schreef SillyWalks het volgende:
"Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten."
Dit zou je eigenlijk altijd moeten zeggen als iemand je beschimpt of met je wil vechten, waarom alleen die ene maand?
"Laat me met rust, ik ben iets nuttigs aan het doen. Ga jezelf lastigvallen".
Eeuhmmmquote:Op zondag 14 juli 2013 02:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, jij was het niet.Tenzij je onder een Franse meisjesnaam post.
Omdat Ramadan anders is, tegenwoordig is het een maand, maar Ramadan is voor de moslim een beleving, een andere fase.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:14 schreef SillyWalks het volgende:
"Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten."
Dit zou je eigenlijk altijd moeten zeggen als iemand je beschimpt of met je wil vechten, waarom alleen die ene maand?
"Laat me met rust, ik ben iets nuttigs aan het doen. Ga jezelf lastigvallen".
Waarom draai je er geen adverenties op? Als je bezoekers kloppen kan je daar best wat aan verdienen.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb tot nu toe 22969 bezoekers gehad. Is dat redelijk in 3/4 maanden tijd?
Dat is bizar veelquote:Op zondag 14 juli 2013 02:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ja Trigger zei het al. Ik heb mij er net voor aangemeld. Maar ik vroeg me gewoon af of het aantal bezoekers redelijk was of niks voorstelde. Gewoon nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom draai je er geen adverenties op? Als je bezoekers kloppen kan je daar best wat aan verdienen.
Hoe kom je aan je cijfers eigenlijk? Lijkt mij best veel voor een nieuw gestartte website met zo weinig inhoud.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:16 schreef Bortecinem het volgende:
Voor een site wat ze niet heeft gepromoot en maar 4/5 recepten op heeft vind ik dat juist heel veel.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom draai je er geen adverenties op? Als je bezoekers kloppen kan je daar best wat aan verdienen.
..niet veel hoorje tel abo ofzo
Met niet zoveel bedoelde ik dat ze er niet heel veel mee zou verdienenquote:Op zondag 14 juli 2013 02:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor een site wat ze niet heeft gepromoot en maar 4/5 recepten op heeft vind ik dat juist heel veel.
Ik heb het wel gepromoot. Alle recepten staan op foodgawker.com of tastespotting.com. Beide sites zijn zeer populair.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor een site wat ze niet heeft gepromoot en maar 4/5 recepten op heeft vind ik dat juist heel veel.
Staat op blogger zelf...quote:Op zondag 14 juli 2013 02:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan je cijfers eigenlijk? Lijkt mij best veel voor een nieuw gestartte website met zo weinig inhoud.
Ga uit van een 3% CTR = 600 clicks x 0,35 = 210 euroquote:Op zondag 14 juli 2013 02:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met niet zoveel bedoelde ik dat ze er niet heel veel mee zou verdienen20.000 bezoekers, hooguit 100 euro ofzo?
Tamamda, je hebt seo, youtube, facebook, twitter etc, nog allemaal zaken wat onmisbaar is bij promotenquote:Op zondag 14 juli 2013 02:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het wel gepromoot. Alle recepten staan op foodgawker.com of tastespotting.com. Beide sites zijn zeer populair.
Dat klopt.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tamamda, je hebt seo, youtube, facebook, twitter etc, nog allemaal zaken wat onmisbaar is bij promoten
Nee, van jou.quote:
Boyle konus, canimi ye.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, van jou.
Maar denk maar niet dat ik jou geld ga geven zodat je cadeautjes kan kopen voor je andere vrouwen.
Voor een CTR van 3% mag ze wel wat meer haar best doenquote:Op zondag 14 juli 2013 02:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga uit van een 3% CTR = 600 clicks x 0,35 = 210 euro
Ik heb het nog ruim genomen, mijne schommelt tussen de 3 en 4%, vaker 4 dan niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Voor een CTR van 3% mag ze wel wat meer haar best doen
Mabroukquote:Op zondag 14 juli 2013 02:32 schreef AhmedJaret het volgende:
ik had deze sc niet eens gezien oo net het eten opgezet toch
ramadan mubarak
Pics?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb weer een nieuwe camera gekocht dus binnenkort zal ik weer recepten posten.
Nou vooruit dan maarquote:Op zondag 14 juli 2013 02:44 schreef Bortecinem het volgende:
Ik maak wel lahmacun voor je, is dat ook goed?
Sjiet?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:49 schreef xaban06 het volgende:
Sprak net een Irakees collega, bij hun is het iftar wanneer de lantaarnpalen aan gaan, wtf?
trustenquote:Op zondag 14 juli 2013 02:50 schreef Bortecinem het volgende:
Goede sahur iedereen en trusten alvast.
Iyi uykular obesita.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:50 schreef Bortecinem het volgende:
Goede sahur iedereen en trusten alvast.
Heeft er niks mee te maken, de tijden wanneer het avondgebed is vallen bijna exact samen met wanneer de straatverlichting aangaat.quote:
Is toch makkelijker om de recept te typen dan telkens een foto te moeten trekken van je handelingen? Vreemd hoor!quote:Op zondag 14 juli 2013 02:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb weer een nieuwe camera gekocht dus binnenkort zal ik weer recepten posten.
Is dat niet verschillend per gemeente?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken, de tijden wanneer het avondgebed is vallen bijna exact samen met wanneer de straatverlichting aangaat.
Wat heb jij liever, een recept met of zonder stap-voor-stap foto's?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is toch makkelijker om de recept te typen dan telkens een foto te moeten trekken van je handelingen? Vreemd hoor!
Held.quote:Op zondag 14 juli 2013 04:04 schreef Levolution het volgende:
Ik vast niet eens maar ik ga ook aan de sahur.
One luve bruddas
Meteen lahmacun op mijn scherm.quote:Op zondag 14 juli 2013 04:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Homepage klikken!
Alle spel- en taalfouten voorbehouden.
Het is een echte traditie.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:49 schreef xaban06 het volgende:
Sprak net een Irakees collega, bij hun is het iftar wanneer de lantaarnpalen aan gaan, wtf?
Wut? Bedoelde hij niet uit in plaats van aan?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:49 schreef xaban06 het volgende:
Eeeum, de tijden dat straatverlichting aan gaat heeft niets met de gebedstijden te maken.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken, de tijden wanneer het avondgebed is vallen bijna exact samen met wanneer de straatverlichting aangaat.
quote:Op zondag 14 juli 2013 12:51 schreef superniger het volgende:
Straks lekker lunchen met een broodje ham
eet smakelijkquote:Moderne wetenschap heeft andere schadelijke aspecten geïdentificeerd. De ziekte trichinose wordt veroorzaakt door de trichinella spiratis worm, welke voornamelijk te vinden is bij varkens. Mensen raken meestal besmet door het eten van een ingekapselde larve in rauw of onaangebakken varkensvlees (-producten).[1]
Maagsappen bevrijden de ingekapselde larve, welke zich in hoog tempo verrijpt en multipliceert. Binnen 4 a 5 dagen ontdoet het volwassen vrouwtje zich van haar larven, welke zich naar de meeste lichaamsweefsels uitstrooien via de bloedsomloop. Larven die zich in spierweefsel inkapselen zijn voor een aantal jaren levensvatbaar.
Overlijden kan zich al binnen 2 a 3 weken voordoen, in geval van overweldigende besmetting; meestal doet het zich binnen 4 a 8 weken voor, als gevolg van een complicatie zoals hartritme stoornissen of longontsteking. Ondanks een bekende afname aan de aanwezigheid van trichinose bij mensen uit de VS, is de jaarlijkse mate waarin dit optreedt, meer dan 150.000 gevallen.[2]
Alleen zes soorten van de volwassen lintworm infecteert de mens regelmatig. Taenia solium, het varkenslintworm en Taenia saginata, het rundslintworm, zijn de meest voorkomende. Echter, de besmetting met het varkenslintworm kan nog ernstiger worden door cysticercosis, waar geen specifieke behandeling voor bestaat. Tot de verschijnselen behoren epilepsie, in die gebieden waar het varkenslintworm zich concentreert. De uitroeiing van Taenia solium is een zaak die van veel groter belang en noodzaak is dan in het geval van andere lintworm infecties.[
Ik hoor het ook constant indd. Soort van extra bevestiging.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eeeum, de tijden dat straatverlichting aan gaat heeft niets met de gebedstijden te maken.
Voor sommige groepen is dat een praktische signaal van, oke het is nu echt officieel donker. Met name onder de Sjieten, als ik dan stuk of 2-3 x een bevestiging krijg in dit topic. Ga ik eerder uit op hun woord, dan jouw anekdotisch ervaringen dat je iftartijden samen vallen met straatverlichting, wat hier overigens niet zo is.
Lahm is vlees in het Arabisch, ajien = is deeg.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Lah is volgens mij vlees in het arabisch en macun is een woord voor pasta, zoals tandpasta.
Ja, ik heb 't net gelezen. Ik ben net wakker, dus gun me het xDquote:Op zondag 14 juli 2013 13:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lahm is vlees in het Arabisch, ajien = is deeg.
Trigger, je kunt trots op mij zijn... Heb gisteren boterhamworst gehaald. Halal en alles. Aai over mijn bol nu?quote:
Echte moslims slachten en verwerken hun schaap thuis.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Trigger, je kunt trots op mij zijn... Heb gisteren boterhamworst gehaald. Halal en alles. Aai over mijn bol nu?
ga gewoon. Je bezorgt hun inkomstenquote:Op zondag 14 juli 2013 13:09 schreef leeell het volgende:
ik durf geen turkse pizza te halen bij de Turk uit angst om de mensen te beledigen
maar die mensen zijn altijd zo hartelijk tegen mij, wil wel een beetje solidair lijken.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ga gewoon. Je bezorgt hun inkomsten
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:09 schreef leeell het volgende:
ik durf geen turkse pizza te halen bij de Turk uit angst om de mensen te beledigen
Ik kan mij herinneren dat vroeger mama een schaap in de tuin verder heeft verwerkt..... Maar die kwam geslacht en al aanquote:Op zondag 14 juli 2013 13:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Echte moslims slachten en verwerken hun schaap thuis.
Dan wens je ze succes met het vasten. Dat is ook solidair?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:11 schreef leeell het volgende:
[..]
maar die mensen zijn altijd zo hartelijk tegen mij, wil wel een beetje solidair lijken.
STAATSLOTEN ZIJN HARAMquote:Op zondag 14 juli 2013 13:12 schreef leeell het volgende:
en ik heb sinds het begin van de ramadan alleen maar na zonsondergang gegeten 2x bij mn ouders (ok alleen omdat ik geen geld heb om eten te kopen en daarheen ging om te bietsen) maar kan nu mn staatslot inruilen voor een tientje) wil het nu opzich ook wel volhouden.
ja dan bestel je een turkse pizza en dan wens je ze succes, terwijl ik wegloop met een pizza, dat is een beetje vreemd gezicht denkquote:Op zondag 14 juli 2013 13:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan wens je ze succes met het vasten. Dat is ook solidair?
ik heb hem cadeau gekregenquote:
Nee dat denk je alleenquote:Op zondag 14 juli 2013 13:13 schreef leeell het volgende:
[..]
ja dan bestel je een turkse pizza en dan wens je ze succes, terwijl ik wegloop met een pizza, dat is een beetje vreemd gezicht denk
Doesn't change a bit.quote:
deze manquote:Op zondag 14 juli 2013 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eeeum, de tijden dat straatverlichting aan gaat heeft niets met de gebedstijden te maken.
Voor sommige groepen is dat een praktische signaal van, oke het is nu echt officieel donker. Met name onder de Sjieten, als ik dan stuk of 2-3 x een bevestiging krijg in dit topic. Ga ik eerder uit op hun woord, dan jouw anekdotisch ervaringen dat je iftartijden samen vallen met straatverlichting, wat hier overigens niet zo is.
Alsof zij daarmee zitten. Nee. Ga halen.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:13 schreef leeell het volgende:
[..]
ja dan bestel je een turkse pizza en dan wens je ze succes, terwijl ik wegloop met een pizza, dat is een beetje vreemd gezicht denk
liefquote:Op zondag 14 juli 2013 13:20 schreef leeell het volgende:
nou oke dan maar, ik zal ze wel succes wensen, Egyptisch verstaan ze meestal wel, in het turks ga ik het niet proberen
Hoe wil je ze succes wensen in het Turks.. Kolay gelsin is volgens mij verkeerd.. Allah kabul etsin is het volgens mij.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:20 schreef leeell het volgende:
nou oke dan maar, ik zal ze wel succes wensen, Egyptisch verstaan ze meestal wel, in het turks ga ik het niet proberen
Zeg dat je hem pas bij iftar opeet.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:09 schreef leeell het volgende:
Hoe durf je.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zeg dat je hem pas bij iftar opeet.
Liep eens in TR zo'n bakker binnen om iets te kopen, ze hadden niks, ik vroeg of ze niks hadden, zeggen ze heel verontwaardigd "Bismillah".
Echt,
- gooi die winkel dan gewoon dicht;
- doe normaal want voor hetzelfde geld koop ik hem echt voor de iftar of heb ik een ziekte waardoor ik niet kan vasten;
- ik was op reis!
mja daarom aarzelde ik ook voor turkse pizza en haal dan liever brood, de schijn dat je een warme pizza pas bij iftar gaat eten is met mn kafir uiterlijk niet zo overtuigend voor hun denk ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zeg dat je hem pas bij iftar opeet.
Liep eens in TR zo'n bakker binnen om iets te kopen, ze hadden niks, ik vroeg of ze niks hadden, zeggen ze heel verontwaardigd "Bismillah".
Echt,
- gooi die winkel dan gewoon dicht;
- doe normaal want voor hetzelfde geld koop ik hem echt voor de iftar of heb ik een ziekte waardoor ik niet kan vasten;
- ik was op reis!
Ben je Nederlands? Zoja, dan verwachten ze toch sowieso niet van je dat je aan het vasten bent?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:27 schreef leeell het volgende:
[..]
mja daarom aarzelde ik ook voor turkse pizza en haal dan liever brood, de schijn dat je een warme pizza pas bij iftar gaat eten is met mn kafir uiterlijk niet zo overtuigend voor hun denk ik.
Nobody cares, echt. Ze zijn allang blij met een klant.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:27 schreef leeell het volgende:
[..]
mja daarom aarzelde ik ook voor turkse pizza en haal dan liever brood, de schijn dat je een warme pizza pas bij iftar gaat eten is met mn kafir uiterlijk niet zo overtuigend voor hun denk ik.
nee oke, maar er wonen hier amper nederlanders , en die mensen zijn dan helemaal in hun vastenmaand en dan komt er weer zo'n Nederlander ongegeneerd pizza bestellen. maar JFK zegt dat het allemaal niet zo erg zou zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben je Nederlands? Zoja, dan verwachten ze toch sowieso niet van je dat je aan het vasten bent?
neuh, maar ik krijg bij deze bakker altijd de indruk dat ze wel streng zijn, de zaak hangt vol met Hadiths en anderzinds islamitische teksten en beelden.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:31 schreef Ambipur het volgende:
Overdrijven is ook een vak.... Alsof iedereen in Turkije vast
JFKquote:Op zondag 14 juli 2013 13:31 schreef leeell het volgende:
[..]
nee oke, maar er wonen hier amper nederlanders , en die mensen zijn dan helemaal in hun vastenmaand en dan komt er weer zo'n Nederlander ongegeneerd pizza bestellen. maar JFK zegt dat het allemaal niet zo erg zou zijn.
ik had vooral de indruk dat die mensen het nogal leuk vonden dat er een nederlander dagelijks bij de bakker kwam in deze wijk, wil die goodwill niet verbruien nu
Ook dat zegt nietsquote:Op zondag 14 juli 2013 13:32 schreef leeell het volgende:
[..]
neuh, maar ik krijg bij deze bakker altijd de indruk dat ze wel streng zijn, de zaak hangt vol met Hadiths en anderzinds islamitische teksten en beelden.
oeps, zitten dicht bij mekanderquote:
BEN JIJ NOU NOG STEEDS HIER?quote:
Dat je daar als kaaskop naar binnen durft zeg, ben je niet bang dat ze gaan ontploffen?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:32 schreef leeell het volgende:
[..]
neuh, maar ik krijg bij deze bakker altijd de indruk dat ze wel streng zijn, de zaak hangt vol met Hadiths en anderzinds islamitische teksten en beelden.
xenofobie is verwerpelijkquote:Op zondag 14 juli 2013 13:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat je daar als kaaskop naar binnen durft zeg, ben je niet bang dat ze gaan ontploffen?
Je lijkt wel een wijf. Je zeurtquote:Op zondag 14 juli 2013 13:38 schreef leeell het volgende:
al is er wel een oud vrouwtje die altijd wat snerend is als ik bij haar bestel, terwijl ze bij de rest van de klanten ontzettend hartelijk is, doe het zelf dan ook niet denk ik dan.
Nederlanderquote:
terecht tochquote:Op zondag 14 juli 2013 13:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bent geen moslim. They don't care..
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bent geen moslim. They don't care..
Doe niet zo idioot met 'net Superman'quote:Op zondag 14 juli 2013 14:02 schreef Levolution het volgende:
Gast is net Superman, gelijk ter plekke.
Nee, ik kreeg een openbaring.quote:
Als je er mee naar de WC gaat enzo, of men dat denkt riskeer je wel een discussie zo denk ik.quote:Ik heb een hanger gekregen van mama. Staat Arabisch Allah op. Dat mag wel gedragen worden, he? Heb wat rond gegoogled en heb gelezen dat het gewoon kan. Maar ik heb geen zin om in Erzincan met dat hangertje rond te lopen en in discussie te moeten met yobazlar.
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe niet zo idioot met 'net Superman'
Kan dus wel ama? Ik wil geen discussies in TR, ben nogal fel voor Turkse begrippen.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg een openbaring.
[..]
Als je er mee naar de WC gaat enzo, of men dat denkt riskeer je wel een discussie zo denk ik.
Het is niet iets wat per definitie een discussie uitlokt idd.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan dus wel ama? Ik wil geen discussies in TR, ben nogal fel voor Turkse begrippen.
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is niet iets wat per definitie een discussie uitlokt idd.
Daarom durf ik er ook geen uitsluitsel over te geven, de algemene regel is altijd 'dikkat et'quote:Op zondag 14 juli 2013 14:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]Jij bent nooit in Erzincan geweest blijkbaar.
Ik krijg openbaringen, serieus.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:09 schreef Ambipur het volgende:
Maar even srs. Hoe de fuck flik je dit. Iedere keer dat ik je roep ben je er binnen no-time?!
Geloof mij, die kleine dingen doen veel met mensen.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:16 schreef leeell het volgende:
tevens was de turkse bakker niet erg van zn stuk inderdaad, toen ik hem bedankte en succes wenste kreeg ik even een rare blik alsof iets idioots had gezegd, maar daarna kon er wel een glimlach en bedankje vanaf.
tot zover de spannende verhalen vanaf mn zolder.
Je weet niet wat hij achter je rug om allemaal heeft gezegd. Of wat hij met je eten heeft gedaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:16 schreef leeell het volgende:
tevens was de turkse bakker niet erg van zn stuk inderdaad, toen ik hem bedankte en succes wenste kreeg ik even een rare blik alsof iets idioots had gezegd, maar daarna kon er wel een glimlach en bedankje vanaf.
Erzincan was altijd relaxtquote:Op zondag 14 juli 2013 14:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarom durf ik er ook geen uitsluitsel over te geven, de algemene regel is altijd 'dikkat et'
Moet ik je dan vanaf nu aanbidden?quote:
Jij woont zeker all white ha?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:16 schreef leeell het volgende:
Zorg er wel voor dat je hanger dan niet onder voeten getrapt wordt, dat is namelijk haram, kunnen ze heel boos over worden als je daar ligt.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Erzincan was altijd relaxtAlles leefde naast elkaar, tot die AKP liler kwamen
![]()
Herneyse, als ik na mijn vakantie niet meer post en jij op het nieuws Meisje vermoord om hanger ziet, weet je voldoende
Nou ja, het is wel een soort van engel waar ik mijn openbaringen van kreeg, maar geen religieuze openbaringen.quote:Moet ik je dan vanaf nu aanbidden?
hoe bedoel jequote:
Mij vertrappen gaat lastig, man. Ben toch groot en zoquote:Op zondag 14 juli 2013 14:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zorg er wel voor dat je hanger dan niet onder voeten getrapt wordt, dat is namelijk haram, kunnen ze heel boos over worden als je daar ligt.
[..]
Nou ja, het is wel een soort van engel waar ik mijn openbaringen van kreeg, maar geen religieuze openbaringen.
Ging mij om de hanger.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mij vertrappen gaat lastig, man. Ben toch groot en zo![]()
JFM dus
grappig dat je dat zegt, precies het tegenovergestelde, ik woon in een wijk met alleen maar allochtoon, mijn huisgenoot is moslim, ik kom net uit cairo.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat je zo reageert... Jij hebt zeker niet veel te maken met allochtonen?
Hop hop, n'oluyoruz?!quote:Op zondag 14 juli 2013 14:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ging mij om de hanger.
Je fucking moeder?
We trollen graag Nederlandersquote:Op zondag 14 juli 2013 14:23 schreef leeell het volgende:
[..]
grappig dat je dat zegt, precies het tegenovergestelde, ik woon in een wijk met alleen maar allochtoon, mijn huisgenoot is moslim, ik kom net uit cairo.
nu niet doen alsof het zo wereldvreemd is om te vragen wat de etiquette is mbt de ramadan
ja ambi vooral, is niet de eerste keerquote:Op zondag 14 juli 2013 14:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
We trollen graag Nederlanders [ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh ja. Da's waar. Oke, tis je vergeven.
Oh man, lighten upquote:
dude doe es normaal, eerst dat plaatje en dan nu zulke uitsprakenquote:
Ik vond dat plaatje echt heel liefquote:Op zondag 14 juli 2013 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dude doe es normaal, eerst dat plaatje en dan nu zulke uitspraken
Wat heb je gegeten bij suhur?!
lijkt me een kutsituatie. net sociale controlequote:Op zondag 14 juli 2013 14:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh man, lighten up![]()
Ik ben een keer weg gekeken in een restaurant in Amsterdam tijdens RamadanWerd net niet kafirrrrr geroepen
Is het ookquote:Op zondag 14 juli 2013 14:37 schreef leeell het volgende:
[..]
lijkt me een kutsituatie. net sociale controle
joodquote:Op zondag 14 juli 2013 14:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vond dat plaatje echt heel lief
Zouden joden dan moslim als scheldwoord gebruiken?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:39 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die het woord jood als scheldwoord gebruiken..... Man o man.
Dat is complimenteren.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zouden joden dan moslim als scheldwoord gebruiken?
Dan word ik straks vertrapt ipv jij met je hangertjequote:
In 4 steden weet ik dat het bijna altijd samenvalt met enkele minuten verschilquote:Op zondag 14 juli 2013 03:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is dat niet verschillend per gemeente?
Heb ik ook niet beweerd...quote:Op zondag 14 juli 2013 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tof is misschien een verkeerd woord. Maar je weet wat ze zeggen over Joden en Arabieren/moslims. Maar de Arabische joden en Christenen die ik ken zijn gewoon aardig. We hebben nooit problemen of zo.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:48 schreef Ambipur het volgende:
Ik zou ze niet tof willen noemenKen er wel een paar die tof zijn..
Die oogbollen + fles waterquote:Op zondag 14 juli 2013 15:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of gewoon de Turkse Paparazzi zat achter hem aan.
Ik zag het filmpje staan, wist gelijk dat jij de aanstichter was.quote:
Hoezo? Is precies hetzelfde principe als de Ramadan alleen mag je water erbij drinken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jij hebt ook IF gedaan? Dacht dat het voor vrouwen niet aan te raden was
zeker..quote:Op zondag 14 juli 2013 15:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Grappig hoe culturen dingen verschillend beleven.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee.Kan mij hierin niet vinden, nee. Deze doet mij nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee.wat een fagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vasten in Nederland is heel saai, ik wil het veel liever in Turkije doenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ramadan moubarek! Hoe vergaat het jullie tot nu toe? Hier in Marokko is het een en al gezelligheid ! Mannen die naar de moskee gaan, s avonds mannen die op straat bidden heel massaal! Gewoon toppie! Wil nooit meer vasten in Holland!
Please do.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo spreken moslim broers niet over hun zusjes![]()
Ik zal niet herhalen wat de mijne zei
Omdat ik zulks troep moet aanhoren ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
... Jij zou ook zo janken hoor.
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat ik zulks troep moet aanhoren ja.
Dan heb je vast een hele lieve broer?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]lullo.
Ik krijg altijd zo een brok in mijn keel bij die.
Iets met hormonen, weet niet meer precies had het een tijdje terug gelezen. Maar het is jou goed bevallen dus?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoezo? Is precies hetzelfde principe als de Ramadan alleen mag je water erbij drinken.
Jaloers.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ramadan moubarek! Hoe vergaat het jullie tot nu toe? Hier in Marokko is het een en al gezelligheid ! Mannen die naar de moskee gaan, s avonds mannen die op straat bidden heel massaal! Gewoon toppie! Wil nooit meer vasten in Holland!
Die moet je door de börek choppen samen met peynir i.p.v. de maydanoz.quote:
Nee, door cake. Voor suikerfeest. Goede effecten.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die moet je door de börek choppen samen met peynir i.p.v. de maydanoz.
was niet eens serieusquote:Op zondag 14 juli 2013 14:39 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die het woord jood als scheldwoord gebruiken..... Man o man.
Arme jij! Ik begrijp je, aangezien ik ook vaak in Holland gevast heb!quote:Op zondag 14 juli 2013 15:36 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Vasten in Nederland is heel saai, ik wil het veel liever in Turkije doen
UHUquote:
Volgend jaar ja, inshallah.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jouw tijd komt ook nog wel insa Allah!
Geen probleem. Ik ook niet. Ik heb het vaak over jodenweer ipv hondenweerquote:
okokok dan is dat duidelijkquote:Op zondag 14 juli 2013 18:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik ook niet. Ik heb het vaak over jodenweer ipv hondenweerEen gier noem ik ook jood. Doe het ook.
Shokran sadi9i wa iyaaak taba3anquote:
altijd hetzelfde met die mensenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb het van Marokkanen geleerdDaarvoor kende ik het niet...
Eigenlijk haat ik zequote:Op zondag 14 juli 2013 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd hetzelfde met die mensenenige goeie dat ze ons bijgebracht hebben is de couscous en harira
couscousquote:Op zondag 14 juli 2013 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd hetzelfde met die mensenenige goeie dat ze ons bijgebracht hebben is de couscous en harira
"Gelukkig" zijn overgrote deel van de mokers in NL dan ook berbers ipv arabierenquote:[b]Op zondag 14 juli 2013 19:34 schreef Ambipur het volgende:[/b ]
Eigenlijk haat ik zeEcht rare mensen die Arabieren....
Die staan nog een rang hoger dan rifjes toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:38 schreef Aloulou het volgende:
[..]
"Gelukkig" zijn overgrote deel van de mokers in NL dan ook berbers ipv arabieren
wat haat je op Arabieren dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eigenlijk haat ik zeEcht rare mensen die Arabieren. Ik meen het een beetje.
Reminds me... Had mijn bestie beloof harira te maken
lol ik ben geen Marokkaan dus ga hier niet mn vingers aan branden, hoe verleidelijk ookquote:Op zondag 14 juli 2013 19:40 schreef Ambipur het volgende:
Die staan nog een rang hoger dan rifjes toch?
Vriendin is berber en die zegt hetquote:Op zondag 14 juli 2013 19:44 schreef Aloulou het volgende:
[..]
lol ik ben geen Marokkaan dus ga hier niet mn vingers aan branden, hoe verleidelijk ook
Berbervolk bestaat uit verschillende volken oa rif, atlas en nog meer verspreid over Noord-Afrika. Riffijnen zijn oveigens vaak wel de knapsten en slimsten.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die staan nog een rang hoger dan rifjes toch?
temperamentje, hitte, koppijnquote:Op zondag 14 juli 2013 19:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]Damn meis. Jij neemt mij te vaak, te srs... Stop it..
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Halllo,dit is het ramadan topic, niet haten op Arabieren/Marokkanen topic. Daar zijn er genoeg van.
كذابquote:Op zondag 14 juli 2013 19:44 schreef Aloulou het volgende:
[..]
lol ik ben geen Marokkaan dus ga hier niet mn vingers aan branden, hoe verleidelijk ook
Ramadan topic en dan post jij vage video's van Twerkende babies..quote:Op zondag 14 juli 2013 19:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Halllo,dit is het ramadan topic, niet haten op Arabieren/Marokkanen topic. Daar zijn er genoeg van.
Ik zie geen verschil in hun uiterlijk? Wel volk heeft altijd zo'n ronde bolle hoofd dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:50 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Berbervolk bestaat uit verschillende volken oa rif, atlas en nog meer verspreid over Noord-Afrika. Riffijnen zijn oveigens vaak wel de knapsten en slimsten.
Ahlaaaaaaan bik ya Triggahquote:
Niemand haat twerkende babiesquote:Op zondag 14 juli 2013 19:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ramadan topic en dan post jij vage video's van Twerkende babies..Verder doe ik niet haten op Marokkanen of Arabieren.
welke ben jij?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:56 schreef Triggershot het volgende:
Battle Of The Plathoofden vs Rondhoofden
Nu voel ik mij schuldigquote:
Nee nee, ik weet Turken hebben plathoofd, maar ik zie toch verschil bij Marokkanenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:56 schreef Triggershot het volgende:
Battle Of The Plathoofden vs Rondhoofden
Schatje, ik haat Arabieren nietquote:
Alleen jammer dat ze tot "domste" groep horen in Frankrijk, Nederland en België. En dat 80% van hen in hun vaderland analfabeet is.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:50 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Berbervolk bestaat uit verschillende volken oa rif, atlas en nog meer verspreid over Noord-Afrika. Riffijnen zijn oveigens vaak wel de knapsten en slimsten.
Was een prachtige vraag on ff op te trollen...maarjah ramadan he. Nog half uurtje dan mag weer ouderwets getrolled en gereld worden, vraag kwam iets te vroeg helaas.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee man. Ik pas wel op. Vorige keer ben ik gebanned voor een maand om mijn mening over Rifjesquote:Op zondag 14 juli 2013 19:59 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Was een prachtige vraag on ff op te trollen...maarjah ramadan he. Nog half uurtje dan mag weer ouderwets getrolled en gereld worden, vraag kwam iets te vroeg helaas.
Helft van zijn hoofd is rond en andere helft plat. Is toch niet zo raar...quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooie hoofd moet ik zeggen
Zeker half Marokkaan, half Turkquote:Op zondag 14 juli 2013 20:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Helft van zijn hoofd is rond en andere helft plat. Is toch niet zo raar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |