was niet eens serieusquote:Op zondag 14 juli 2013 14:39 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die het woord jood als scheldwoord gebruiken..... Man o man.
Arme jij! Ik begrijp je, aangezien ik ook vaak in Holland gevast heb!quote:Op zondag 14 juli 2013 15:36 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Vasten in Nederland is heel saai, ik wil het veel liever in Turkije doen
UHUquote:
Volgend jaar ja, inshallah.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jouw tijd komt ook nog wel insa Allah!
Geen probleem. Ik ook niet. Ik heb het vaak over jodenweer ipv hondenweerquote:
okokok dan is dat duidelijkquote:Op zondag 14 juli 2013 18:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik ook niet. Ik heb het vaak over jodenweer ipv hondenweerEen gier noem ik ook jood. Doe het ook.
Shokran sadi9i wa iyaaak taba3anquote:
altijd hetzelfde met die mensenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb het van Marokkanen geleerdDaarvoor kende ik het niet...
Eigenlijk haat ik zequote:Op zondag 14 juli 2013 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd hetzelfde met die mensenenige goeie dat ze ons bijgebracht hebben is de couscous en harira
couscousquote:Op zondag 14 juli 2013 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd hetzelfde met die mensenenige goeie dat ze ons bijgebracht hebben is de couscous en harira
"Gelukkig" zijn overgrote deel van de mokers in NL dan ook berbers ipv arabierenquote:[b]Op zondag 14 juli 2013 19:34 schreef Ambipur het volgende:[/b ]
Eigenlijk haat ik zeEcht rare mensen die Arabieren....
Die staan nog een rang hoger dan rifjes toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:38 schreef Aloulou het volgende:
[..]
"Gelukkig" zijn overgrote deel van de mokers in NL dan ook berbers ipv arabieren
wat haat je op Arabieren dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eigenlijk haat ik zeEcht rare mensen die Arabieren. Ik meen het een beetje.
Reminds me... Had mijn bestie beloof harira te maken
lol ik ben geen Marokkaan dus ga hier niet mn vingers aan branden, hoe verleidelijk ookquote:Op zondag 14 juli 2013 19:40 schreef Ambipur het volgende:
Die staan nog een rang hoger dan rifjes toch?
Vriendin is berber en die zegt hetquote:Op zondag 14 juli 2013 19:44 schreef Aloulou het volgende:
[..]
lol ik ben geen Marokkaan dus ga hier niet mn vingers aan branden, hoe verleidelijk ook
Berbervolk bestaat uit verschillende volken oa rif, atlas en nog meer verspreid over Noord-Afrika. Riffijnen zijn oveigens vaak wel de knapsten en slimsten.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die staan nog een rang hoger dan rifjes toch?
temperamentje, hitte, koppijnquote:Op zondag 14 juli 2013 19:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]Damn meis. Jij neemt mij te vaak, te srs... Stop it..
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Halllo,dit is het ramadan topic, niet haten op Arabieren/Marokkanen topic. Daar zijn er genoeg van.
كذابquote:Op zondag 14 juli 2013 19:44 schreef Aloulou het volgende:
[..]
lol ik ben geen Marokkaan dus ga hier niet mn vingers aan branden, hoe verleidelijk ook
Ramadan topic en dan post jij vage video's van Twerkende babies..quote:Op zondag 14 juli 2013 19:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Halllo,dit is het ramadan topic, niet haten op Arabieren/Marokkanen topic. Daar zijn er genoeg van.
Ik zie geen verschil in hun uiterlijk? Wel volk heeft altijd zo'n ronde bolle hoofd dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:50 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Berbervolk bestaat uit verschillende volken oa rif, atlas en nog meer verspreid over Noord-Afrika. Riffijnen zijn oveigens vaak wel de knapsten en slimsten.
Ahlaaaaaaan bik ya Triggahquote:
Niemand haat twerkende babiesquote:Op zondag 14 juli 2013 19:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ramadan topic en dan post jij vage video's van Twerkende babies..Verder doe ik niet haten op Marokkanen of Arabieren.
welke ben jij?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:56 schreef Triggershot het volgende:
Battle Of The Plathoofden vs Rondhoofden
Nu voel ik mij schuldigquote:
Nee nee, ik weet Turken hebben plathoofd, maar ik zie toch verschil bij Marokkanenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:56 schreef Triggershot het volgende:
Battle Of The Plathoofden vs Rondhoofden
Schatje, ik haat Arabieren nietquote:
Alleen jammer dat ze tot "domste" groep horen in Frankrijk, Nederland en België. En dat 80% van hen in hun vaderland analfabeet is.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:50 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Berbervolk bestaat uit verschillende volken oa rif, atlas en nog meer verspreid over Noord-Afrika. Riffijnen zijn oveigens vaak wel de knapsten en slimsten.
Was een prachtige vraag on ff op te trollen...maarjah ramadan he. Nog half uurtje dan mag weer ouderwets getrolled en gereld worden, vraag kwam iets te vroeg helaas.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee man. Ik pas wel op. Vorige keer ben ik gebanned voor een maand om mijn mening over Rifjesquote:Op zondag 14 juli 2013 19:59 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Was een prachtige vraag on ff op te trollen...maarjah ramadan he. Nog half uurtje dan mag weer ouderwets getrolled en gereld worden, vraag kwam iets te vroeg helaas.
Helft van zijn hoofd is rond en andere helft plat. Is toch niet zo raar...quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooie hoofd moet ik zeggen
Zeker half Marokkaan, half Turkquote:Op zondag 14 juli 2013 20:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Helft van zijn hoofd is rond en andere helft plat. Is toch niet zo raar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |