Jaloers.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ramadan moubarek! Hoe vergaat het jullie tot nu toe? Hier in Marokko is het een en al gezelligheid ! Mannen die naar de moskee gaan, s avonds mannen die op straat bidden heel massaal! Gewoon toppie! Wil nooit meer vasten in Holland!
Die moet je door de börek choppen samen met peynir i.p.v. de maydanoz.quote:
Nee, door cake. Voor suikerfeest. Goede effecten.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die moet je door de börek choppen samen met peynir i.p.v. de maydanoz.
was niet eens serieusquote:Op zondag 14 juli 2013 14:39 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die het woord jood als scheldwoord gebruiken..... Man o man.
Arme jij! Ik begrijp je, aangezien ik ook vaak in Holland gevast heb!quote:Op zondag 14 juli 2013 15:36 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Vasten in Nederland is heel saai, ik wil het veel liever in Turkije doen
UHUquote:
Volgend jaar ja, inshallah.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jouw tijd komt ook nog wel insa Allah!
Geen probleem. Ik ook niet. Ik heb het vaak over jodenweer ipv hondenweerquote:
okokok dan is dat duidelijkquote:Op zondag 14 juli 2013 18:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik ook niet. Ik heb het vaak over jodenweer ipv hondenweerEen gier noem ik ook jood. Doe het ook.
Shokran sadi9i wa iyaaak taba3anquote:
altijd hetzelfde met die mensenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb het van Marokkanen geleerdDaarvoor kende ik het niet...
Eigenlijk haat ik zequote:Op zondag 14 juli 2013 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd hetzelfde met die mensenenige goeie dat ze ons bijgebracht hebben is de couscous en harira
couscousquote:Op zondag 14 juli 2013 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd hetzelfde met die mensenenige goeie dat ze ons bijgebracht hebben is de couscous en harira
"Gelukkig" zijn overgrote deel van de mokers in NL dan ook berbers ipv arabierenquote:[b]Op zondag 14 juli 2013 19:34 schreef Ambipur het volgende:[/b ]
Eigenlijk haat ik zeEcht rare mensen die Arabieren....
Die staan nog een rang hoger dan rifjes toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:38 schreef Aloulou het volgende:
[..]
"Gelukkig" zijn overgrote deel van de mokers in NL dan ook berbers ipv arabieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |