In 4 steden weet ik dat het bijna altijd samenvalt met enkele minuten verschilquote:Op zondag 14 juli 2013 03:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is dat niet verschillend per gemeente?
Heb ik ook niet beweerd...quote:Op zondag 14 juli 2013 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eeeum, de tijden dat straatverlichting aan gaat heeft niets met de gebedstijden te maken.
Voor sommige groepen is dat een praktische signaal van, oke het is nu echt officieel donker. Met name onder de Sjieten, als ik dan stuk of 2-3 x een bevestiging krijg in dit topic. Ga ik eerder uit op hun woord, dan jouw anekdotisch ervaringen dat je iftartijden samen vallen met straatverlichting, wat hier overigens niet zo is.
Tof is misschien een verkeerd woord. Maar je weet wat ze zeggen over Joden en Arabieren/moslims. Maar de Arabische joden en Christenen die ik ken zijn gewoon aardig. We hebben nooit problemen of zo.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:48 schreef Ambipur het volgende:
Ik zou ze niet tof willen noemenKen er wel een paar die tof zijn..
Die oogbollen + fles waterquote:Op zondag 14 juli 2013 15:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of gewoon de Turkse Paparazzi zat achter hem aan.
Ik zag het filmpje staan, wist gelijk dat jij de aanstichter was.quote:
Hoezo? Is precies hetzelfde principe als de Ramadan alleen mag je water erbij drinken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jij hebt ook IF gedaan? Dacht dat het voor vrouwen niet aan te raden was
zeker..quote:Op zondag 14 juli 2013 15:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Grappig hoe culturen dingen verschillend beleven.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |