Jij hebt ook IF gedaan? Dacht dat het voor vrouwen niet aan te raden wasquote:Op donderdag 11 juli 2013 03:36 schreef G.R.S. het volgende:
Trusten!
Ik zal in de middag een onderzoek hier neerplempen over Intermittent Fasting en trainen
Is goed te doen. Gewoon genoeg water drinken wanneer je wel eten en drinken mag.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:14 schreef fiskejet het volgende:
Ik vroeg me dus af, je mag niet eten en drinken. Maar als het nou echt warm is buiten, mag je dan ook geen water?
Blijf je niet onnodig buiten (in de zon).quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:14 schreef fiskejet het volgende:
Ik vroeg me dus af, je mag niet eten en drinken. Maar als het nou echt warm is buiten, mag je dan ook geen water?
Ik zeg ook altijd ''bil sham's''.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijf je niet onnodig buiten (in de zon).
'In de zon' is echt raar. Nederlands is raar.
Billen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd ''bil sham's''.
Kikkerbillen als fitaar.quote:
.. Tijdens de ramadan slaap ik wel iets langer ja. Maar dat komt ook doordat ik tussen iftar en suhoor nauwelijks kan slapen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:02 schreef Arcadia het volgende:
Mijn zusje slaapt halverwege tot iftar.
ik kan ook nauwelijks slapen tussen de shor en ftar,ik blijf dan gewoon wakkerquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:11 schreef Emm16 het volgende:
[..]
.. Tijdens de ramadan slaap ik wel iets langer ja. Maar dat komt ook doordat ik tussen iftar en suhoor nauwelijks kan slapen.
Hehe, dat is wel slim ja, misschien ga ik dat ook eens een keer doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:52 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik kan ook nauwelijks slapen tussen de shor en ftar,ik blijf dan gewoon wakker,maar vandaag,na de shor kon ik niet slapen,dus ik maakte maar een wandeling om 4u 's ochtens
Ik zorg wel dat ik een paar liter binnenkrijg ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik bedoel ook tijdens suhoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |