quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:05 schreef xminator het volgende:
Zat vanmiddag op facebook te struinen, moeten jullie eens kijken welke lelijke mormel ik tegenkwam:
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Echt een autistische fokker die op het internet stoer doet maar in het echt een weirdo is.
Was voor suhoooorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Koekjes met caramel.![]()
En waarom eet jij zo laaat
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:05 schreef xminator het volgende:
Zat vanmiddag op facebook te struinen, moeten jullie eens kijken welke lelijke mormel ik tegenkwam:
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Echt een autistische fokker die op het internet stoer doet maar in het echt een weirdo is.
quote:You must log in to see this page.
Heb je een lege put als maag?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:49 schreef Bortecinem het volgende:
Mars ijsje om mijn zoete trek te stillen.
Helpt niet.
Karpuz is watermeloen.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Karpuz is meloen?
waarom ben jij nog niet obesitas, Borte
Onderste en middelste.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen het onderste stuk. Karpuz kemirmek.![]()
De rest is te zoet en smakeloos.
We roddelen over jou, zo nu en dan.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Karpuz is watermeloen.
Hoe weet je dat ik dat niet ben dan?
Pas na de ramadan roddelen we weer.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We roddelen over jou, zo nu en dan.
ssst.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Pas na de ramadan roddelen we weer.
Tssszzz.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We roddelen over jou, zo nu en dan.
que?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:16 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe weet je trouwens dat ik jou ook niet voor de gek houd?
Wat is beetje dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sites? Welke sites? Het is er maar 1 waar beetje wordt geklikt.
Ik dacht al idd, je had meerdere projecten.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:41 schreef xaban06 het volgende:
59 kliks tot zo ver in juli, stelt niks voor dus, maar het is groeiendeen nog wat projecten op de plank.
Hoe gaat het bij jou?
Lekker hoor, vooral als je een goede CPC hebt. Maar volgens mij was jouw doelgroep deels Turks/Turken? Levert geen drol opquote:Op zondag 14 juli 2013 01:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik dacht al idd, je had meerdere projecten.
5.023 kliks in Juli.
Niet echt Turken, wel zaken wat ook deels Turken bezig houdt, Islam, politiek enzoquote:Op zondag 14 juli 2013 01:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lekker hoor, vooral als je een goede CPC hebt. Maar volgens mij was jouw doelgroep deels Turks/Turken? Levert geen drol op
CPC schommelt hier tussen 0,30 en 0,35, erg goed vind ik, maar met zo weinig kliks heb ik er bar weinig aanquote:Op zondag 14 juli 2013 01:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet echt Turken, wel zaken wat ook deels Turken bezig houdt, Islam, politiek enzo
CPC is bagger idd.
Wajooo, als ik daarop zat hequote:Op zondag 14 juli 2013 01:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
CPC schommelt hier tussen 0,30 en 0,35, erg goed vind ik, maar met zo weinig kliks heb ik er bar weinig aan
Webprogramming desen, anliyoz. Webservers, anliyoz. Her biseyden anliyoz, maar websites met bezoekers, ho maar
Bezorg je ook?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:48 schreef Bortecinem het volgende:
Klik op mijn sitee voor gratis lahmacun!
Irritante websitequote:Op zondag 14 juli 2013 01:48 schreef Bortecinem het volgende:
Klik op mijn sitee voor gratis lahmacun!
Ik heb ooit een webwinkel opgezet, zonder marketing paar orders gehad, maar kost erg veel tijd, terwijl ik dikke marges had, maar heb het dood laten lopen.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wajooo, als ik daarop zat he
Waar richt je je op dan, media, nieuws, ecommerce?
Irritant dat iedere post een 'popup' is. Als ik je recepten wil gebruiken, wil ik niet oneindig scrollen en bang zijn om niet perongelijk naast de popup te klikken ofzo.quote:
I know. Ik vind mijn site ook niet mooi maar ik heb er gewoon geen verstand van. Valla.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Irritant dat iedere post een 'popup' is. Als ik je recepten wil gebruiken, wil ik niet oneindig scrollen en bang zijn om niet perongelijk naast de popup te klikken ofzo.
Nieuws en media, beetje inspelen op wat mensen bezig houdt, Prince Charles wordt moslim, Rihanna poposunu gosterdiquote:Op zondag 14 juli 2013 01:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een webwinkel opgezet, zonder marketing paar orders gehad, maar kost erg veel tijd, terwijl ik dikke marges had, maar heb het dood laten lopen.
Nu heb ik niet veel websites lopen. Site die ik nu heb is een soort van calculator.
Jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |