Als ik me niet vergis wordt het overgeleverd van imam Al-Qasim (bekende leerling van imam Malik) dat imam Malik van mening was dat het mekruh is om in de fard gebeden tijdens de qiyam je handen op elkaar te leggen (of vast houden, dus dat het sunnah is om ze naast je te laten hangen) en dat het juist mubbah is in sunnah gebeden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zoals Maliki - wat nog steeds soennisme is - dat je gewoon je armen naast je houdt? Volgens mij - als ik het me goed herinner - is je handen op je borst/buik houden in staande positie geen waajib sunnah tijdens het gebed, van wat ik weet zijn zelfs de ahadith desbetreffende handen plaatsen op borst/buik ook zwak...
Je had me echt te pakken met deze, lol. Ik dacht, 'nee toch,' maar het bleek een grap te zijn die ik niet (meer) kende.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:05 schreef xminator het volgende:
Zat vanmiddag op facebook te struinen, moeten jullie eens kijken welke lelijke mormel ik tegenkwam:
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Echt een autistische fokker die op het internet stoer doet maar in het echt een weirdo is.
Hier moet je iets mee doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:05 schreef xminator het volgende:
Zat vanmiddag op facebook te struinen, moeten jullie eens kijken welke lelijke mormel ik tegenkwam:
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Echt een autistische fokker die op het internet stoer doet maar in het echt een weirdo is.
Is te oudquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hier moet je iets mee doen.
Topic openen en precies hetzelfde in zetten als hier boven
seriousquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
Oh mijn God. Stuurde hem zelfs een DM met dat hij de link moest verwijderen. Echt goed.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb je achtervolgd naar huis. Wacht maar tot vanavond.
Was hij Marokkaan? Dacht dat hij Turks was.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis wordt het overgeleverd van imam Al-Qasim (bekende leerling van imam Malik) dat imam Malik van mening was dat het mekruh is om in de fard gebeden tijdens de qiyam je handen op elkaar te leggen (of vast houden, dus dat het sunnah is om ze naast je te laten hangen) en dat het juist mubbah is in sunnah gebeden.
Maar Triggershot weet dit volgens mij beter, want hij is Marrokaan en ik niet
Mocht Trigger willen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Was hij Marokkaan? Dacht dat hij Turks was.
Ik heb net meer dan de helft van mijn bord laten staan, ik kon gewoon niet meer. Nu wil koekjes gaan bakken maar ben bang dat mijn moeder me gaat slaan.quote:
Mijne doet een dansje als ik langer dan vijf minuten in de keuken sta.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb net meer dan de helft van mijn bord laten staan, ik kon gewoon niet meer. Nu wil koekjes gaan bakken maar ben bang dat mijn moeder me gaat slaan.
Deze boiquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:49 schreef Triggershot het volgende:
Ik zie dat mijn harem het weer over mij heeft.
Koekjes met caramel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mijne doet een dansje als ik langer dan vijf minuten in de keuken sta.
Wat voor koekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |