VERTEL NOUquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah, daarom moet je de Koran dus lezen
Ben je in Allekmaar?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Alle moslims zijn in de stad lijkt 't wel.
Zoals Maliki - wat nog steeds soennisme is - dat je gewoon je armen naast je houdt? Volgens mij - als ik het me goed herinner - is je handen op je borst/buik houden in staande positie geen waajib sunnah tijdens het gebed, van wat ik weet zijn zelfs de ahadith desbetreffende handen plaatsen op borst/buik ook zwak...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga wel bidden tijdens vasten en misschien houd ik het ook vol erna. Geen idee meh. Ja anders dan soennieten, wij eten minder en hoeven onze buiken niet vast te houden tijdens het staan.
Je zei eerder terug de haai? Dacht dat het een walvis was?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:42 schreef Peunage het volgende:
Ok korte versie
So also was Jonah among those sent (by Us).
When he ran away (like a slave from captivity) to the ship (fully) laden,
He (agreed to) cast lots, and he was condemned:
Then the big Fish did swallow him, and he had done acts worthy of blame.
Had it not been that he (repented and) glorified Allah,
He would certainly have remained inside the Fish till the Day of Resurrection.
—Qur'an, chapter 37 (As-Saaffat), verse 139-144[11]
eh ik volg je niet meerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zoals Maliki - wat nog steeds soennisme is - dat je gewoon je armen naast je houdt? Volgens mij - als ik het me goed herinner - is je handen op je borst/buik houden in staande positie geen waajib sunnah tijdens het gebed, van wat ik weet zijn zelfs de ahadith desbetreffende handen plaatsen op borst/buik ook zwak...
Walvis inderdaad. Ik zei haai, klopt niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je zei eerder terug de haai? Dacht dat het een walvis was?
singing hey oh galileo?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
We houden gewoon handen in de lucht!
Op welke wijze bidt je anders dan zogenaamde soennieten...? Dat je je armen naast je houdt? Want dat doet een wetschool binnen islam ook.quote:
Nee, wat jij zegt klopt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Op welke wijze bidt je anders dan zogenaamde soennieten...? Dat je je armen naast je houdt? Want dat doet een wetschool binnen islam ook.
Nou sorry hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Op welke wijze bidt je anders dan zogenaamde soennieten...? Dat je je armen naast je houdt? Want dat doet een wetschool binnen islam ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |