Was hij Marokkaan? Dacht dat hij Turks was.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis wordt het overgeleverd van imam Al-Qasim (bekende leerling van imam Malik) dat imam Malik van mening was dat het mekruh is om in de fard gebeden tijdens de qiyam je handen op elkaar te leggen (of vast houden, dus dat het sunnah is om ze naast je te laten hangen) en dat het juist mubbah is in sunnah gebeden.
Maar Triggershot weet dit volgens mij beter, want hij is Marrokaan en ik niet
Mocht Trigger willen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Was hij Marokkaan? Dacht dat hij Turks was.
Ik heb net meer dan de helft van mijn bord laten staan, ik kon gewoon niet meer. Nu wil koekjes gaan bakken maar ben bang dat mijn moeder me gaat slaan.quote:
Mijne doet een dansje als ik langer dan vijf minuten in de keuken sta.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb net meer dan de helft van mijn bord laten staan, ik kon gewoon niet meer. Nu wil koekjes gaan bakken maar ben bang dat mijn moeder me gaat slaan.
Deze boiquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:49 schreef Triggershot het volgende:
Ik zie dat mijn harem het weer over mij heeft.
Koekjes met caramel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mijne doet een dansje als ik langer dan vijf minuten in de keuken sta.
Wat voor koekjes
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:05 schreef xminator het volgende:
Zat vanmiddag op facebook te struinen, moeten jullie eens kijken welke lelijke mormel ik tegenkwam:
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Echt een autistische fokker die op het internet stoer doet maar in het echt een weirdo is.
Was voor suhoooorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Koekjes met caramel.![]()
En waarom eet jij zo laaat
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:05 schreef xminator het volgende:
Zat vanmiddag op facebook te struinen, moeten jullie eens kijken welke lelijke mormel ik tegenkwam:
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Echt een autistische fokker die op het internet stoer doet maar in het echt een weirdo is.
quote:You must log in to see this page.
Heb je een lege put als maag?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:49 schreef Bortecinem het volgende:
Mars ijsje om mijn zoete trek te stillen.
Helpt niet.
Karpuz is watermeloen.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Karpuz is meloen?
waarom ben jij nog niet obesitas, Borte
Onderste en middelste.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen het onderste stuk. Karpuz kemirmek.![]()
De rest is te zoet en smakeloos.
We roddelen over jou, zo nu en dan.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Karpuz is watermeloen.
Hoe weet je dat ik dat niet ben dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |