quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:21 schreef badschaap het volgende:
MOGEN WE NIET NAAR NOORD-KOREA VERWIJZEN
NEE, IK SNAP ER OOK NIKS VANquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:21 schreef badschaap het volgende:
MOGEN WE NIET NAAR NOORD-KOREA VERWIJZEN
Ik word al uitgemaakt voor sletquote:
Trquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik gooi je in een noord koreaans kamp hoor
ben je dt dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
NEE, IK SNAP ER OOK NIKS VAN
[..]
Ik word al uitgemaakt voor slet___
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Leuk! Hoe ging het?quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben je dt dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben je dt dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil het uit zijn mond horen!quote:
Goed was heel erg gezelligquote:
Je bent ontmaagd!?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:24 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Goed was heel erg gezelligkreeg twee zoenen op mn mond maar meer zat er niet in, maar dat komt wel goed hopelijk
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is een ja, graag pics in dm thx xxx
Ik reageer niet meer op jouquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik snap het niet. je gaat niet vaak uit maar toch een slet.
huh
GA DOORquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou nou maar op, anders heb je morgen echt een ban..
2 zoenen op je mond.quote:
Dan lijkt t hier ook nog echt op Noord-Koreaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou nou maar op, anders heb je morgen echt een ban..
Ohquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:28 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Haha nou dat waren dus niet echt de eerste hoor
en?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bewijs? Stuur geurbestand..
Zou dat eigenlijk mogelijk zijn, een geur bestand?!
Nou okay. Ik heb gewoon geen klik. Ik heb gewoon nog niks met je. Kan wel komen hoor, maar ik bedoel je reageert niet echt op mij en andersom ook niet. Maar nu reageer ik op je dus nu begint er wat te komen, ook ken ik je helemaal niet, volgens mij ben je een voetbal fan, en ik heb meestal wat vooroordelen over erge voetbalsupporters.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef Drabit het volgende:
Ja doei, het is al laat ik ga slapen.
Doei
oke laat maar zitten danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou okay. Ik heb gewoon geen klik. Ik heb gewoon nog niks met je. Kan wel komen hoor, maar ik bedoel je reageert niet echt op mij en andersom ook niet. Maar nu reageer ik op je dus nu begint er wat te komen, ook ken ik je helemaal niet, volgens mij ben je een voetbal fan, en ik heb meestal wat vooroordelen over erge voetbalsupporters.
wc-bril? Hihahoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef xcachet het volgende:
Nee grapje, ik draag nooit een bril
Heb er wel een
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:37 schreef Rodawa het volgende:
Terechte TT, ben net terug, je was best goed xcachet.
Goeie lokpost.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:37 schreef Rodawa het volgende:
Je hebt zeker vooroordelen over mensen die vooroordelen hebben?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja sorry, ik heb moeite met vooroordelen.
Jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je hebt zeker vooroordelen over mensen die vooroordelen hebben?
My job is done here.quote:
niksquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hee HEE HEE hoe is het met jou dan, wat vind je van de transfergeruchten over Alderweireld?
Dat je dan nog met je zelf om kan gaan! Maar je moet geen vooroordelen hebben over mensen die vooroordelen hebben, vooroordelen zijn heel normaal, het is eigenlijk gewoon een slechte mening zodat je niet hoeft na te denken. Maar kijk jij bent nu gewoon een SCer en niet zomaar een voetbal fan, als ik je leer kennen gaan die vooroordelen weg, dus als je vrienden wil worden zorg dat ik je leer kennen!quote:
dat hij maar op rot.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke dat is jammer maar desondanks bedankt voor je feedback.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
Dan lijkt t hier ook nog echt op Noord-Korea
Gevoel voor humor, poeh..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:37 schreef Rodawa het volgende:
gaat prima. nou dan gaan we zorgen voor een goede band.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat je dan nog met je zelf om kan gaan! Maar je moet geen vooroordelen hebben over mensen die vooroordelen hebben, vooroordelen zijn heel normaal, het is eigenlijk gewoon een slechte mening zodat je niet hoeft na te denken. Maar kijk jij bent nu gewoon een SCer en niet zomaar een voetbal fan, als ik je leer kennen gaan die vooroordelen weg, dus als je vrienden wil worden zorg dat ik je leer kennen!
inderdaadquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
8 miljoen is een mooi bedrag, niks te klagen.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaat prima. nou dan gaan we zorgen voor een goede band.
Hou nou maar op..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zie dat je nog steeds niet bijgekomen bent. Begrijpelijk wel.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:45 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind rozzje ook zo iemand waarmee ik geen klik hebt, is zeker ook een voetbalfan. Mijn voetbalfanradar is volgens mij best goed
Oh, maar je Posthistorie valt mee, zal wel door je UI komen, lijkt op een typische voetballer.quote:
mijn zolderkamerautistradar ook dan. ik heb met cachie geen klik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:45 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind rozzje ook zo iemand waarmee ik geen klik hebt, is zeker ook een voetbalfan. Mijn voetbalfanradar is volgens mij best goed
Ik post ook soms in VBL maar ja ik ben ook voetbal fanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, maar je Posthistorie valt mee, zal wel door je UI komen, lijkt op een typische voetballer.
quote:
Probeer je hier duidelijk te maken dat ik een zolderkamerautist ben?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn zolderkamerautistradar ook dan. ik heb met cachie geen klik.
wat je zegt ben jezelfquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Probeer je hier duidelijk te maken dat ik een zolderkamerautist ben?
Ga je dat ontkennen dan? 'eerste verdieping' zeker? Ja ik ook hoor, maar ben je nog wel zo'n kamerautist.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Probeer je hier duidelijk te maken dat ik een zolderkamerautist ben?
Ik ook van jou Spazeiquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga je dat ontkennen dan? 'eerste verdieping' zeker? Ja ik ook hoor, maar ben je nog wel zo'n kamerautist.
Tja, jij maakte mij uit voor zolderkamerautist en vervolgens zeg je, wat je zegt ben jezelfquote:
bedoelde iets anders maar goedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tja, jij maakte mij uit voor zolderkamerautist en vervolgens zeg je, wat je zegt ben jezelf
Moest lachen
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:58 schreef Tjacka het volgende:
ik post weer aids en pest mij fokmattie
tijd om te slapen dus
Ik heb geen snor ik scheerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet je snor dan ook scheren, niet harsen.
Ik ben er tochquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:03 schreef Spatieloos het volgende:
Tegenwoordig saai hier :/ Er missen gewoon wat mensen.
Wat een oprechte liefde!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben er tochhee
KIJK ME EENS AAN. IK BEN ER VOOR JE
![]()
Ja jij bent wel leuk, maar maar je bent te onactief denk ik nu !quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben er tochhee
KIJK ME EENS AAN. IK BEN ER VOOR JE
![]()
Ehhh. Ik vind je niet echt aardig ofzo. En verder breng je niet veel bijzonders aan de SC behalve saaie TT's, maar haten doe ik je niet.quote:
Ik doe mijn best voor je, en anders zit ik gewoon in je linkerborstkas, ja inderdaad, in je hart! Vergeet dat niet!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja jij bent wel leuk, maar maar je bent te onactief denk ik nu !
Nou, mijn TT's zijn niet saai hoor. En zonder mij was het hier niet meer gaan leven na 0.30 uurquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehhh. Ik vind je niet echt aardig ofzo. En verder breng je niet veel bijzonders aan de SC behalve saaie TT's, maar haten doe ik je niet.
Sorry als je dit onaardig vind, maar liever eerlijk dan lief en liegen.
Maar ehh ik snap best dat je het figuurlijk gebruikt, maar zeg dan niet dat het in mijn linker borstkas zit, want want daar zitten geen gevoelens, alleen bloed pompen!!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik doe mijn best voor je, en anders zit ik gewoon in je linkerborstkas, ja inderdaad, in je hart! Vergeet dat niet!
Nu is het moment wel een beetje verpest hoor...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ehh ik snap best dat je het figuurlijk gebruikt, maar zeg dan niet dat het in mijn linker borstkas zit, want want daar zitten geen gevoelens, alleen bloed pompen!!!
Zeg maar gewoon dat hartje in je hersenen
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nu is het moment wel een beetje verpest hoor...
Onterechte influentatie verdenking.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, mijn TT's zijn niet saai hoor. En zonder mij was het hier niet meer gaan leven na 0.30 uur
Nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Onterechte influentatie verdenking.
Zijn er nog meer cammers dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je nog cammen?
Ben je niet dronken?
Dta ej zo typquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zijn er nog meer cammers dan?
En wat versta je onder dronken zijn?
:/ Jammerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Haha nee, deze keer beetje rustig aan gedaan.
Met rustig aan bedoel ik zo'n 8 flesjes pils.
Ben ik dan voor niks zo lang opgebleven godverdomme!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zal zo ff kijken, moet nog wat andere dingen doen.
Is rodawa er dan niet?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben ik dan voor niks zo lang opgebleven godverdomme!
Vond de sc vandaag niet echt geweldig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:57 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
JNG is een stuk rustiger geworden blijkbaar
Allemaal de schuld van de TC zeker.
De top 10 hoort alleen JNG te zijn!
Ik ook niet :/ Maar probeerde het nog wat levendig te houden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vond de sc vandaag niet echt geweldig.
Oke, maar waar is rod nu dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook niet :/ Maar probeerde het nog wat levendig te houden.
Kap eens met die TC danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:57 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
JNG is een stuk rustiger geworden blijkbaar
Allemaal de schuld van de TC zeker.
De top 10 hoort alleen JNG te zijn!
Zulke ideetjes hou ik natuurlijk voor mijzelfquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Verzin eens een business idee plan voor mij dan, ik wil miljonair worden.
Ben je al miljonair?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Zulke ideetjes hou ik natuurlijk voor mijzelf.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:23 schreef Spatieloos het volgende:
Dan ga ik ook maar eens naar bed, Anne negeert me, voor de rest is er niemand!
![]()
Zelfdequote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jawel, geen zin in werkmet jou?
waar ga je werken?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:20 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zelfde
Heb wel een beetje zin, maar zit er wel tegenop want het is eerste werkdag voor mij
en wat zou de reden zijn dat hij die woorden niet begreep?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:53 schreef Dearest het volgende:
hallo schatten
damn, had gister 'een meningsverschilletje' met een jongen, maar we konden amper ruzie maken omdat hij de woorden die ik gebruikte niet begreep(ik noemde hem oppervlakkig, ontactisch etc
)
omdat ie zo dom als apenstront is?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en wat zou de reden zijn dat hij die woorden niet begreep?
ik geef toch ook gewoon antwoord. die jongen is 18, dan begin je normaal gezien niet te janken als iemand woorden gebruikt langer dan 2 lettergrepen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch niet, ik vraag gewoon normaal wat de reden is hoor.
true, maar is ie gewoon echt dom dom of heeft dat een reden dat ie dom is?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik geef toch ook gewoon antwoord. die jongen is 18, dan begin je normaal gezien niet te janken als iemand woorden gebruikt langer dan 2 lettergrepen.
geen flauw idee, volgensmij is ie gewoon domquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true, maar is ie gewoon echt dom dom of heeft dat een reden dat ie dom is?
ow wat irritantquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
geen flauw idee, volgensmij is ie gewoon dom
Omdat geen zinquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zo sad dan?
GEFELICITEEEEEERD
ja logisch! Zou ik ook willenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat geen zinik wil naar mijn huisje
Gefeliciteerd!quote:
Die jeugd van tegenwoordig toch ook he.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:28 schreef Dearest het volgende:
mijn broertje die klaagt of ik mijn 'kutmuziek' uit wil zetten terwijl hij justin bieber, will.i.am enzo luistert
mhm.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig toch ook he.
ja niks, heb gewoon best vaak van die depressieve buienquote:
Ik begrijp vrouwen niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:33 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja niks, heb gewoon best vaak van die depressieve buien
kom je zo chillen, ik ga zo naar de stad
waar werk je?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik begrijp vrouwen niet.
En nee, ik ga de hele middag Full Metal Alchemist: Brotherhood kijken want moet er nog een review over typen, en moet om 5 uur al werken tot half 10.
haha die in t centrum of die in de nieuwstraat?quote:
Dat mag je zelf uitzoeken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
haha die in t centrum of die in de nieuwstraat?nee ik ga je niet stalken maar ik ken paar mensen die in t centrum werken haha
boks, ik mag van half 2 tot half 10quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik begrijp vrouwen niet.
En nee, ik ga de hele middag Full Metal Alchemist: Brotherhood kijken want moet er nog een review over typen, en moet om 5 uur al werken tot half 10.
Deze post heeft de SC zojuist zó veel boeiender gemaaktquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:03 schreef Toto69 het volgende:
Sommige users hier kunnen zo op de wallen gaan werken gr Rita Henk en de kids
grquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:03 schreef Toto69 het volgende:
Ga je dat bij elke post neerzetten dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze post heeft de SC zojuist zó veel boeiender gemaakt
Bij jou zou dat wel nodig zijn. Maar nee, daar doe ik de moeite niet voorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga je dat bij elke post neerzetten dan?
deze post wel wou je zeggen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze post heeft de SC zojuist zó veel boeiender gemaakt
Volgende keer trouwens je mondje dicht houden op TC over mij, ik krijg het toch wel van anderen te horen. Zijn laatst nog een paar mensjes gepermband door dat te doen, even dat je het weet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij jou zou dat wel nodig zijn. Maar nee, daar doe ik de moeite niet voor
supertoto to the rescuequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgende keer trouwens je mondje dicht houden op TC over mij, ik krijg het toch wel van anderen te horen. Zijn laatst nog een paar mensjes gepermband door dat te doen, even dat je het weet.
Dat toto mij een slet noemt is verder nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
deze post wel wou je zeggen?
Fok =/= TC.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgende keer trouwens je mondje dicht houden op TC over mij, ik krijg het toch wel van anderen te horen. Zijn laatst nog een paar mensjes gepermband door dat te doen, even dat je het weet.
Zoals?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:03 schreef Toto69 het volgende:
Ik niet, niet nodig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:08 schreef Anne het volgende:
Gezellig.
Wat zijn jullie 'vroeg' op trouwens. Slapen de pubers tegenwoordig niet meer uit tot een uur of 3?
Heet ik sof?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat toto mij een slet noemt is verder nergens op gebaseerd.
[..]
Fok =/= TC.
En als ik zo iets zeg, waar sof bij is, weet ik dat wel
De zandbak ging al om 10 uur los :squote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:08 schreef Anne het volgende:
Gezellig.
Wat zijn jullie 'vroeg' op trouwens. Slapen de pubers tegenwoordig niet meer uit tot een uur of 3?
staat jouw naam in de post dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat toto mij een slet noemt is verder nergens op gebaseerd.
[..]
Fok =/= TC.
En als ik zo iets zeg, waar sof bij is, weet ik dat wel
toto blijf je vandaag binnen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah ik heb niet zo veel slaap nodig eigenlijk.
Ja, anders ga ik nog meer notes uitdelenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeg lieve mensen, dit was een hint. Houd dat gekibbel lekker buiten de SC.
daar kom ik niet zo vaakquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
omdat ik straks even naar stad ga :s
Hear hear!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, anders ga ik nog meer notes uitdelen
Nee, maar toto post dit om indirect mij te treiteren dat weet ik ook wel. En jij verwijst mij er nog eens vriendelijk naar. Je kunt nu wel komen aanzetten met; "oh dus je voelt je wel aangesproken." maar dat heeft geen zinquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
staat jouw naam in de post dan?
Lees de post nog eens.quote:
ik twijfel nog of ik ga fietsen of 5 euro aan de bus ga verspillen :squote:
Zo lekker algemeen. Je mag mij ook meteen quoten hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Tevens vind ik dat als je problemen hebt met iemand wegens persoonlijke redenen je dat best buiten de SC kan houden en diegene kan negeren en niet hoeft te janken over wat diegene post.
Houdt het heel misschien wat gezelliger hier.
Gr gr
Godverdomme je bent wel echt aan het uitlokken hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo lekker algemeen. Je mag mij ook meteen quoten hoor
Fietsen, het is droogquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik twijfel nog of ik ga fietsen of 5 euro aan de bus ga verspillen :s
ja maar het is 3 kwartier fietsen en maar 25 minuten bus en als ik veel koop moet ik met die kut tassen aan mn stuur terug fietsen :s ga wel busquote:
Busquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja maar het is 3 kwartier fietsen en maar 25 minuten bus en als ik veel koop moet ik met die kut tassen aan mn stuur terug fietsen :s ga wel bus
waar verwijs ik jou naar dan? Ik zei alleen dat die post van jou nou ook niet bijzonder veel toevoegd aan de SC.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, maar toto post dit om indirect mij te treiteren dat weet ik ook wel. En jij verwijst mij er nog eens vriendelijk naar. Je kunt nu wel komen aanzetten met; "oh dus je voelt je wel aangesproken." maar dat heeft geen zin
[..]
Lees de post nog eens.
Ik praat tegen iedereen, waarom zou ik jou dan quotenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo lekker algemeen. Je mag mij ook meteen quoten hoor
Hoi!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! en Hoi![]()
En hoi de rest
Ja maar je gaf geen antwoord op mijn laatste laatste ehhh iets.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoi!
En nou niet meer zeggen dat ik je negeer.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:02 schreef Dearest het volgende:
weet niet meer precies wat ik heb gedroomd maar ik werd vanochtend wel wakker met mijn bh ergens rond mijn middelhalf uitgetrokken in m'n slaap
lekker met tante nel en ome cor in een kring zitten en het standaard riedeltje van 'ga je nog op vakantie? hoe gaat het op school dan?' aanhoren, en dan 1 vrouw die non stop toastjes blijft smeren 'want ik ben toch zo lekker bezig, jij ook nog eentje? ik doe het er lekker dik op hoor want het moet toch op'quote:
Dan ook jij gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ma is jarig
ara heeft nog geen verjaardagstopique?
ik ga nooooit bij visite zitten. die moeten me toch nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:21 schreef Dearest het volgende:
[..]
lekker met tante nel en ome cor in een kring zitten en het standaard riedeltje van 'ga je nog op vakantie? hoe gaat het op school dan?' aanhoren, en dan 1 vrouw die non stop toastjes blijft smeren 'want ik ben toch zo lekker bezig, jij ook nog eentje? ik doe het er lekker dik op hoor want het moet toch op'
gatverdamme.
en dan heb je ook nog altijd 1 oom of opa die van die sterke verhalen vertelt waarvan de helft gelogen is
aan jou de eerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ma is jarig
ara heeft nog geen verjaardagstopique?
Heee spasiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! en Hoi![]()
En hoi de rest
Dank jequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan ook jij gefeliciteerd!
En nee, maak eens dan!
Verhalen van spatiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:24 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ehh, ik kwam daar net mijn bed uit. En moest plassen, dus ik hoor dat mijn broer aan het douchen is dus ik moest beneden. Blijkbaar zat mijn vader daar op de wc, maar dat duurde wel lang zeg. En toen hij klaar was lag hij een of ander mapboekje terug. Dus ik ben bang dat hij aan het fappen was en dat vind ik zo raaar.
Echt hequote:
Zo vaak heb ik dat niet, verhalen en en dan schaam ik me een beetje, want dan leest iedereen hetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
Echt heHij moet gewoon z'n eigen topic: Spatie's Adventures
En dan elke dag updates uit zijn spannende leven
En nu niet?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik dat niet, verhalen en en dan schaam ik me een beetje, want dan leest iedereen het
En de 100 lurkers die hier altijd zittenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu lezen maar een paar SCers het.
Zitten die hier altijdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:29 schreef nodig het volgende:
[..]
En de 100 lurkers die hier altijd zitten
Ik heb alles genoteerd en ga een biografie van je leven maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:31 schreef Spatieloos het volgende:
Oh dan ga ik maar eens stoppen met rare dingen posten.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb alles genoteerd en ga een biografie van je leven maken.
is koeltoer!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je het maar anoniem schrijft! Dus dat ze me niet ineens komen vermoorden omdat ik geen kinderen zou mogen maken van mensen die mijn cultuur niet tolereren!
Vrouwen, Spatie, ik begrijp ze ook niet.quote:
Okay add me op skype Ryan-42quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Spatie kom bij de skype groupchat van het animetopic dan.
Gedaan, weet alleen niet zeker of ik je ook kan toevoegen aan de groep aangezien ik niet degene ben die de groep heeft aangemaaktquote:
Moet je even bellen naar de groep, dan kan het.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gedaan, weet alleen niet zeker of ik je ook kan toevoegen aan de groep aangezien ik niet degene ben die de groep heeft aangemaakt
Als je me accepteert kan ik je wel toevoegen geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet je even bellen naar de groep, dan kan het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |