Godverdomme je bent wel echt aan het uitlokken hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo lekker algemeen. Je mag mij ook meteen quoten hoor
Fietsen, het is droogquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik twijfel nog of ik ga fietsen of 5 euro aan de bus ga verspillen :s
ja maar het is 3 kwartier fietsen en maar 25 minuten bus en als ik veel koop moet ik met die kut tassen aan mn stuur terug fietsen :s ga wel busquote:
Busquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja maar het is 3 kwartier fietsen en maar 25 minuten bus en als ik veel koop moet ik met die kut tassen aan mn stuur terug fietsen :s ga wel bus
waar verwijs ik jou naar dan? Ik zei alleen dat die post van jou nou ook niet bijzonder veel toevoegd aan de SC.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, maar toto post dit om indirect mij te treiteren dat weet ik ook wel. En jij verwijst mij er nog eens vriendelijk naar. Je kunt nu wel komen aanzetten met; "oh dus je voelt je wel aangesproken." maar dat heeft geen zin
[..]
Lees de post nog eens.
Ik praat tegen iedereen, waarom zou ik jou dan quotenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo lekker algemeen. Je mag mij ook meteen quoten hoor
Hoi!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! en Hoi![]()
En hoi de rest
Ja maar je gaf geen antwoord op mijn laatste laatste ehhh iets.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoi!
En nou niet meer zeggen dat ik je negeer.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:02 schreef Dearest het volgende:
weet niet meer precies wat ik heb gedroomd maar ik werd vanochtend wel wakker met mijn bh ergens rond mijn middelhalf uitgetrokken in m'n slaap
lekker met tante nel en ome cor in een kring zitten en het standaard riedeltje van 'ga je nog op vakantie? hoe gaat het op school dan?' aanhoren, en dan 1 vrouw die non stop toastjes blijft smeren 'want ik ben toch zo lekker bezig, jij ook nog eentje? ik doe het er lekker dik op hoor want het moet toch op'quote:
Dan ook jij gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ma is jarig
ara heeft nog geen verjaardagstopique?
ik ga nooooit bij visite zitten. die moeten me toch nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:21 schreef Dearest het volgende:
[..]
lekker met tante nel en ome cor in een kring zitten en het standaard riedeltje van 'ga je nog op vakantie? hoe gaat het op school dan?' aanhoren, en dan 1 vrouw die non stop toastjes blijft smeren 'want ik ben toch zo lekker bezig, jij ook nog eentje? ik doe het er lekker dik op hoor want het moet toch op'
gatverdamme.
en dan heb je ook nog altijd 1 oom of opa die van die sterke verhalen vertelt waarvan de helft gelogen is
aan jou de eerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ma is jarig
ara heeft nog geen verjaardagstopique?
Heee spasiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! en Hoi![]()
En hoi de rest
Dank jequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan ook jij gefeliciteerd!
En nee, maak eens dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |