deze post wel wou je zeggen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze post heeft de SC zojuist zó veel boeiender gemaakt
Volgende keer trouwens je mondje dicht houden op TC over mij, ik krijg het toch wel van anderen te horen. Zijn laatst nog een paar mensjes gepermband door dat te doen, even dat je het weet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij jou zou dat wel nodig zijn. Maar nee, daar doe ik de moeite niet voor
supertoto to the rescuequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgende keer trouwens je mondje dicht houden op TC over mij, ik krijg het toch wel van anderen te horen. Zijn laatst nog een paar mensjes gepermband door dat te doen, even dat je het weet.
Dat toto mij een slet noemt is verder nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
deze post wel wou je zeggen?
Fok =/= TC.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgende keer trouwens je mondje dicht houden op TC over mij, ik krijg het toch wel van anderen te horen. Zijn laatst nog een paar mensjes gepermband door dat te doen, even dat je het weet.
Zoals?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:03 schreef Toto69 het volgende:
Sommige users hier kunnen zo op de wallen gaan werken gr Rita Henk en de kids
Ik niet, niet nodig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:08 schreef Anne het volgende:
Gezellig.
Wat zijn jullie 'vroeg' op trouwens. Slapen de pubers tegenwoordig niet meer uit tot een uur of 3?
Heet ik sof?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat toto mij een slet noemt is verder nergens op gebaseerd.
[..]
Fok =/= TC.
En als ik zo iets zeg, waar sof bij is, weet ik dat wel
De zandbak ging al om 10 uur los :squote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:08 schreef Anne het volgende:
Gezellig.
Wat zijn jullie 'vroeg' op trouwens. Slapen de pubers tegenwoordig niet meer uit tot een uur of 3?
staat jouw naam in de post dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat toto mij een slet noemt is verder nergens op gebaseerd.
[..]
Fok =/= TC.
En als ik zo iets zeg, waar sof bij is, weet ik dat wel
toto blijf je vandaag binnen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah ik heb niet zo veel slaap nodig eigenlijk.
Ja, anders ga ik nog meer notes uitdelenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeg lieve mensen, dit was een hint. Houd dat gekibbel lekker buiten de SC.
daar kom ik niet zo vaakquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
omdat ik straks even naar stad ga :s
Hear hear!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, anders ga ik nog meer notes uitdelen
Nee, maar toto post dit om indirect mij te treiteren dat weet ik ook wel. En jij verwijst mij er nog eens vriendelijk naar. Je kunt nu wel komen aanzetten met; "oh dus je voelt je wel aangesproken." maar dat heeft geen zinquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
staat jouw naam in de post dan?
Lees de post nog eens.quote:
ik twijfel nog of ik ga fietsen of 5 euro aan de bus ga verspillen :squote:
Zo lekker algemeen. Je mag mij ook meteen quoten hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Tevens vind ik dat als je problemen hebt met iemand wegens persoonlijke redenen je dat best buiten de SC kan houden en diegene kan negeren en niet hoeft te janken over wat diegene post.
Houdt het heel misschien wat gezelliger hier.
Gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |