Zelfdequote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jawel, geen zin in werkmet jou?
waar ga je werken?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:20 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zelfde
Heb wel een beetje zin, maar zit er wel tegenop want het is eerste werkdag voor mij
en wat zou de reden zijn dat hij die woorden niet begreep?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:53 schreef Dearest het volgende:
hallo schatten
damn, had gister 'een meningsverschilletje' met een jongen, maar we konden amper ruzie maken omdat hij de woorden die ik gebruikte niet begreep(ik noemde hem oppervlakkig, ontactisch etc
)
omdat ie zo dom als apenstront is?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en wat zou de reden zijn dat hij die woorden niet begreep?
ik geef toch ook gewoon antwoord. die jongen is 18, dan begin je normaal gezien niet te janken als iemand woorden gebruikt langer dan 2 lettergrepen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch niet, ik vraag gewoon normaal wat de reden is hoor.
true, maar is ie gewoon echt dom dom of heeft dat een reden dat ie dom is?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik geef toch ook gewoon antwoord. die jongen is 18, dan begin je normaal gezien niet te janken als iemand woorden gebruikt langer dan 2 lettergrepen.
geen flauw idee, volgensmij is ie gewoon domquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true, maar is ie gewoon echt dom dom of heeft dat een reden dat ie dom is?
ow wat irritantquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
geen flauw idee, volgensmij is ie gewoon dom
Omdat geen zinquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zo sad dan?
GEFELICITEEEEEERD
ja logisch! Zou ik ook willenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat geen zinik wil naar mijn huisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |