Ik heb geen snor ik scheerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet je snor dan ook scheren, niet harsen.

Ik ben er tochquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:03 schreef Spatieloos het volgende:
Tegenwoordig saai hier :/ Er missen gewoon wat mensen.
 hee
 hee  KIJK ME EENS AAN. IK BEN ER VOOR JE
 KIJK ME EENS AAN. IK BEN ER VOOR JE  

Wat een oprechte liefde!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben er tochhee

Ja jij bent wel leuk, maar maar je bent te onactief denk ik nu !quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben er tochhee

Ehhh. Ik vind je niet echt aardig ofzo. En verder breng je niet veel bijzonders aan de SC behalve saaie TT's, maar haten doe ik je niet.quote:

Ik doe mijn best voor je, en anders zit ik gewoon in je linkerborstkas, ja inderdaad, in je hart! Vergeet dat niet!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja jij bent wel leuk, maar maar je bent te onactief denk ik nu !

Nou, mijn TT's zijn niet saai hoor. En zonder mij was het hier niet meer gaan leven na 0.30 uurquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehhh. Ik vind je niet echt aardig ofzo. En verder breng je niet veel bijzonders aan de SC behalve saaie TT's, maar haten doe ik je niet.
Sorry als je dit onaardig vind, maar liever eerlijk dan lief en liegen.

Maar ehh ik snap best dat je het figuurlijk gebruikt, maar zeg dan niet dat het in mijn linker borstkas zit, want want daar zitten geen gevoelens, alleen bloed pompen!!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik doe mijn best voor je, en anders zit ik gewoon in je linkerborstkas, ja inderdaad, in je hart! Vergeet dat niet!

Nu is het moment wel een beetje verpest hoor...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ehh ik snap best dat je het figuurlijk gebruikt, maar zeg dan niet dat het in mijn linker borstkas zit, want want daar zitten geen gevoelens, alleen bloed pompen!!!
Zeg maar gewoon dat hartje in je hersenen

quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nu is het moment wel een beetje verpest hoor...
 Je hebt gelijk!! Ik schaam me nu voor mijn onsociale gedrag
 Je hebt gelijk!! Ik schaam me nu voor mijn onsociale gedrag  

Onterechte influentatie verdenking.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, mijn TT's zijn niet saai hoor. En zonder mij was het hier niet meer gaan leven na 0.30 uur

Nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Onterechte influentatie verdenking.

Zijn er nog meer cammers dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]

Ga je nog cammen?
Ben je niet dronken?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |