quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef Drabit het volgende:
Ja doei, het is al laat ik ga slapen.
Doei
oke laat maar zitten danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou okay. Ik heb gewoon geen klik. Ik heb gewoon nog niks met je. Kan wel komen hoor, maar ik bedoel je reageert niet echt op mij en andersom ook niet. Maar nu reageer ik op je dus nu begint er wat te komen, ook ken ik je helemaal niet, volgens mij ben je een voetbal fan, en ik heb meestal wat vooroordelen over erge voetbalsupporters.
wc-bril? Hihahoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef xcachet het volgende:
Nee grapje, ik draag nooit een bril
Heb er wel een
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:37 schreef Rodawa het volgende:
Terechte TT, ben net terug, je was best goed xcachet.
Goeie lokpost.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:37 schreef Rodawa het volgende:
Terechte TT, ben net terug, je was best goed xcachet.
Je hebt zeker vooroordelen over mensen die vooroordelen hebben?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja sorry, ik heb moeite met vooroordelen.
Jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je hebt zeker vooroordelen over mensen die vooroordelen hebben?
My job is done here.quote:
niksquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hee HEE HEE hoe is het met jou dan, wat vind je van de transfergeruchten over Alderweireld?
Dat je dan nog met je zelf om kan gaan! Maar je moet geen vooroordelen hebben over mensen die vooroordelen hebben, vooroordelen zijn heel normaal, het is eigenlijk gewoon een slechte mening zodat je niet hoeft na te denken. Maar kijk jij bent nu gewoon een SCer en niet zomaar een voetbal fan, als ik je leer kennen gaan die vooroordelen weg, dus als je vrienden wil worden zorg dat ik je leer kennen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |