Verhalen van spatiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:24 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ehh, ik kwam daar net mijn bed uit. En moest plassen, dus ik hoor dat mijn broer aan het douchen is dus ik moest beneden. Blijkbaar zat mijn vader daar op de wc, maar dat duurde wel lang zeg. En toen hij klaar was lag hij een of ander mapboekje terug. Dus ik ben bang dat hij aan het fappen was en dat vind ik zo raaar.
Echt hequote:
Zo vaak heb ik dat niet, verhalen en en dan schaam ik me een beetje, want dan leest iedereen hetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
Echt heHij moet gewoon z'n eigen topic: Spatie's Adventures
En dan elke dag updates uit zijn spannende leven
En nu niet?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik dat niet, verhalen en en dan schaam ik me een beetje, want dan leest iedereen het
En de 100 lurkers die hier altijd zittenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu lezen maar een paar SCers het.
Zitten die hier altijdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:29 schreef nodig het volgende:
[..]
En de 100 lurkers die hier altijd zitten
Ik heb alles genoteerd en ga een biografie van je leven maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:31 schreef Spatieloos het volgende:
Oh dan ga ik maar eens stoppen met rare dingen posten.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb alles genoteerd en ga een biografie van je leven maken.
is koeltoer!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je het maar anoniem schrijft! Dus dat ze me niet ineens komen vermoorden omdat ik geen kinderen zou mogen maken van mensen die mijn cultuur niet tolereren!
Vrouwen, Spatie, ik begrijp ze ook niet.quote:
Okay add me op skype Ryan-42quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Spatie kom bij de skype groupchat van het animetopic dan.
Gedaan, weet alleen niet zeker of ik je ook kan toevoegen aan de groep aangezien ik niet degene ben die de groep heeft aangemaaktquote:
Moet je even bellen naar de groep, dan kan het.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gedaan, weet alleen niet zeker of ik je ook kan toevoegen aan de groep aangezien ik niet degene ben die de groep heeft aangemaakt
Als je me accepteert kan ik je wel toevoegen geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet je even bellen naar de groep, dan kan het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |