SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Vuistjuuuuuuuuuhhhhhhhh
Ja eigenlijk wel. Al mag Gertje wel iets vaker komenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een gewetensvraag: Vind je TdJ, nu het serieuzer is, net zo leuk als vroeger?
Ik las Belchinezenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:35 schreef marcodej het volgende:
Nico en Frans, het charismatische duo van de Belkinezen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit als een obscure apotheker.
Ze hadden een afspraak gemaakt met OPSQ: Metsjfiksing!quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit als een obscure apotheker.
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
ik wilde nog zeggen, gifwaardig moment. Maar daar was ie al
Een renner die iets bazigs doet, kan natuurlijk niemand anders dan De Tank zijnquote:
Dan was hij het idd met Leezer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een renner die iets bazigs doet, kan natuurlijk niemand anders dan De Tank zijn
Samenloop van omstandigheden die toevallig goed uitpakt...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:40 schreef marcodej het volgende:
Als Valverde geen pech krijgt, gebeurt er eigenlijk niks.
Die kans is groot ja. Maar dat is vaak met de meer epische momenten, dat er iets gebeurd, waardoor iets uiteindelijk ontstaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:40 schreef marcodej het volgende:
Als Valverde geen pech krijgt, gebeurt er eigenlijk niks.
Als er een gifwaardig moment is wil ik dat zeker doen jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]![]()
Ga door met die gifjes, Pino, ga door!
GOed hoor hoe je dat doetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als er een gifwaardig moment is wil ik dat zeker doen ja
Hij wordt weer bang voor Knevel en Brink.quote:
Dat zal het wel zijn ja. I.c.m. de belichting.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Die Nico ook. Beetje veel make-up op denk ik.
Daarom ook geen beelden van de erotische kunst natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Hij wordt weer bang voor Knevel en Brink.
Okay, zulks dacht ik al, maar ik volg wielrennen normaliter niet zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valverde heeft op die manier Rabo ook 's geflikt.
Piti wordt inmiddels al uit de kennel gehaald.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:46 schreef reddevil1408 het volgende:
"Wraak zal zoet zijn' aldus dhr. Valverde......mag ik mijn belastingcenten terug?
Dacht ik al, vorige week was je nog cav-fan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, zulks dacht ik al, maar ik volg wielrennen normaliter niet zo.
Belkin en de verbinding met de kopgroep verliezen hi ha hoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:47 schreef Poc. het volgende:
Rabobank en open staande rekeningen hi ha ho
Nouja fan. Maar ik ben snel genezen hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dacht ik al, vorige week was je nog cav-fan.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:48 schreef pennyfarthing het volgende:
Cav zit op 25. Haalt hij het record?
Nou ja hij ziet er ook niet verkeerd uit, voor een wielrenner.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja fan. Maar ik ben snel genezen hoor.
Al vind ik zijn accent wel ontzettend leuk![]()
![]()
Sagan niet gezien?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:48 schreef reddevil1408 het volgende:
Daar hebben we de stakker; winnen als er geen sprinter meer in de buurt is.
Als er straks een gladde Turkse mooiboy meedoet, ben je daar fan van.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja fan. Maar ik ben snel genezen hoor.
Al vind ik zijn accent wel ontzettend leuk![]()
![]()
Zeker nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja hij ziet er ook niet verkeerd uit, voor een wielrenner.
Uh, Sagan is geen sprinter denk jij?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:48 schreef reddevil1408 het volgende:
Metsjfiksing. Waar zijn Knipping & Van Duuren als je ze nodig hebt.quote:
Nee ik blijf trouw aan Tomquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als er straks een gladde Turkse mooiboy meedoet, ben je daar fan van.
Jawel, maar die zorgt dat hij 1 of 2 plekken achter Cav zit om groen te verdedigen, die ging niet vol uit...quote:
Belkinquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:47 schreef Poc. het volgende:
Rabobank en open staande rekeningen hi ha ho
Tijdritten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:49 schreef Poc. het volgende:
Waar heeft Froome die minuten winst behaald?
Dit is gewoon excuses zoeken om te kunnen zeiken op Cavendish.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:49 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Jawel, maar die zorgt dat hij 1 of 2 plekken achter Cav zit om groen te verdedigen, die ging niet vol uit...
Schandalig ja, hij had expres moeten verliezen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:48 schreef reddevil1408 het volgende:
Word binnen 10 sec onderbroken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Oh ja, die gast zat ook nog aan tafel...
Bij die gozer is het nooit onterecht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze keer is het niet onterecht...
Denk dat ze proberen om Quintana in het wit te krijgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:51 schreef Marcoss het volgende:
Valverde gaat echt die bollen afpakken van Rolland
Dat zou ik dan weer wel geweldig vindenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:51 schreef Marcoss het volgende:
Ik ben geen Cav-fan, maar dit was gewoon tactiek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:48 schreef reddevil1408 het volgende:
Die pakt hij sowieso wel, maar Valverde wil Europcar terugpakken voor vandaagquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Denk dat ze proberen om Quintana in het wit te krijgen.
Zou best kunnen, de achterstand is nog niet zo groot.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:51 schreef Marcoss het volgende:
Zal wel moeten lukken, al moet Quintana wel een flinke voorsprong hebben met het oog op de tijdrit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Denk dat ze proberen om Quintana in het wit te krijgen.
2de tijdrit ligt de klimmers wel veel meerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal wel moeten lukken, al moet Quintana wel een flinke voorsprong hebben met het oog op de tijdrit.
Dat is een semi-klimtijdrit. Daar gaat hij weinig tijd op Kwiatkowski verliezen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal wel moeten lukken, al moet Quintana wel een flinke voorsprong hebben met het oog op de tijdrit.
Ja, maar alsnog een flink verschil natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2de tijdrit ligt de klimmers wel veel meer
30 puntjes idd. Twee keer Alpe d'Huez en je bent er.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou best kunnen, de achterstand is nog niet zo groot.
Wacht nog een weekje dan is hij nergens meer te vinden. Kreuziger heeft zelden drie goede weken gekend.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:54 schreef reddevil1408 het volgende:
Veel mensen vergeten Kreuzinger, die maakt op mij een hele sterke indruk....mss nog wel sterker dan Contador.
...en Fughlsang dan? Die gaat ook stilletjes mee....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wacht nog een weekje dan is hij nergens meer te vinden. Kreuziger heeft zelden drie goede weken gekend.
Bij Saxo wel weer opgeleefd maar over het algemeen een renner die minimaal 1 mindere dag heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:54 schreef reddevil1408 het volgende:
Veel mensen vergeten Kreuzinger, die maakt op mij een hele sterke indruk....mss nog wel sterker dan Contador.
Ik denk dat er een kink in de kabel zit, het piept zo iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een kutgeluid. Wat is dat?
gr gr van mijn zolderkamer
Harmeling zit bij een lezing te huilen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:55 schreef Redefine het volgende:
Harmeling trekt inmiddels voor de buis zijn derde potje Prozac open
Fuglsang rijdt dit jaar voor het eerst weer op het niveau van toen hij nog een talent was. En die staat al op twee minuten en kan niet tijdrijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:55 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
...en Fughlsang dan? Die gaat ook stilletjes mee....
Mart is met zijn jasje gaan gooien en heeft al die krekels te pakken gekregenquote:
Als je zijn vertellingen achterstevoren draait hoor je satanische boodschappen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
Joost Prinsen praat alsof hij de verdoemenis over ons uit wil spreken.
Ja, inderdaad. "Triest" was een beetje beter op z'n plaats geweest.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja beetje rare opmerking na dat filmpje, mooi hij is dood.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:00 schreef Pffrrt het volgende:
Nu Joost, straks de rebus en daarna die kwezels van Knevel en vd Brink die weer Geloofsonzin gaan preken met een minister die denkt dat ze boven de samenleving staat.
Ik haak hierna af ik ga vannacht naar het land van de Tour en kom pas op de dag van de Finish terug.
Bonsoir et Bonne Nuit Tot volgend jaar................ Tour de France 2014
Bonne routequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:00 schreef Pffrrt het volgende:
Nu Joost, straks de rebus en daarna die kwezels van Knevel en vd Brink die weer Geloofsonzin gaan preken met een minister die denkt dat ze boven de samenleving staat.
Ik haak hierna af ik ga vannacht naar het land van de Tour en kom pas op de dag van de Finish terug.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:00 schreef Redefine het volgende:
Ik krijg Stichting Correlatie niet te pakken, alle lijnen zijn bezet door Rob Harmeling.
Blij dat ik dan meestal oversla, toch al ernstig dat ik gelijk binnenval met die kop van Thijs op mijn beeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel als al die kutboeken over doping gaan ja.
En als mongolen zoals Walsh aanschuiven
Thnx, ook fijne vakantiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:02 schreef Pffrrt het volgende:
Bedankt mannen.......... een goede Tour en Avondetappe
Camping de Bercktquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx, ook fijne vakantieWaar gaat de reis (ongeveer) heen?
Toch lijkt het me een prima kerel. Ideale buurmanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:02 schreef Redefine het volgende:
Elke keer als Froome op tv is, denk ik dat er iets met de helderheid van mijn scherm is. Het wordt opeens zo flets
Dat klonk heel gek iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja beetje rare opmerking na dat filmpje, mooi hij is dood.
Hij gaat alvast met de camper richting Ventoux, daarna naar de Alp, daarna naar Annecy, en daarna naar Parijs.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx, ook fijne vakantieWaar gaat de reis (ongeveer) heen?
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:00 schreef Pffrrt het volgende:
Kijk maar uit, voor je het weet heb je een Billly.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch lijkt het me een prima kerel. Ideale buurman
Wat te denken van Knaven...die heeft ook aan de pepermuntjes gezeten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:03 schreef Redefine het volgende:
Dario Cioni. Daarvan moet ik geloven dat hij in alle eerlijkheid dat dopingconvenant van SKY ondertekend heeft? De Cioni die bij louter dopingploegen heeft gereden?
Ik zou hem wel elke dag taart brengen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch lijkt het me een prima kerel. Ideale buurman
Klopt. Maar dat had ik elders al eens gezegd. Van Cioni was ik eigenlijk vergeten dat die er zat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat te denken van Knaven...die heeft ook aan de pepermuntjes gezeten.
Leuk tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Pffrrt het volgende:
Bedankt Pino 112 & Karina (en dame), ik hou het nog een beetje dichtbij Bretagne en Normandië
(ik zei mannen, vandaar) een weekje maar toch........
Ah, omgeving Nantes is mooiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Pffrrt het volgende:
Bedankt Pino 112 & Karina (en dame), ik hou het nog een beetje dichtbij Bretagne en Normandië
Koen de Kort kan dat beter.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef reddevil1408 het volgende:
Veel "euuhhhsss" in het antwoord over Mollema en LTD.......
Hij moest even denken voor welke ploeg Mollema ook alweer reed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef reddevil1408 het volgende:
Veel "euuhhhsss" in het antwoord over Mollema en LTD.......
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij moest even denken voor welke ploeg Mollema ook alweer reed.
Nou meer om hem weer wat op normaal gewicht te krijgen. Hij is nu wel vies dun.quote:
Goede reis en veel plezier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Pffrrt het volgende:
Ok, op die manier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Nou meer om hem weer wat op normaal gewicht te krijgen. Hij is nu wel vies dun.
Dat groen van Ten Dam lijkt ook wel opvallend veel op Saur-Sojasun trouwens.quote:
Presentatoren genoeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Mart heeft een mening, en mensen met een mening? Die zijn er niet veel.
Hij is er om te presenteren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor meningen hoeft hij alleen maar op FOK! rond te speurenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Vlaamse gezegden ofzo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
Wat praat hij vaag. Niet van de bomen geplukt?
Echt waar? Okee komt ie:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor meningen hoeft hij alleen maar op FOK! rond te speurenOh nee, dat doet het AD al.
Terpstra.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok op een sensationele demarrage in het avondlicht op de Champs Elysees
Het AD heeft Mexicanobakker zijn D&D bingo gewoon gejat en op hun site geplaatst alsof ze het zelf bedacht hebbenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt waar? Okee komt ie:
Mani89 is een alcoholist.
Waaiers door al die ventilatoren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok op een sensationele demarrage in het avondlicht op de Champs Elysees
Als Knevel boos naar Frankrijk heeft gebeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
Wanneer begint Mart over: we moeten op de tijd letten?
Wat een paupers jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het AD heeft Mexicanobakker zijn D&D bingo gewoon gejat en op hun site geplaatst alsof ze het zelf bedacht hebben
Is dat echt zo? Sukkels.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het AD heeft Mexicanobakker zijn D&D bingo gewoon gejat en op hun site geplaatst alsof ze het zelf bedacht hebben
Omwille de tijd...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
Wanneer begint Mart over: we moeten op de tijd letten?
Wie heeft dat gedaan ? Wie is de auteur ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bellen is zooo 2012 (Behalve voor D&D), ze tweeten gewoon. Behalve op zondag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:10 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Als Knevel boos naar Frankrijk heeft gebeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |