Okay, zulks dacht ik al, maar ik volg wielrennen normaliter niet zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valverde heeft op die manier Rabo ook 's geflikt.
Piti wordt inmiddels al uit de kennel gehaald.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:46 schreef reddevil1408 het volgende:
"Wraak zal zoet zijn' aldus dhr. Valverde......mag ik mijn belastingcenten terug?
Dacht ik al, vorige week was je nog cav-fan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, zulks dacht ik al, maar ik volg wielrennen normaliter niet zo.
Belkin en de verbinding met de kopgroep verliezen hi ha hoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:47 schreef Poc. het volgende:
Rabobank en open staande rekeningen hi ha ho
Nouja fan. Maar ik ben snel genezen hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dacht ik al, vorige week was je nog cav-fan.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:48 schreef pennyfarthing het volgende:
Cav zit op 25. Haalt hij het record?
Nou ja hij ziet er ook niet verkeerd uit, voor een wielrenner.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja fan. Maar ik ben snel genezen hoor.
Al vind ik zijn accent wel ontzettend leuk![]()
![]()
Sagan niet gezien?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:48 schreef reddevil1408 het volgende:
Daar hebben we de stakker; winnen als er geen sprinter meer in de buurt is.
Als er straks een gladde Turkse mooiboy meedoet, ben je daar fan van.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja fan. Maar ik ben snel genezen hoor.
Al vind ik zijn accent wel ontzettend leuk![]()
![]()
Zeker nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja hij ziet er ook niet verkeerd uit, voor een wielrenner.
Uh, Sagan is geen sprinter denk jij?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:48 schreef reddevil1408 het volgende:
Metsjfiksing. Waar zijn Knipping & Van Duuren als je ze nodig hebt.quote:
Nee ik blijf trouw aan Tomquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als er straks een gladde Turkse mooiboy meedoet, ben je daar fan van.
Jawel, maar die zorgt dat hij 1 of 2 plekken achter Cav zit om groen te verdedigen, die ging niet vol uit...quote:
Belkinquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:47 schreef Poc. het volgende:
Rabobank en open staande rekeningen hi ha ho
Tijdritten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:49 schreef Poc. het volgende:
Waar heeft Froome die minuten winst behaald?
Dit is gewoon excuses zoeken om te kunnen zeiken op Cavendish.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:49 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Jawel, maar die zorgt dat hij 1 of 2 plekken achter Cav zit om groen te verdedigen, die ging niet vol uit...
Schandalig ja, hij had expres moeten verliezen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:48 schreef reddevil1408 het volgende:
Word binnen 10 sec onderbroken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Oh ja, die gast zat ook nog aan tafel...
Bij die gozer is het nooit onterecht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze keer is het niet onterecht...
Denk dat ze proberen om Quintana in het wit te krijgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:51 schreef Marcoss het volgende:
Valverde gaat echt die bollen afpakken van Rolland
Dat zou ik dan weer wel geweldig vindenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:51 schreef Marcoss het volgende:
Ik ben geen Cav-fan, maar dit was gewoon tactiek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:48 schreef reddevil1408 het volgende:
Die pakt hij sowieso wel, maar Valverde wil Europcar terugpakken voor vandaagquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Denk dat ze proberen om Quintana in het wit te krijgen.
Zou best kunnen, de achterstand is nog niet zo groot.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:51 schreef Marcoss het volgende:
Zal wel moeten lukken, al moet Quintana wel een flinke voorsprong hebben met het oog op de tijdrit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Denk dat ze proberen om Quintana in het wit te krijgen.
2de tijdrit ligt de klimmers wel veel meerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal wel moeten lukken, al moet Quintana wel een flinke voorsprong hebben met het oog op de tijdrit.
Dat is een semi-klimtijdrit. Daar gaat hij weinig tijd op Kwiatkowski verliezen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal wel moeten lukken, al moet Quintana wel een flinke voorsprong hebben met het oog op de tijdrit.
Ja, maar alsnog een flink verschil natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2de tijdrit ligt de klimmers wel veel meer
30 puntjes idd. Twee keer Alpe d'Huez en je bent er.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou best kunnen, de achterstand is nog niet zo groot.
Wacht nog een weekje dan is hij nergens meer te vinden. Kreuziger heeft zelden drie goede weken gekend.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:54 schreef reddevil1408 het volgende:
Veel mensen vergeten Kreuzinger, die maakt op mij een hele sterke indruk....mss nog wel sterker dan Contador.
...en Fughlsang dan? Die gaat ook stilletjes mee....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wacht nog een weekje dan is hij nergens meer te vinden. Kreuziger heeft zelden drie goede weken gekend.
Bij Saxo wel weer opgeleefd maar over het algemeen een renner die minimaal 1 mindere dag heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:54 schreef reddevil1408 het volgende:
Veel mensen vergeten Kreuzinger, die maakt op mij een hele sterke indruk....mss nog wel sterker dan Contador.
Ik denk dat er een kink in de kabel zit, het piept zo iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een kutgeluid. Wat is dat?
gr gr van mijn zolderkamer
Harmeling zit bij een lezing te huilen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:55 schreef Redefine het volgende:
Harmeling trekt inmiddels voor de buis zijn derde potje Prozac open
Fuglsang rijdt dit jaar voor het eerst weer op het niveau van toen hij nog een talent was. En die staat al op twee minuten en kan niet tijdrijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:55 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
...en Fughlsang dan? Die gaat ook stilletjes mee....
Mart is met zijn jasje gaan gooien en heeft al die krekels te pakken gekregenquote:
Als je zijn vertellingen achterstevoren draait hoor je satanische boodschappen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
Joost Prinsen praat alsof hij de verdoemenis over ons uit wil spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |