2de tijdrit ligt de klimmers wel veel meerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal wel moeten lukken, al moet Quintana wel een flinke voorsprong hebben met het oog op de tijdrit.
Dat is een semi-klimtijdrit. Daar gaat hij weinig tijd op Kwiatkowski verliezen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal wel moeten lukken, al moet Quintana wel een flinke voorsprong hebben met het oog op de tijdrit.
Ja, maar alsnog een flink verschil natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2de tijdrit ligt de klimmers wel veel meer
30 puntjes idd. Twee keer Alpe d'Huez en je bent er.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou best kunnen, de achterstand is nog niet zo groot.
Wacht nog een weekje dan is hij nergens meer te vinden. Kreuziger heeft zelden drie goede weken gekend.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:54 schreef reddevil1408 het volgende:
Veel mensen vergeten Kreuzinger, die maakt op mij een hele sterke indruk....mss nog wel sterker dan Contador.
...en Fughlsang dan? Die gaat ook stilletjes mee....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wacht nog een weekje dan is hij nergens meer te vinden. Kreuziger heeft zelden drie goede weken gekend.
Bij Saxo wel weer opgeleefd maar over het algemeen een renner die minimaal 1 mindere dag heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:54 schreef reddevil1408 het volgende:
Veel mensen vergeten Kreuzinger, die maakt op mij een hele sterke indruk....mss nog wel sterker dan Contador.
Ik denk dat er een kink in de kabel zit, het piept zo iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een kutgeluid. Wat is dat?
gr gr van mijn zolderkamer
Harmeling zit bij een lezing te huilen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:55 schreef Redefine het volgende:
Harmeling trekt inmiddels voor de buis zijn derde potje Prozac open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |