Ja, inderdaad. "Triest" was een beetje beter op z'n plaats geweest.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja beetje rare opmerking na dat filmpje, mooi hij is dood.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:00 schreef Pffrrt het volgende:
Nu Joost, straks de rebus en daarna die kwezels van Knevel en vd Brink die weer Geloofsonzin gaan preken met een minister die denkt dat ze boven de samenleving staat.
Ik haak hierna af ik ga vannacht naar het land van de Tour en kom pas op de dag van de Finish terug.
Bonsoir et Bonne Nuit Tot volgend jaar................ Tour de France 2014
Bonne routequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:00 schreef Pffrrt het volgende:
Nu Joost, straks de rebus en daarna die kwezels van Knevel en vd Brink die weer Geloofsonzin gaan preken met een minister die denkt dat ze boven de samenleving staat.
Ik haak hierna af ik ga vannacht naar het land van de Tour en kom pas op de dag van de Finish terug.
Bonsoir et Bonne Nuit Tot volgend jaar................ Tour de France 2014
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:00 schreef Redefine het volgende:
Ik krijg Stichting Correlatie niet te pakken, alle lijnen zijn bezet door Rob Harmeling.
Blij dat ik dan meestal oversla, toch al ernstig dat ik gelijk binnenval met die kop van Thijs op mijn beeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel als al die kutboeken over doping gaan ja.
En als mongolen zoals Walsh aanschuiven
Thnx, ook fijne vakantiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:02 schreef Pffrrt het volgende:
Bedankt mannen.......... een goede Tour en Avondetappe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |