Camping de Bercktquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx, ook fijne vakantieWaar gaat de reis (ongeveer) heen?
Toch lijkt het me een prima kerel. Ideale buurmanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:02 schreef Redefine het volgende:
Elke keer als Froome op tv is, denk ik dat er iets met de helderheid van mijn scherm is. Het wordt opeens zo flets
Dat klonk heel gek iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja beetje rare opmerking na dat filmpje, mooi hij is dood.
Hij gaat alvast met de camper richting Ventoux, daarna naar de Alp, daarna naar Annecy, en daarna naar Parijs.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx, ook fijne vakantieWaar gaat de reis (ongeveer) heen?
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:00 schreef Pffrrt het volgende:
Nu Joost, straks de rebus en daarna die kwezels van Knevel en vd Brink die weer Geloofsonzin gaan preken met een minister die denkt dat ze boven de samenleving staat.
Ik haak hierna af ik ga vannacht naar het land van de Tour en kom pas op de dag van de Finish terug.
Bonsoir et Bonne Nuit Tot volgend jaar................ Tour de France 2014
Kijk maar uit, voor je het weet heb je een Billly.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch lijkt het me een prima kerel. Ideale buurman
Wat te denken van Knaven...die heeft ook aan de pepermuntjes gezeten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:03 schreef Redefine het volgende:
Dario Cioni. Daarvan moet ik geloven dat hij in alle eerlijkheid dat dopingconvenant van SKY ondertekend heeft? De Cioni die bij louter dopingploegen heeft gereden?
Ik zou hem wel elke dag taart brengen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch lijkt het me een prima kerel. Ideale buurman
Klopt. Maar dat had ik elders al eens gezegd. Van Cioni was ik eigenlijk vergeten dat die er zat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat te denken van Knaven...die heeft ook aan de pepermuntjes gezeten.
Leuk tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Pffrrt het volgende:
Bedankt Pino 112 & Karina (en dame), ik hou het nog een beetje dichtbij Bretagne en Normandië
(ik zei mannen, vandaar) een weekje maar toch........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |