Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Iedereen is ook bezig met zijn middagdutje.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:33 schreef Ambipur het volgende:
Wat een stilte als de niet-vastende een topic opent.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Iedereen is ook bezig met zijn middagdutje.
Het is een niet-vastende. Gewoon negeren, gaan ze vanzelf weg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik doe em straks pasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gemeen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is een niet-vastende. Gewoon negeren, gaan ze vanzelf weg.
Ik laat mij niet zo snel wegjagen. Sorry man, je moet het ermee doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is een niet-vastende. Gewoon negeren, gaan ze vanzelf weg.
Mehquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat past niet bij een vastende, toch. Iets met liefde, barmhartigheid en zo.
Zo weinig..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:41 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanavond voor op het menu
Pussy, wijf. Jij was ook diegene die wegloopt enzo bij een verkeerd broodje ofzo toch.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Respect voor de mensen die het nog volhouden!
Vandaag had ik bijna non-stop vergaderingen op het werk. Zonder koffie en water zou ik het niet hebben overleefd.
Nadat ik er wat van heb gezegd ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij was ook diegene die wegloopt enzo bij een verkeerd broodje ofzo toch.
Ha, o zaman no problemquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nadat ik er wat van heb gezegd ja.
alles?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:55 schreef xminator het volgende:
Dit gaat hem worden vanavond:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Was geintjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vind je? Wat staat er bij jouw op het menu?
hou op ik krijg hier echt honger vanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:55 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Het kaartspelletje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Zo kwam het niet overquote:
Lekker proteïne binnenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:55 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Andere stroming toch. Niemand eet zo laat als ons.quote:
Haha nee ik vast niet, maar wens jullie wel alle succes ermee. Zou het niet kunnen. Ben ook geen moslim maar goedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo kwam het niet overmeer van "Ik ga zo lekker patat eten terwijl jullie niks kunnen eten."
Maar... maarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lekker proteïne binnen
werken
[..]
Andere stroming toch. Niemand eet zo laat als ons.
Misschien is ze in een ander land.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar... maarhet is dan toch niet donker buiten ook? Verwarring.
Donker is ook maar subjectief.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar... maarhet is dan toch niet donker buiten ook? Verwarring.
Haha jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vandaar, whehe totale verwarring!
om 10 uur.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha jaHoelaat is de iftar in Nederland?
falafelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
Begin nu wel een beetje honger te krijgen. Vraag is, wat zal ik eten straks:
- Visschnitzel / Falafel
- Patat / Kaassoufle
- Spaghetti
spaghettiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
- Visschnitzel / Falafel
- Patat / Kaassoufle
- Spaghetti
ik heb het over die met kaneel,selder en al die dingenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hahah, ja het is rood-oranje-achtig, maar de inhoud kan verschillen.
WHO CARES ABOUT AFRICA!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze dat niet eens.
Wel. Alleen anders. Kijk maar naar de Marokkaanse cuisine.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze dat niet eens.
jah en 80% in haar eigen zakquote:
Hebben we zelfs dat geript?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel. Alleen anders. Kijk maar naar de Marokkaanse cuisine.
zakaat is toch dat je je eigen geld uitgeeft?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
20% is nog altijd meer dan 2.5% zakaat.
Als 80% in eigen zak gaat, is het eigen geldquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:44 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zakaat is toch dat je je eigen geld uitgeeft?
MAAR DAAR ZWEET JE NIET OM DUS DAT IS HARAAAAAAMMMM!!!!!! EIGEN GELD=EIGEN ZUURVERDIENDE RODE CENTJES!!!! hhhhhhhhhhh ik moet weer alles uitleggen!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als 80% in eigen zak gaat, is het eigen geld
Denken dat je niet zweet in Afrikaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:45 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
MAAR DAAR ZWEET JE NIET OM DUS DAT IS HARAAAAAAMMMM!!!!!! EIGEN GELD=EIGEN ZUURVERDIENDE RODE CENTJES!!!! hhhhhhhhhhh ik moet weer alles uitleggen!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat je niet zweet in Afrika
beter dan branden aan de harira.. oh wachtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hahahaha, jij gaat branden in de hel.
Als ik voor mijn geld helemaal naar Afrika moet, krijg ik het niet zomaar bra.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:47 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ok rustig ik leg het nog 1 keer uit : Eigen geld is het geld dat je verdient van je job,maar geld dat je zomaar KRIJGT is H4R4M!
Wat doe jij op FOK!? Keuken in jij!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beter dan branden aan de harira.. oh wacht
Wat moet jij met een borstenhouder?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik voor mijn geld helemaal naar Afrika moet, krijg ik het niet zomaar bra.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat doe jij op FOK!? Keuken in jij!
HARAM!!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga wat fysieke ontwikkelingen onder, oke?
Daar ben ik dus ook bang voor, daarom moet ze zsm keuken in.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:49 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]beetje beleeft tegen de dame,anders krijg je je harira niet,en kan je uithongeren
Niet persequote:
quote:If the sex-change operation that took place when he was a non-Muslim was done for no reason other than vanity and a desire for attention – not because there was a legitimate concern – and if he still resembles a man more than a woman and it is possible for him to undergo another operation to restore himself to being a man, then he is obligated to undergo such surgery and restore himself back to being a man. This is because his original operation was an act of changing Allah’s creation which is sinful. It is impermissible for him to continue in that sin, since his persisting in that sin is itself a major sin. On the other hand, if his sex-change operation from a man to a woman was real in all observable considerations, including the genitals – and not merely a vanity operation – and the characteristics of a woman are more apparent on him now than masculine characteristics, then there is no problem with him remaining as he now is. In this case, it is wrong for his female relatives and other women to distance themselves from him or to oppose him as long as the visible signs of womanhood are clearly manifest: including the presence of breasts, the absence of the testicles and penis, and the presence in their stead of what is effectively a functioning vagina. His unique situation can be juristically compared to that of a physical hermaphrodite in Islamic Law. Once a physical hermaphrodite’s dominant sexual orientation becomes clear, the hermaphrodite is thereafter considered to be of that gender. His situation is comparable to that of a hermaphrodite whose female gender has been determined. He becomes a woman and should be treated like a woman. And Allah knows best.
mijn reactie :quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Te verleidelijk zo tijdens het vasten?
straks spreek ik er een spreuk over uitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor, daarom moet ze zsm keuken in.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
straks spreek ik er een spreuk over uit
Wist je dat hij eigenlijk Cat Stevens heet en is bekeerd tot de Islam, vandaar ook Yusuf ISLAM? hihiquote:
de honger is naar je hoofd gestegenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wist je dat hij eigenlijk Cat Stevens heet en is bekeerd tot de Islam, vandaar ook Yusuf ISLAM? hihi
Was toch ook zo'n bokser die Mohammed Ali heet maar eerst Cassius Clay. Wist je dat?!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wist je dat hij eigenlijk Cat Stevens heet en is bekeerd tot de Islam, vandaar ook Yusuf ISLAM? hihi
HAHAHA dan moet ik altijd aan Klei Casis denken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Was toch ook zo'n bokser die Mohammed Ali heet maar eerst Cassius Clay. Wist je dat?!!
Hater.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
de honger is naar je hoofd gestegen
Je hebt gevast en dan ga je patat en kaassoufles etenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
- Visschnitzel / Falafel
- Patat / Kaassoufle
- Spaghetti
allemaalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
- Visschnitzel / Falafel
- Patat / Kaassoufle
- Spaghetti
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:52 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Dan luister ik gezellig dit wacht-liede voor een uur
Falafel met spaghetti lijkt mij een sublieme combinatie...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
- Visschnitzel / Falafel
- Patat / Kaassoufle
- Spaghetti
weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:54 schreef xminator het volgende:
Ik heb nog nooit falafel gegeten, is dat erg?
Eet smakelijk alvast allemaal.
Falafel is zo vies....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
weet niet wat je mist.
[ afbeelding ]
bohohohohoo
Dat is zonder vlees, dus dat zal mijn maag niet vullenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
weet niet wat je mist.
[ afbeelding ]
bohohohohoo
Probeer eens een keer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is zonder vlees, dus dat zal mijn maag niet vullen. Beter broodje kofte
Jij viesquote:
Oh is dat zo....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:37 schreef Ambipur het volgende:
Ik niet vies... Ik denk dat ik weet wat X lekker vindt en dat is geen Falafel
Hmm, en dat isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:37 schreef Ambipur het volgende:
Ik niet vies... Ik denk dat ik weet wat X lekker vindt en dat is geen Falafel
Maar dus Maoz of ergens anders?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Probeer eens een keer.is echt heel lekker.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
JFM, voel je je soms beledigd?Nee, toch..
Vleesquote:
Holy shit... Van jou had ik dit niet verwachtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Ik haakte in op dat je zei dat je wist watX lekker vindt. Denk eens door.
Ik eet het alleen bij de Bazar of bij Arabische vrienden dus ik weet het niet. Je kan het proberen, het moet vooral een volle kruidige smaak hebben en geen slappe hap zijn.quote:
Komt door jou, stagfirullah.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
VleesAls ik zo kijk naar wat je eet is het toch veelal vlees.
[..]
Holy shit... Van jou had ik dit niet verwacht
Vertel ze over de heerlijkheid van falafelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moaz is zeker goed te pruimen!
Nee, meer voor ons habiba.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vertel ze over de heerlijkheid van falafel
Tips qua garnituur?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moaz is zeker goed te pruimen!
Insha'Allah.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, meer voor ons habiba.We moeten op falafel date!
voor op je pita bedoel je of ernaast? In je pita kan je gewoon sla/knoflooksaus/tomaten, wat je lekker vindt. Je kan ook een falafelsalade etenquote:
Ik eet een paar uur erna nog brinta/havermout en melk. En tussendoor fruit of zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
Kein tips maar veel succes iig.
Vraagje, wat eten jullie zoal tijdens en na iftar? Hebben jullie na het avondeten nog plek voor snacks en ander eten?
Voor in de pita, wordt dus gewoon alles erin doen. Zal het na ramadan eens proberen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
voor op je pita bedoel je of ernaast? In je pita kan je gewoon sla/knoflooksaus/tomaten, wat je lekker vindt. Je kan ook een falafelsalade eten
Een paar uur erna is het sahur?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik eet een paar uur erna nog brinta/havermout en melk. En tussendoor fruit of zo.
Koran.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor in de pita, wordt dus gewoon alles erin doen. Zal het na ramadan eens proberen.
Weet iemand nog leuke boeken om te lezen?
Falafelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
weet niet wat je mist.
[ afbeelding ]
bohohohohoo
Ik distantieer mezelf hier van.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef Peunage het volgende:
Allemaal potentiële extremistische moslims hier. Al-Qaeda scouts overal.
Dat is precies wat extremistische moslims ook zeggen. Taqiyah!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik distantieer mezelf hier van.
Wel Glamour.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb jij geen oude Tina magazines? xminator wil graag zware leesstof
Stoppen! Ik moet nog langs de douane.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is precies wat extremistische moslims ook zeggen. Taqiyah!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vraag om leuke boeken, eerst kom je met de Koraan en nu kom je met magazines. Chapeau.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sowieso dat jij wordt uitgekozen voor "willekeurige " controlequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stoppen! Ik moet nog langs de douane.Alles leest mee!
ik ben liev en niet extremistisch!!
Mja denk het haast welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sowieso dat jij wordt uitgekozen voor "willekeurige " controle
Ja, dat wordt extra veel gelezen deze maand. Het heeft hoe dan ook betrekking op ramadan. Het was goed bedoeld dus stel je niet aanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vraag om leuke boeken, eerst kom je met de Koraan en nu kom je met magazines. Chapeau.
Ik wist niet dat jij praktiserend was Chequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dat wordt extra veel gelezen deze maand. Het heeft hoe dan ook betrekking op ramadan. Het was goed bedoeld dus stel je niet aan
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Ayca het volgende:
Ik raad je aan om het niet te lezen, straks ga je nog twijfelen aan je geloof.
Ik vond je idd verrassend scherp met je opmerkingen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vandaag niet meegedaan, dat zal het zijn.
Wat is er nou weerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat ben je kinderachtig. Laat maaar jongen
stomp in je maag gekregen? ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat ben je kinderachtig. Laat maaar jongen
Twilight en 50 tinten paars of zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vraag om leuke boeken, eerst kom je met de Koraan en nu kom je met magazines. Chapeau.
Ik bevind mij dan ook tussen vnml boring peynirkafalilar..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Ekte kaasreactie. Dit zei mn hoogbejaarde docent ook altijd.
Die is te druk met eten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Kap nou esAnders roep ik moslimmod zG.
Hoe gaat dit verhaal trouwens?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het verhaal over de haai bijvoorbeeld.
Thanks ziet er vrij interessant uit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
SuperTex van Leon de Winter
Komen veel dingen in voor waarin je je misschien kan herkennen.
Dat is niet mijn smaak, maar het is toch interessant om te weten dat jij zulke boeken leuk vindtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Twilight en 50 tinten paars of zo. [ afbeelding ]
Wat valt daar allemaal onder?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij praktiserend was Che
Hmm, gebed, vasten, je leven ernaar inrichten? Centraal stelkent van geloof?quote:
Vasten ja. Gebed ga ik binnenkort doen inshallahquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hmm, gebed, vasten, je leven ernaar inrichten? Centraal stelkent van geloof?
Insha'Allahquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vasten ja. Gebed ga ik binnenkort doen inshallah
Okequote:
Klinker bid jij? Zo ja, hoe? Anders dan soennieten toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan mij?
Ik bid niet. Ik vast niet. Ik drink alcohol.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:21 schreef xminator het volgende:
Ambipur bid jij? Indien ja, hoe? Anders dan soenieten en sjiiten toch?
Nee, maar ik ga wel bidden tijdens vasten en misschien houd ik het ook vol erna. Geen idee meh. Ja anders dan soennieten, wij eten minder en hoeven onze buiken niet vast te houden tijdens het staan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke
[..]
Klinker bid jij? Zo ja, hoe? Anders dan soennieten toch?
Kijk, 2 extra vragen erbij.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wij eten minder en hoeven onze buiken niet vast te houden tijdens het staan.
Ken ik....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben er alleen niet zo goed erin.
VERTEL NOUquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah, daarom moet je de Koran dus lezen
Ben je in Allekmaar?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Alle moslims zijn in de stad lijkt 't wel.
Zoals Maliki - wat nog steeds soennisme is - dat je gewoon je armen naast je houdt? Volgens mij - als ik het me goed herinner - is je handen op je borst/buik houden in staande positie geen waajib sunnah tijdens het gebed, van wat ik weet zijn zelfs de ahadith desbetreffende handen plaatsen op borst/buik ook zwak...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga wel bidden tijdens vasten en misschien houd ik het ook vol erna. Geen idee meh. Ja anders dan soennieten, wij eten minder en hoeven onze buiken niet vast te houden tijdens het staan.
Je zei eerder terug de haai? Dacht dat het een walvis was?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:42 schreef Peunage het volgende:
Ok korte versie
So also was Jonah among those sent (by Us).
When he ran away (like a slave from captivity) to the ship (fully) laden,
He (agreed to) cast lots, and he was condemned:
Then the big Fish did swallow him, and he had done acts worthy of blame.
Had it not been that he (repented and) glorified Allah,
He would certainly have remained inside the Fish till the Day of Resurrection.
—Qur'an, chapter 37 (As-Saaffat), verse 139-144[11]
eh ik volg je niet meerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zoals Maliki - wat nog steeds soennisme is - dat je gewoon je armen naast je houdt? Volgens mij - als ik het me goed herinner - is je handen op je borst/buik houden in staande positie geen waajib sunnah tijdens het gebed, van wat ik weet zijn zelfs de ahadith desbetreffende handen plaatsen op borst/buik ook zwak...
Walvis inderdaad. Ik zei haai, klopt niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je zei eerder terug de haai? Dacht dat het een walvis was?
singing hey oh galileo?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
We houden gewoon handen in de lucht!
Op welke wijze bidt je anders dan zogenaamde soennieten...? Dat je je armen naast je houdt? Want dat doet een wetschool binnen islam ook.quote:
Nee, wat jij zegt klopt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Op welke wijze bidt je anders dan zogenaamde soennieten...? Dat je je armen naast je houdt? Want dat doet een wetschool binnen islam ook.
Nou sorry hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Op welke wijze bidt je anders dan zogenaamde soennieten...? Dat je je armen naast je houdt? Want dat doet een wetschool binnen islam ook.
Als ik me niet vergis wordt het overgeleverd van imam Al-Qasim (bekende leerling van imam Malik) dat imam Malik van mening was dat het mekruh is om in de fard gebeden tijdens de qiyam je handen op elkaar te leggen (of vast houden, dus dat het sunnah is om ze naast je te laten hangen) en dat het juist mubbah is in sunnah gebeden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zoals Maliki - wat nog steeds soennisme is - dat je gewoon je armen naast je houdt? Volgens mij - als ik het me goed herinner - is je handen op je borst/buik houden in staande positie geen waajib sunnah tijdens het gebed, van wat ik weet zijn zelfs de ahadith desbetreffende handen plaatsen op borst/buik ook zwak...
Je had me echt te pakken met deze, lol. Ik dacht, 'nee toch,' maar het bleek een grap te zijn die ik niet (meer) kende.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:05 schreef xminator het volgende:
Zat vanmiddag op facebook te struinen, moeten jullie eens kijken welke lelijke mormel ik tegenkwam:
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Echt een autistische fokker die op het internet stoer doet maar in het echt een weirdo is.
Hier moet je iets mee doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:05 schreef xminator het volgende:
Zat vanmiddag op facebook te struinen, moeten jullie eens kijken welke lelijke mormel ik tegenkwam:
Echt een autistische fokker die op het internet stoer doet maar in het echt een weirdo is.
Is te oudquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hier moet je iets mee doen.
Topic openen en precies hetzelfde in zetten als hier boven
seriousquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
Oh mijn God. Stuurde hem zelfs een DM met dat hij de link moest verwijderen. Echt goed.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb je achtervolgd naar huis. Wacht maar tot vanavond.
Was hij Marokkaan? Dacht dat hij Turks was.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis wordt het overgeleverd van imam Al-Qasim (bekende leerling van imam Malik) dat imam Malik van mening was dat het mekruh is om in de fard gebeden tijdens de qiyam je handen op elkaar te leggen (of vast houden, dus dat het sunnah is om ze naast je te laten hangen) en dat het juist mubbah is in sunnah gebeden.
Maar Triggershot weet dit volgens mij beter, want hij is Marrokaan en ik niet
Mocht Trigger willen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Was hij Marokkaan? Dacht dat hij Turks was.
Ik heb net meer dan de helft van mijn bord laten staan, ik kon gewoon niet meer. Nu wil koekjes gaan bakken maar ben bang dat mijn moeder me gaat slaan.quote:
Mijne doet een dansje als ik langer dan vijf minuten in de keuken sta.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb net meer dan de helft van mijn bord laten staan, ik kon gewoon niet meer. Nu wil koekjes gaan bakken maar ben bang dat mijn moeder me gaat slaan.
Deze boiquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:49 schreef Triggershot het volgende:
Ik zie dat mijn harem het weer over mij heeft.
Koekjes met caramel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mijne doet een dansje als ik langer dan vijf minuten in de keuken sta.
Wat voor koekjes
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:05 schreef xminator het volgende:
Was voor suhoooorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Koekjes met caramel.![]()
En waarom eet jij zo laaat
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:05 schreef xminator het volgende:
quote:You must log in to see this page.
Heb je een lege put als maag?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:49 schreef Bortecinem het volgende:
Mars ijsje om mijn zoete trek te stillen.
Helpt niet.
Karpuz is watermeloen.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Karpuz is meloen?
waarom ben jij nog niet obesitas, Borte
Onderste en middelste.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen het onderste stuk. Karpuz kemirmek.![]()
De rest is te zoet en smakeloos.
We roddelen over jou, zo nu en dan.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Karpuz is watermeloen.
Hoe weet je dat ik dat niet ben dan?
Pas na de ramadan roddelen we weer.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We roddelen over jou, zo nu en dan.
ssst.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Pas na de ramadan roddelen we weer.
Tssszzz.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We roddelen over jou, zo nu en dan.
que?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:16 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe weet je trouwens dat ik jou ook niet voor de gek houd?
Wat is beetje dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sites? Welke sites? Het is er maar 1 waar beetje wordt geklikt.
Ik dacht al idd, je had meerdere projecten.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:41 schreef xaban06 het volgende:
59 kliks tot zo ver in juli, stelt niks voor dus, maar het is groeiendeen nog wat projecten op de plank.
Hoe gaat het bij jou?
Lekker hoor, vooral als je een goede CPC hebt. Maar volgens mij was jouw doelgroep deels Turks/Turken? Levert geen drol opquote:Op zondag 14 juli 2013 01:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik dacht al idd, je had meerdere projecten.
5.023 kliks in Juli.
Niet echt Turken, wel zaken wat ook deels Turken bezig houdt, Islam, politiek enzoquote:Op zondag 14 juli 2013 01:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lekker hoor, vooral als je een goede CPC hebt. Maar volgens mij was jouw doelgroep deels Turks/Turken? Levert geen drol op
CPC schommelt hier tussen 0,30 en 0,35, erg goed vind ik, maar met zo weinig kliks heb ik er bar weinig aanquote:Op zondag 14 juli 2013 01:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet echt Turken, wel zaken wat ook deels Turken bezig houdt, Islam, politiek enzo
CPC is bagger idd.
Wajooo, als ik daarop zat hequote:Op zondag 14 juli 2013 01:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
CPC schommelt hier tussen 0,30 en 0,35, erg goed vind ik, maar met zo weinig kliks heb ik er bar weinig aan
Webprogramming desen, anliyoz. Webservers, anliyoz. Her biseyden anliyoz, maar websites met bezoekers, ho maar
Bezorg je ook?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:48 schreef Bortecinem het volgende:
Klik op mijn sitee voor gratis lahmacun!
Irritante websitequote:Op zondag 14 juli 2013 01:48 schreef Bortecinem het volgende:
Klik op mijn sitee voor gratis lahmacun!
Ik heb ooit een webwinkel opgezet, zonder marketing paar orders gehad, maar kost erg veel tijd, terwijl ik dikke marges had, maar heb het dood laten lopen.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wajooo, als ik daarop zat he
Waar richt je je op dan, media, nieuws, ecommerce?
Irritant dat iedere post een 'popup' is. Als ik je recepten wil gebruiken, wil ik niet oneindig scrollen en bang zijn om niet perongelijk naast de popup te klikken ofzo.quote:
I know. Ik vind mijn site ook niet mooi maar ik heb er gewoon geen verstand van. Valla.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Irritant dat iedere post een 'popup' is. Als ik je recepten wil gebruiken, wil ik niet oneindig scrollen en bang zijn om niet perongelijk naast de popup te klikken ofzo.
Nieuws en media, beetje inspelen op wat mensen bezig houdt, Prince Charles wordt moslim, Rihanna poposunu gosterdiquote:Op zondag 14 juli 2013 01:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een webwinkel opgezet, zonder marketing paar orders gehad, maar kost erg veel tijd, terwijl ik dikke marges had, maar heb het dood laten lopen.
Nu heb ik niet veel websites lopen. Site die ik nu heb is een soort van calculator.
Jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |