Ik distantieer mezelf hier van.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef Peunage het volgende:
Allemaal potentiële extremistische moslims hier. Al-Qaeda scouts overal.
Dat is precies wat extremistische moslims ook zeggen. Taqiyah!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik distantieer mezelf hier van.
Wel Glamour.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb jij geen oude Tina magazines? xminator wil graag zware leesstof
Stoppen! Ik moet nog langs de douane.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is precies wat extremistische moslims ook zeggen. Taqiyah!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vraag om leuke boeken, eerst kom je met de Koraan en nu kom je met magazines. Chapeau.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sowieso dat jij wordt uitgekozen voor "willekeurige " controlequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stoppen! Ik moet nog langs de douane.Alles leest mee!
ik ben liev en niet extremistisch!!
Mja denk het haast welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sowieso dat jij wordt uitgekozen voor "willekeurige " controle
Ja, dat wordt extra veel gelezen deze maand. Het heeft hoe dan ook betrekking op ramadan. Het was goed bedoeld dus stel je niet aanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vraag om leuke boeken, eerst kom je met de Koraan en nu kom je met magazines. Chapeau.
Ik wist niet dat jij praktiserend was Chequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dat wordt extra veel gelezen deze maand. Het heeft hoe dan ook betrekking op ramadan. Het was goed bedoeld dus stel je niet aan
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Ayca het volgende:
Ik raad je aan om het niet te lezen, straks ga je nog twijfelen aan je geloof.
Ik vond je idd verrassend scherp met je opmerkingen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vandaag niet meegedaan, dat zal het zijn.
Wat is er nou weerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat ben je kinderachtig. Laat maaar jongen
stomp in je maag gekregen? ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat ben je kinderachtig. Laat maaar jongen
Twilight en 50 tinten paars of zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vraag om leuke boeken, eerst kom je met de Koraan en nu kom je met magazines. Chapeau.
Ik bevind mij dan ook tussen vnml boring peynirkafalilar..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Ekte kaasreactie. Dit zei mn hoogbejaarde docent ook altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |