Ik eet het alleen bij de Bazar of bij Arabische vrienden dus ik weet het niet. Je kan het proberen, het moet vooral een volle kruidige smaak hebben en geen slappe hap zijn.quote:
Komt door jou, stagfirullah.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
VleesAls ik zo kijk naar wat je eet is het toch veelal vlees.
[..]
Holy shit... Van jou had ik dit niet verwacht
Vertel ze over de heerlijkheid van falafelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moaz is zeker goed te pruimen!
Nee, meer voor ons habiba.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vertel ze over de heerlijkheid van falafel
Tips qua garnituur?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moaz is zeker goed te pruimen!
Insha'Allah.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, meer voor ons habiba.We moeten op falafel date!
voor op je pita bedoel je of ernaast? In je pita kan je gewoon sla/knoflooksaus/tomaten, wat je lekker vindt. Je kan ook een falafelsalade etenquote:
Ik eet een paar uur erna nog brinta/havermout en melk. En tussendoor fruit of zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
Kein tips maar veel succes iig.
Vraagje, wat eten jullie zoal tijdens en na iftar? Hebben jullie na het avondeten nog plek voor snacks en ander eten?
Voor in de pita, wordt dus gewoon alles erin doen. Zal het na ramadan eens proberen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
voor op je pita bedoel je of ernaast? In je pita kan je gewoon sla/knoflooksaus/tomaten, wat je lekker vindt. Je kan ook een falafelsalade eten
Een paar uur erna is het sahur?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik eet een paar uur erna nog brinta/havermout en melk. En tussendoor fruit of zo.
Koran.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor in de pita, wordt dus gewoon alles erin doen. Zal het na ramadan eens proberen.
Weet iemand nog leuke boeken om te lezen?
Falafelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
weet niet wat je mist.
[ afbeelding ]
bohohohohoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |