straks spreek ik er een spreuk over uitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor, daarom moet ze zsm keuken in.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
straks spreek ik er een spreuk over uit
Wist je dat hij eigenlijk Cat Stevens heet en is bekeerd tot de Islam, vandaar ook Yusuf ISLAM? hihiquote:
de honger is naar je hoofd gestegenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wist je dat hij eigenlijk Cat Stevens heet en is bekeerd tot de Islam, vandaar ook Yusuf ISLAM? hihi
Was toch ook zo'n bokser die Mohammed Ali heet maar eerst Cassius Clay. Wist je dat?!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wist je dat hij eigenlijk Cat Stevens heet en is bekeerd tot de Islam, vandaar ook Yusuf ISLAM? hihi
HAHAHA dan moet ik altijd aan Klei Casis denken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Was toch ook zo'n bokser die Mohammed Ali heet maar eerst Cassius Clay. Wist je dat?!!
Hater.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
de honger is naar je hoofd gestegen
Je hebt gevast en dan ga je patat en kaassoufles etenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
Begin nu wel een beetje honger te krijgen. Vraag is, wat zal ik eten straks:
- Visschnitzel / Falafel
- Patat / Kaassoufle
- Spaghetti
allemaalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
- Visschnitzel / Falafel
- Patat / Kaassoufle
- Spaghetti
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:52 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Dan luister ik gezellig dit wacht-liede voor een uur
Falafel met spaghetti lijkt mij een sublieme combinatie...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
- Visschnitzel / Falafel
- Patat / Kaassoufle
- Spaghetti
weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:54 schreef xminator het volgende:
Ik heb nog nooit falafel gegeten, is dat erg?
Eet smakelijk alvast allemaal.
Falafel is zo vies....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
weet niet wat je mist.
[ afbeelding ]
bohohohohoo
Dat is zonder vlees, dus dat zal mijn maag niet vullenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
weet niet wat je mist.
[ afbeelding ]
bohohohohoo
Probeer eens een keer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is zonder vlees, dus dat zal mijn maag niet vullen. Beter broodje kofte
Jij viesquote:
Oh is dat zo....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:37 schreef Ambipur het volgende:
Ik niet vies... Ik denk dat ik weet wat X lekker vindt en dat is geen Falafel
Hmm, en dat isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:37 schreef Ambipur het volgende:
Ik niet vies... Ik denk dat ik weet wat X lekker vindt en dat is geen Falafel
Maar dus Maoz of ergens anders?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Probeer eens een keer.is echt heel lekker.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
JFM, voel je je soms beledigd?Nee, toch..
Vleesquote:
Holy shit... Van jou had ik dit niet verwachtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Ik haakte in op dat je zei dat je wist watX lekker vindt. Denk eens door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |