quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:57 schreef majahoi het volgende:
GTST springlevend app:Aanvulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah in mijn geval vond ik dat ik onterecht gekleineerd werd. Aangezien ik niemand aanviel, maar enkel zei dat ik het ergens wel een beetje mee eens was :p. Maar we halen oude koeien uit de sloot tijd voor gezelligheidquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat je je hierin niet veel onderscheidt van de rest. En wat tact betreft, ik vind dat dat doorgaans wel aanwezig is hier, kijk maar eens in KLB of andere plekken op het forum. Maar zoals het eenieder kan gebeuren komt iets er soms onhandiger uit dan bedoeld is. Ten tweede mis je digitaal de nonverbale communicatie, zodat iets soms anders overkomt dan zoals het bedoeld is.
In plaats van direct van het ergste uitgaan, vraag ik altijd om opheldering voordat ik in de verdediging schiet.
Als je dat in de toekomst nog eens vindt, geef het dan vooral aan voordat je uit je plaat gaat (tip, geen bevel). Ik ben nooit te beroerd iets toe te lichten en te nuanceren, want zoals ik je al eens heb laten weten was het geenzins kleinerend bedoeld. Jij vatte het wel zo op.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:10 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Mwah in mijn geval vond ik dat ik onterecht gekleineerd werd. Aangezien ik niemand aanviel, maar enkel zei dat ik het ergens wel een beetje mee eens was :p. Maar we halen oude koeien uit de sloot tijd voor gezelligheid.
Dan zal ik dat in de toekomst doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je dat in de toekomst nog eens vindt, geef het dan vooral aan voordat je uit je plaat gaat (tip, geen bevel). Ik ben nooit te beroerd iets toe te lichten en te nuanceren, want zoals ik je al eens heb laten weten was het geenzins kleinerend bedoeld. Jij vatte het wel zo op.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:40 schreef Fluxy het volgende:
Het codewoord van week 2 is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de code van week 2 is:Wat was nou het codenummer van week 1 weet je dat ook? het woord was droom maar dat nummer weet ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4745quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat was nou het codenummer van week 1 weet je dat ook? het woord was droom maar dat nummer weet ik niet
Ik maak me in het geheel niet druk, dingen kun je soms wel beter even goed uitspreken, dan komt het in de toekomst inderdaad welhaast niet meer voor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:33 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dan zal ik dat in de toekomst doen. Mijn reactie was ook niet als 'uit mijn plaat gaan' bedoeld. Maar meer als een teken dat ik niet er niet van gediend was als er zonder reden zo tegen mij gesproken word. Dit doe ik andersom namelijk ook nooit (of er moet echt een reden zijn). Waarschijnlijk een miscommunicatie tussen ons 2
.
Sowieso moeten we ons niet zo druk maken joh, nergens voor nodig. Leven is te kort daarvoor
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:57 schreef majahoi het volgende:
GTST springlevend app:Dát zou ik nou eens een gave wending vinden!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dus we zijn weer cool begrijp ik?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik maak me in het geheel niet druk, dingen kun je soms wel beter even goed uitspreken, dan komt het in de toekomst inderdaad welhaast niet meer voor.
Gelukkigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Uiteraard, hoe kan ik boos blijvens als iemand van goede wil is.
Daar kom ik later op terug, moet er even vandoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:21 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Gelukkig. Zodra ik echt gemeend kut tegen iemand doe, moet diegene wel heel ver gaan hoor xD. Maar wat is jouw visie van de cliff verder (die heb ik denk ik gemist
)
Moet je vliegen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar kom ik later op terug, moet er even vandoor.
Dát noem ik pas wrijvingquote:
Neu, al gun ik het liever Ninaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:17 schreef hplaserjet het volgende:
Meest dramatische zou natuurlijk Nuran zijn.
Inderdaad - ach ja de nieuwe Nina is al geboren, Nola, volgend seizoen een timejump (net als met Rikki) vooruit en Nola is 14 of zo...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:58 schreef hplaserjet het volgende:
Ik gun het ook liever Nina, maar zie haar niet snel uit de serie verdwijnen. Zou haar niet missen.
Dan focussen wij ons daar meer op dan de huidige schrijvers.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:24 schreef fotostarter het volgende:
Volgens mij komen ze dadelijk met iets wat niemand had verwacht. We worden via de app alle kanten opgestuurd, oude verhaallijnen komen naar boven zodat we daar op gaan focussen.
Hahahaha!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan focussen wij ons daar meer op dan de huidige schrijvers.
Behalve het zelfbenoemde talent Lucas, wat een galbak zeg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mee eens dit seizoen was bij vlagen weer eens leuk om te volgen.
Wel grappig om te zien!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even de link openen, dan gaat de tijdcode aan
Haha dit. Ik vond hem in het begin wel leuk maar nu die overal met zijn kop in elke tvprogramma verschijnt ben ik hem echt wel beuquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:41 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Behalve het zelfbenoemde talent Lucas, wat een galbak zeg.
Volgens mij ben je niet de enige.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dit. Ik vond hem in het begin wel leuk maar nu die overal met zijn kop in elke tvprogramma verschijnt ben ik hem echt wel beu
Ik raakte hem zat dankzij Ludwin. Het is GTST en niet Spangas.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet de enige.
Toen hij weer terug kwam in de serie, vonden een heleboel users op dit forum hem ook een leuk personage! Ook met dat Ludwin gebeuren toen.![]()
Nu lees ik steeds vaker dat mensen hem zat zijn!![]()
Ik vond hem daarvoor ook al wel irritant. Helemaal toen met die verhaallijn met Dex!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik raakte hem zat dankzij Ludwin. Het is GTST en niet Spangas.
Geinig om te zienquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even de link openen, dan gaat de tijdcode aan
Heb het nooit wat gevonden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet de enige.
Toen hij weer terug kwam in de serie, vonden een heleboel users op dit forum hem ook een leuk personage! Ook met dat Ludwin gebeuren toen.![]()
Nu lees ik steeds vaker dat mensen hem zat zijn!![]()
Snap ook niet waarom men daar steeds op terugkomt en aanhaalt.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:01 schreef Kyubey het volgende:
Die hele "Rik kijkt geschokt dus het is Nuran"-theorie slaat nergens op. Alsof hij van die afstand kan zien wie er naar beneden pleurt, ook is het sowieso een bekende dus natuurlijk is hij geschokt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:15 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2013 10:19:46 ]
quote:Op zondag 14 juli 2013 09:02 schreef xCupcake het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit hoort volgens mij, ik heb dit ook, als het goed is komt er elke week 1 nieuw spelletjequote:Op zondag 14 juli 2013 10:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb pas 1 spelletje gedaan...
Nog niks met dat bord van wiet waar mensen het over hebben... nog steeds 4 lege vakken bij deze week.. What to do?
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:28 schreef xCupcake het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |