Hahahaha!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan focussen wij ons daar meer op dan de huidige schrijvers.
Behalve het zelfbenoemde talent Lucas, wat een galbak zeg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mee eens dit seizoen was bij vlagen weer eens leuk om te volgen.
Wel grappig om te zien!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even de link openen, dan gaat de tijdcode aan
Haha dit. Ik vond hem in het begin wel leuk maar nu die overal met zijn kop in elke tvprogramma verschijnt ben ik hem echt wel beuquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:41 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Behalve het zelfbenoemde talent Lucas, wat een galbak zeg.
Volgens mij ben je niet de enige.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dit. Ik vond hem in het begin wel leuk maar nu die overal met zijn kop in elke tvprogramma verschijnt ben ik hem echt wel beu
Ik raakte hem zat dankzij Ludwin. Het is GTST en niet Spangas.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet de enige.
Toen hij weer terug kwam in de serie, vonden een heleboel users op dit forum hem ook een leuk personage! Ook met dat Ludwin gebeuren toen.![]()
Nu lees ik steeds vaker dat mensen hem zat zijn!![]()
Ik vond hem daarvoor ook al wel irritant. Helemaal toen met die verhaallijn met Dex!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik raakte hem zat dankzij Ludwin. Het is GTST en niet Spangas.
Geinig om te zienquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even de link openen, dan gaat de tijdcode aan
Heb het nooit wat gevonden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet de enige.
Toen hij weer terug kwam in de serie, vonden een heleboel users op dit forum hem ook een leuk personage! Ook met dat Ludwin gebeuren toen.![]()
Nu lees ik steeds vaker dat mensen hem zat zijn!![]()
Snap ook niet waarom men daar steeds op terugkomt en aanhaalt.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:01 schreef Kyubey het volgende:
Die hele "Rik kijkt geschokt dus het is Nuran"-theorie slaat nergens op. Alsof hij van die afstand kan zien wie er naar beneden pleurt, ook is het sowieso een bekende dus natuurlijk is hij geschokt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:15 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2013 10:19:46 ]
quote:Op zondag 14 juli 2013 09:02 schreef xCupcake het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit hoort volgens mij, ik heb dit ook, als het goed is komt er elke week 1 nieuw spelletjequote:Op zondag 14 juli 2013 10:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb pas 1 spelletje gedaan...
Nog niks met dat bord van wiet waar mensen het over hebben... nog steeds 4 lege vakken bij deze week.. What to do?
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:28 schreef xCupcake het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |