SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door static op 14-07-2013 17:23:14 ]
Waarom doe je dit krijg je hier nou je kick van? Tegen de massa in op een online forum?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niks zeggen door een stel users zonder rechten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom doe je dit krijg je hier nou je kick van? Tegen de massa in op een online forum?
En welke rechten heb jij dan, fijne vriend? Het is een beetje krom om regels op te stellen voor ons omdat het jou niet zint, terwijl jij jezelf gewoon niet wil aanpassen aan de (on)geschreven regels van deze topicreeks.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:58 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik laat me niks zeggen door een stel users zonder rechten.
haha wat voor een downie ben jij danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:58 schreef icloud het volgende:
[..]
Jij hebt zelf ook geen rechten op dit forumquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:58 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik verplicht jouw niksquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:01 schreef PeterKelder het volgende:
Maar wíj laten ons ook niets zeggen door een user zonder rechten als jij
Oh nee?quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:35 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee weinig behoefte aan die spoilers, je blijft maar op de hoogte.
Oké, het is wellicht niet tegen mij persoonlijk bedoeld, maar als frequent poster in deze topicreeks voel ik me weldegelijk aangesproken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:39 schreef icloud het volgende:
Ze gaan maar lekker in hun live topic spoileren![]()
![]()
![]()
![]()
Je doet maar wat je wilt, het interesseert me niet en ik verplicht niemand iets.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh nee?
[..]
[..]
Oké, het is wellicht niet tegen mij persoonlijk bedoeld, maar als frequent poster in deze topicreeks voel ik me weldegelijk aangesproken.
En dát is ook het probleem. Je walst over iedereen heen en denkt dat je ons wel even kunt vertellen hoe wij hier met elkaar moeten omgaan. Fout. De enigen die dat écht kunnen bepalen, zijn de mods van SHO. Zij hebben daarvoor een zeer goede basis gelegd, en wij als users hebben onderling nog wat "regels" (of liever gezegd: beleefdheidsvormen) opgesteld. Waarom? Omdat er hier in het verleden meerdere malen users zijn geweest die dachten de regels wel even te kunnen bepalen hier, wat ze helaas nooit gelukt is, doordat mods en users op één lijn lagen en hier niet van af weken.quote:
Ooh ja, omdat je het op het eind van het vorige topic zette en daardoor niet iedereen zover kreeg om het te laten lezen. *Sigh* Wat ben je toch een lul.quote:
Hoevaker mensen het quote hoe langer het leesbaar is, tegen jullie wil in ik ben je dankbaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooh ja, omdat je het op het eind van het vorige topic zette en daardoor niet iedereen zover kreeg om het te laten lezen. *Sigh* Wat ben je toch een lul.
Ik begin meer en meer te denken dat icloud één van die FOK-abo promotende users is. Dankzij hem wil ik spontaan geld neerleggen om berichten van bepaalde users te kunnen omzeilen, wat een downie zeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Je doet maar wat je wilt, het interesseert me niet en ik verplicht niemand iets.
Yo thanks, heb het weer even weggehaald joh.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Hoevaker mensen het quote hoe langer het leesbaar is, tegen jullie wil in ik ben je dankbaar
Haal dan ook even de quote van Dr. Mikey weg, die heeft hem nog gequotequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:22 schreef Ole het volgende:
Niet spoileren![]()
Dat is niet toegestaan, ook niet door de SHO mods!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:55 schreef rdwilbrink het volgende:
Iedereen kan dat daar neerzetten, en Spring Levend heeft absoluut niets daarin gemeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
al gedaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Haal dan ook even de quote van Dr. Mikey weg, die heeft hem nog gequote
Ha, het verlossende woordquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:22 schreef Ole het volgende:
Niet spoileren![]()
je kunt niet handhaven op ongeschreven regels, ik heb recht op terugplaatsing en wel onmiddelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:22 schreef Ole het volgende:
Niet spoileren![]()
Of we doen gewoon gezellig.. Het is een discussieforum over GTST, we hebben allen gemeen dat we fan zijn van deze soap. Laten we dan geen ruzie makenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En welke rechten heb jij dan, fijne vriend? Het is een beetje krom om regels op te stellen voor ons omdat het jou niet zint, terwijl jij jezelf gewoon niet wil aanpassen aan de (on)geschreven regels van deze topicreeks.
Jij laat je niets zeggen door ons? Prima. Maar wíj laten ons ook niets zeggen door een user zonder rechten als jij
Het zijn overigens niet eens ongeschreven regels in dit geval, in SHO is vanuit de moderatie bepaald dat dit soort dingen gewoon in spoilers moeten. Zodra ze dit zien zullen ze het mogelijk ook wel doen als het goed is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En welke rechten heb jij dan, fijne vriend? Het is een beetje krom om regels op te stellen voor ons omdat het jou niet zint, terwijl jij jezelf gewoon niet wil aanpassen aan de (on)geschreven regels van deze topicreeks.
Jij laat je niets zeggen door ons? Prima. Maar wíj laten ons ook niets zeggen door een user zonder rechten als jij
Reken je niet rijk, als mods een post aanpassen dan zijn ze wel zo grondig om ook alle gequote posts eveneens te editten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Hoevaker mensen het quote hoe langer het leesbaar is, tegen jullie wil in ik ben je dankbaar
Ooh asjeblieft... Ga nooit meer FOK!'en als je onder invloed bent, Ferry Doedens in disguise.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:27 schreef icloud het volgende:
[..]
je kunt niet handhaven op ongeschreven regels, ik heb recht op terugplaatsing en wel onmiddelijk.
Dat bepaal ik welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:27 schreef icloud het volgende:
[..]
je kunt niet handhaven op ongeschreven regels, ik heb recht op terugplaatsing en wel onmiddelijk.
Iedereen is het er wel over eens dat ruzie maken niet de bedoeling is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:28 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Of we doen gewoon gezellig.. Het is een discussieforum over GTST, we hebben allen gemeen dat we fan zijn van deze soap. Laten we dan geen ruzie maken.
Okee?
Ben ik het volledig mee eensquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:28 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Of we doen gewoon gezellig.. Het is een discussieforum over GTST, we hebben allen gemeen dat we fan zijn van deze soap. Laten we dan geen ruzie maken.
Okee?
Niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Iedereen is het er wel over eens dat ruzie maken niet de bedoeling is.
Maar als de buurman elke dag bepaalde regels overtreedt en bijvoorbeeld elke dag de brandslang door je brievenbus mietert en aanzet en dan zeg je ook niet 'prima hoor buurman, ik vind eigenlijk niet leuk, maar ga je gang maar want ik wil geen ruzie met je'.
Ik laat me niet de les lezen door een user zonder rechten. Rings a bell?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef icloud het volgende:
[..]
[..]
Jij moet eens snel die gore muil van je houden,ik noem mij zelf niet naar een fictief karakter ik wens niet vergeleken te worden met een gore bruinwerker, dit is een zware belediging
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet?Oi, dan moet ik even een hartig woordje spreken met de mijne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de code van week 2 is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft een openlijk forum. Dus zelfs als mensen een idee of een mening hebben (ook al is deze al eerder gesteld en afgewezen), vind ik dat diegene dit wel moet kunnen zeggen zonder gelijk aangevallen te worden van alle kanten. Waar ik met jou volgens mij een tijdje geleden een probleem mee had..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Iedereen is het er wel over eens dat ruzie maken niet de bedoeling is.
Maar als de buurman elke dag bepaalde regels overtreedt en bijvoorbeeld elke dag de brandslang door je brievenbus mietert en aanzet en dan zeg je ook niet 'prima hoor buurman, ik vind eigenlijk niet leuk, maar ga je gang maar want ik wil geen ruzie met je'.
Alle mensen hebben rechten toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik laat me niet de les lezen door een user zonder rechten. Rings a bell?
Volledig waar wat je zegt al mag je dan ook wel open staan voor kritieken op die mening, we hoeven het niet klakkeloos over te nemen. Maar lees anders even waar het hier om ging. Niet om het verkondigen van zijn mening, maar om spoileren. Dit is gewoon tegen de regels en daarom heeft er ook een mod ingegrepen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:42 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Het blijft een openlijk forum. Dus zelfs als mensen een idee of een mening hebben (ook al is deze al eerder gesteld en afgewezen), vind ik dat diegene dit wel moet kunnen zeggen zonder gelijk aangevallen te worden van alle kanten. Waar ik met jou volgens mij een tijdje geleden een probleem mee had...
Het valt me vooral op dat jij dat zo opvat, misschien voel jij je zelf nietig tussen mensen die hier langer posten, maar het is in ieder geval geenzins iets dat vanuit hen komt. Als zij je vertellen hoe iets hier werkt dan is dat geenzins bedoeld om hun wil aan je op te leggen, het is eerder een tip. Jij vat het dan kennelijk op als 'de ouwe rot zet het groentje weer even op zijn plek'. Als je dat de hele tijd in je achterhoofd hebt zitten dan valt alles wat er door die 'ouwe rot' gezegd wordt wel verkeerd.quote:Sommige users doen ook heel erg uit de hoogte valt me op, wat denk ik ook niet echt meewerkt. Iedereen is een user net als ik, en of hij/zij nou langer post als ik of niet, vind ik persoonlijk niet een belangrijk iets.
Ik herhaal enkel en alleen exact zijn woorden die hij ditzelfde deel nog tegen anderen zei. Of was het aan het eind van het vorige deel...? Don't know anymore, really.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:43 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Alle mensen hebben rechten toch?
(Ja, ja, ik weet dat er over mod-bevoegdheden gaat)
Nee, ik ben eerlijk gezegd bijna nooit onder de indruk van anderen. Als mensen uit de hoogte tegen mij doen, vind ik dat alleen maar grappig. Het doet me gewoon niks, en neem die persoon dan alleen niet meer serieus.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volledig waar wat je zegt, maar lees anders even waar het hier om ging. Niet om het verkondigen van zijn mening, maar om spoileren. Dit is gewoon tegen de regels en daarom heeft er ook een mod ingegrepen.
[..]
Het valt me vooral op dat jij dat zo opvat, misschien voel jij je zelf nietig tussen mensen die hier langer posten, maar het is in ieder geval geenzins iets dat vanuit hen komt. Als zij je vertellen hoe iets hier werkt dan is dat geenzins bedoeld om hun wil aan je op te leggen, het is eerder een tip. Jij vat het dan kennelijk op als 'de ouwe rot zet het groentje weer even op zijn plek'. Als je dat de hele tijd in je achterhoofd hebt zitten dan valt alles wat er door die 'ouwe rot' gezegd wordt wel verkeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:57 schreef majahoi het volgende:
GTST springlevend app:Apart die mail hebben we nu weer een verdachte erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je je hierin niet veel onderscheidt van de rest. En wat tact betreft, ik vind dat dat doorgaans wel aanwezig is hier, kijk maar eens in KLB of andere plekken op het forum. Maar zoals het eenieder kan gebeuren komt iets er soms onhandiger uit dan bedoeld is. Ten tweede mis je digitaal de nonverbale communicatie, zodat iets soms anders overkomt dan zoals het bedoeld is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:54 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nee, ik ben eerlijk gezegd bijna nooit onder de indruk van anderen. Als mensen uit de hoogte tegen mij doen, vind ik dat alleen maar grappig. Het doet me gewoon niks, en neem die persoon dan alleen niet meer serieus.
In deze situatie hebben jullie ook gelijk hoor. Maar sommige users zouden hun 'tip' wat tactischer kunnen neerzetten, aangezien de kans dat de tip goed opgevangen word dan groter is. Mij kan het verder niet schelen of users van dit forum me niet mogen. Het kan me niet eens schelen als er mensen in real life me niet mogen. Als ze me wel mogen is natuurlijk alleen maar leuk.
Ben een hele nuchtere jongen, die heel chill is zolang ik met respect behandeld word. Zolang de tegenpartij op een normale leuke manier tegen mij praat, zal ik dit ook altijd terug blijven doen. Of ik die persoon nou wel of niet mag.
Interessant. Maar...zou bizar zijn!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:58 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Apart die mail hebben we nu weer een verdachte erbij?
Och dit komt nu eenmaal eens de zoveel tijd voor, ben je onderhand wel aan gewend toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:02 schreef vencodark het volgende:
Het lijkt hier wel een soap. Wat een drama zeg.
GTST springlevend app:Aanvulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah in mijn geval vond ik dat ik onterecht gekleineerd werd. Aangezien ik niemand aanviel, maar enkel zei dat ik het ergens wel een beetje mee eens was :p. Maar we halen oude koeien uit de sloot tijd voor gezelligheidquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat je je hierin niet veel onderscheidt van de rest. En wat tact betreft, ik vind dat dat doorgaans wel aanwezig is hier, kijk maar eens in KLB of andere plekken op het forum. Maar zoals het eenieder kan gebeuren komt iets er soms onhandiger uit dan bedoeld is. Ten tweede mis je digitaal de nonverbale communicatie, zodat iets soms anders overkomt dan zoals het bedoeld is.
In plaats van direct van het ergste uitgaan, vraag ik altijd om opheldering voordat ik in de verdediging schiet.
Als je dat in de toekomst nog eens vindt, geef het dan vooral aan voordat je uit je plaat gaat (tip, geen bevel). Ik ben nooit te beroerd iets toe te lichten en te nuanceren, want zoals ik je al eens heb laten weten was het geenzins kleinerend bedoeld. Jij vatte het wel zo op.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:10 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Mwah in mijn geval vond ik dat ik onterecht gekleineerd werd. Aangezien ik niemand aanviel, maar enkel zei dat ik het ergens wel een beetje mee eens was :p. Maar we halen oude koeien uit de sloot tijd voor gezelligheid.
Dan zal ik dat in de toekomst doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je dat in de toekomst nog eens vindt, geef het dan vooral aan voordat je uit je plaat gaat (tip, geen bevel). Ik ben nooit te beroerd iets toe te lichten en te nuanceren, want zoals ik je al eens heb laten weten was het geenzins kleinerend bedoeld. Jij vatte het wel zo op.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:40 schreef Fluxy het volgende:
Het codewoord van week 2 is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de code van week 2 is:Wat was nou het codenummer van week 1 weet je dat ook? het woord was droom maar dat nummer weet ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4745quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat was nou het codenummer van week 1 weet je dat ook? het woord was droom maar dat nummer weet ik niet
Ik maak me in het geheel niet druk, dingen kun je soms wel beter even goed uitspreken, dan komt het in de toekomst inderdaad welhaast niet meer voor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:33 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dan zal ik dat in de toekomst doen. Mijn reactie was ook niet als 'uit mijn plaat gaan' bedoeld. Maar meer als een teken dat ik niet er niet van gediend was als er zonder reden zo tegen mij gesproken word. Dit doe ik andersom namelijk ook nooit (of er moet echt een reden zijn). Waarschijnlijk een miscommunicatie tussen ons 2
.
Sowieso moeten we ons niet zo druk maken joh, nergens voor nodig. Leven is te kort daarvoor
GTST springlevend app:Dát zou ik nou eens een gave wending vinden!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dus we zijn weer cool begrijp ik?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik maak me in het geheel niet druk, dingen kun je soms wel beter even goed uitspreken, dan komt het in de toekomst inderdaad welhaast niet meer voor.
Gelukkigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Uiteraard, hoe kan ik boos blijvens als iemand van goede wil is.
Daar kom ik later op terug, moet er even vandoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:21 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Gelukkig. Zodra ik echt gemeend kut tegen iemand doe, moet diegene wel heel ver gaan hoor xD. Maar wat is jouw visie van de cliff verder (die heb ik denk ik gemist
)
Moet je vliegen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar kom ik later op terug, moet er even vandoor.
Dát noem ik pas wrijvingquote:
Neu, al gun ik het liever Ninaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:17 schreef hplaserjet het volgende:
Meest dramatische zou natuurlijk Nuran zijn.
Inderdaad - ach ja de nieuwe Nina is al geboren, Nola, volgend seizoen een timejump (net als met Rikki) vooruit en Nola is 14 of zo...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:58 schreef hplaserjet het volgende:
Ik gun het ook liever Nina, maar zie haar niet snel uit de serie verdwijnen. Zou haar niet missen.
Dan focussen wij ons daar meer op dan de huidige schrijvers.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:24 schreef fotostarter het volgende:
Volgens mij komen ze dadelijk met iets wat niemand had verwacht. We worden via de app alle kanten opgestuurd, oude verhaallijnen komen naar boven zodat we daar op gaan focussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |