Even streng aanspreken enkel?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 06:51 schreef Libris het volgende:
Snap de ophef niet. jongen gooit steen, wordt door het leger opgepakt en met zijn vader aan de Palestijnse politie overgedragen, die ze na verhoor laten gaan.
Geen geweld in het filmpje, geen geschreeuw, ze raken het ventje geeneens aan.
Ik zeg niet dat Israel gelijk heeft in het hele Palestijnse conflict (verre van dat), maar dit lijkt me een beetje opgeblazen. En wat moet je dan doen? de steen teruggeven zodat het ventje weer kan gooien?
Zo'n ventje is niet oud genoeg om verantwoordelijk te kunnen zijn voor zijn daden, dat snap je toch zelf ook wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:02 schreef DroogDok het volgende:
Opzich eigen schuld van dat ventje natuurlijk, maar de reactie is ietwat overdreven.
Net als we hier met marokkanen doen? Je ziet wat daarvan komt!quote:
Gaat hier om een 5 jarig jochie die waarschijnlijk nauwelijks doorheeft waar die werkelijk mee bezig is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:46 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Net als we hier met marokkanen doen? Je ziet wat daarvan komt!
Dat dus. De title van dit bericht is pure sensatie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 06:51 schreef Libris het volgende:
Snap de ophef niet. jongen gooit steen, wordt door het leger opgepakt en met zijn vader aan de Palestijnse politie overgedragen, die ze na verhoor laten gaan.
Dit. Wat doet een vijfjarige trouwens alleen op straat om stenen te gooien naar het Isra๋lische leger? Vind dat eigenlijk erger.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 06:51 schreef Libris het volgende:
Ik zeg niet dat Israel gelijk heeft in het hele Palestijnse conflict (verre van dat), maar dit lijkt me een beetje opgeblazen. En wat moet je dan doen? de steen teruggeven zodat het ventje weer kan gooien?
Wraak nemen voor het platbombarderen van zijn vriendjes die aan het schommelen waren? Of wraak nemen voor de moord van de EDF voor het doden van zijn oma die aan het breien was. Of wraak voor het vernietigen van een complete woonwijk. Ik noem maar eens een paar zeer plausibele aanleidingen. Israel is de agressor hier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Dit. Wat doet een vijfjarige trouwens alleen op straat om stenen te gooien naar het Isra๋lische leger? Vind dat eigenlijk erger.
Want als je tegen het 'humane' beleid van Isra๋l bent, ben je een jodenhater.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:41 schreef Hathor het volgende:
In elk land zou een stenengooiend kind ter verantwoording worden geroepen, of ie nou 5 is of niet, maar omdat het nou toevallig Israeli's betreft lopen alle jodenhaters hier meteen weer te schuimbekken.
Wat is er zo inhumaan aan dat filmje dan? Word dat kind of enige wijze mishandeld of zo? Zeg het maar hoor, want ik zie het niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:44 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Want als je tegen het 'humane' beleid van Isra๋l bent, ben je een jodenhater.
Yup. You heard it here first, folks.
Okay, voor deze ene keer:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is er zo inhumaan aan dat filmje dan? Word dat kind of enige wijze mishandeld of zo? Zeg het maar hoor, want ik zie het niet.
Ik had het over dit, waarin jij een generaliserende uitspraak doet. Ik dacht, ik doe lekker mee.quote:omdat het nou toevallig Israeli's betreft lopen alle jodenhaters hier meteen weer te schuimbekken.
En jij zou een 5-jarige bewust handelen aanrekenenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:48 schreef Greyson het volgende:
Terechte arrestatie. Stenen gooien naar het leger of auto's? Schiet ze van mij maar neer. Uiteraard niet met echte kogels, maar rubberen kogels is effici๋nt genoeg.
Bewust handelen dient met bewust handelen teruggepakt worden.
Het is wel duidelijk aan welke kant jij had gestaan toen ons land bezet werd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:56 schreef bijdehand het volgende:
Op die leeftijd al stenen naar auto's gooien, uit wat voor verziekte kutfamilie kom je dan.
Ja, inderdaad. Gelukkig zou ik geen nazi zijn geweest zoals blijkbaar in jouw familie wel gewoon was.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:58 schreef Stezo het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk aan welke kant jij had gestaan toen ons land bezet werd.
Die quote is ook al een halve eeuw oud.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:00 schreef ReplaR het volgende:
Probleem daar is pas opgelost als de palestijnen meer van hun kinderen gaan houden dan dat ze joden haten.
Ja en moslims zijn heel liefquote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:42 schreef Meki het volgende:
Wat een onmenselijke dieren zijn de zionistische israeliers altijd.
Wel om je kind op te voeden dat stenen gooien goed is dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:05 schreef Tem het volgende:
Beetje bizar een kind van 5 op te pakken.
Niet echt pedagogisch verantwoord allemaal, dames en heren.
De moslims die altijd met kaartjes van nแ 1946 komen aanzetten...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:15 schreef tribalwars het volgende:
De Zionisten plegen zowat een holocaust in hun eigen land tegen de Palastijnen.
[ afbeelding ]
Mensen die moslims als terroristen zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:16 schreef ReplaR het volgende:
[..]
De moslims die altijd met kaartjes van nแ 1946 komen aanzetten...
Wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mensen die moslims als terroristen zijn.
DAt plaatje van jou komt hierdoor:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mensen die moslims als terroristen zijn.
Het kind van 5 dat stenen gooit is geen probleem, die vieze vuile zionisten die ze erop aanspreken zijn de boeman!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:19 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom loopt een kind van 5 op straat stenen te gooien?
Waarom heb je het over de tweede wereld oorlog dat is 70 jaar geleden we leven nu in 2013 dus hou je a.u.b daarmee bezig de holocaust is geen smoes om de daden van de zionisten goed te praten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:58 schreef Stezo het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk aan welke kant jij had gestaan toen ons land bezet werd.
Dus dat plaat keurt het goed dat de zionisten steeds meer land in pikken van de Palestijnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:19 schreef ReplaR het volgende:
[..]
DAt plaatje van jou komt hierdoor:
[ afbeelding ]
Zei de knul met een 1500 jaar oud sprookjesboek onder zijn oksel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Waarom heb je het over de tweede wereld oorlog dat is 70 jaar geleden we leven nu in 2013 dus hou je a.u.b daarmee bezig de holocaust is geen smoes om de daden van de zionisten goed te praten.
Ja, door z'n moeder, niet door de politie of het leger (!).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:41 schreef Hathor het volgende:
In elk land zou een stenengooiend kind ter verantwoording worden geroepen
Nee, maar als jij een land aanvalt en dat verliest dan raak je land kwijt. eeuwenoude algemene oorlogregels waarop we geen uitzondering gaan maken omdat we nu met 'zielige moslimpjes' te maken hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:22 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus dat plaat keurt het goed dat de zionisten steeds meer land in pikken van de Palestijnen.
Dus jij vindt het geoorloofd. Ik hoop echt dat de zionisten een keer hun lees je leren hoop echt dat ze branden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zei de knul met een 1500 jaar oud sprookjesboek onder zijn oksel.
Dat laat mooi je door religie ingebakken jodenhaat zien.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus jij vindt het geoorloofd. Ik hoop echt dat de zionisten een keer hun lees je leren hoop echt dat ze branden.
Ah, daar komt de ware extreme moslim alweer uit de mouw.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus jij vindt het geoorloofd. Ik hoop echt dat de zionisten een keer hun lees je leren hoop echt dat ze branden.
Ga maar om over de huidig grens kolonies joden te plaatsten mag wel. Is dat niet een soort oorlog misdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:23 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee, maar als jij een land aanvalt en dat verliest dan raak je land kwijt. eeuwenoude algemene oorlogregels waarop we geen uitzondering gaan maken omdat we nu met 'zielige moslimpjes' te maken hebben.
Ik haat de joden niet maar de zionisten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:25 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dat laat mooi je door religie ingebakken jodenhaat zien.
Oh ik was vergeet dat je dan meteen als terrorist wordt beschouwd. Want je mag geen haat tonen tegen Isarel. Eigenlijk is het geen officeel land. Want de joden vooral zionisten gingen er wonen en verklaarde zich meteen tot land want overig niet juist is want het land was van de Palestijnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ah, daar komt de ware extreme moslim alweer uit de mouw.
Het is ook altijd zo gebeurd met die haat dicht onder de huid.
Tsja, als je roept "Ik hoop dat alle zionisten branden in de hel", heeft dat over het algemeen wel dat effect, ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oh ik was vergeet dat je dan meteen als terrorist wordt beschouwd.
Dat niet erg is. Ik daar niet over gespreekt hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oh ik was vergeet dat je dan meteen als terrorist wordt beschouwd.
Zionisten zijn geen joden vriend.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja, als je roept "Ik hoop dat alle zionisten branden in de hel", heeft dat over het algemeen wel dat effect, ja.
Ja toch slecht dat mensen bepaalde verschillen niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:30 schreef ReplaR het volgende:
Toch weer zo'n topic dat goed de incompatibiliteit laat zien...
Wat dacht je van integratie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:30 schreef ReplaR het volgende:
Toch weer zo'n topic dat goed de incompatibiliteit laat zien...
Op zich is de reactie van het leger wat overdreven. Maar de jongen is niet echt mishandeld. En uiteindelijk met zijn vader bij de Palestijnse politie afgeleverd. Er is niet geschoten en niemand gewond. Weer eens wat anders dan de trieste berichten die je normaal te lezen krijgt uit deze regio.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Vanachter je PC, door met taalfouten doorspekte bullshit te posten, dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik haat de joden niet maar de zionisten.
Ook wel nep joden die de agenda van de illuminti/elite uitvoeren.
Hoop echt dat ze branden in dit leven wil ik graag aan meehelpen of in hun volgende levens.
Slecht argumenten hebben geen invloed op mijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanachter je PC, door met taalfouten doorspekte bullshit te posten, dat zal ze leren!.
Heb je toevallig op die ibn ghaldounschool gezeten?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Slecht argumenten hebben geen invloed op mijn.
Waar haat jij "zionisten" dan? Wat hebben ze jou aangedaan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je geeft zelf dan ook geen goedequote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mama is waarschijnlijk diegene die hem verteld heeft om stenen te gooien.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, door z'n moeder, niet door de politie of het leger (!).
Erg jammer dat die lui hun kinderen zo misbruiken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mama is waarschijnlijk diegene die hem verteld heeft om stenen te gooien.
Nee vriend daar heb ik niet opgezeten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:33 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Heb je toevallig op die ibn ghaldounschool gezeten?
Niks wel overig want ze begaan misdaden tegen de mensheid. Ze werken samen met de corrupte top.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar haat jij "zionisten" dan? Wat hebben ze jou aangedaan?
Eigenlijk was het even van Engeland namens de VN. Die nagelaten hebben de Palestijnen een eigen staat te geven. En joodse terroristen niet konden tegen houden er een te veroveren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oh ik was vergeet dat je dan meteen als terrorist wordt beschouwd. Want je mag geen haat tonen tegen Isarel. Eigenlijk is het geen officeel land. Want de joden vooral zionisten gingen er wonen en verklaarde zich meteen tot land want overig niet juist is want het land was van de Palestijnen.
Was je erbij of heb je dat van de media?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niks wel overig want ze begaan misdaden tegen de mensheid. Ze werken samen met de corrupte top.
Nee ben dat niet. Maar kom eens met beter post of kun je dat niet.quote:
Jordani๋?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:36 schreef Megumi het volgende:
[..]
Eigenlijk was het even van Engeland namens de VN. Die nagelaten hebben de Palestijnen een eigen staat te geven. En joodse terroristen niet konden tegen houden er een te veroveren.
Maar toch is het gedrag van de zionisten on menselijk je gaat toch geen kind van 5 op pakken. Dat geeft wel weer aan waar ze mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:49 schreef arjan1212 het volgende:
Jullie moeten niet zo zeiken.
Er is niets aan de hand.
Als ze hem doodgeschoten hadden, zou het pas een klacht waard zijn.
Ja iedereen daar is zionist. Leuke combi, een islamitische BNW'erquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar toch is het gedrag van de zionisten on menselijk je gaat toch geen kind van 5 op pakken. Dat geeft wel weer aan waar ze mee bezig zijn.
Ga jij daar ooit nog demonstreren?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar toch is het gedrag van de zionisten on menselijk je gaat toch geen kind van 5 op pakken. Dat geeft wel weer aan waar ze mee bezig zijn.
Jij weet niet eens wat zionisme is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik haat de joden niet maar de zionisten.
Ook wel nep joden die de agenda van de illuminti/elite uitvoeren.
Hoop echt dat ze branden in dit leven wil ik graag aan meehelpen of in hun volgende levens.
Wel zionisme zijn nep joden die de agenda van de NWO op volgen en ze geloven in het geheim in satan niet in god.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:02 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat zionisme is.
meki is terugquote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:42 schreef Meki het volgende:
Wat een onmenselijke dieren zijn de zionistische israeliers altijd.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wel zionisme zijn nep joden die de agenda van de NWO op volgen en ze geloven in het geheim in satan niet in god.
Kijk de video maar vriend.
Nee je hebt mijn video niet eens gezien vriend. Of wel soms leg de inhoud maar eens uit.quote:
Jij hebt vroeger nooit een steen gegooid of iets dergelijks, natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel om je kind op te voeden dat stenen gooien goed is dan?
Ja, dat snap ik. Maar het is natuurlijk niet erg bevorderlijk voor het imago van de Palestijnen dat ze blijkbaar zelfs hun kleuters al leren om stenen naar Joden te gooien.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:41 schreef ShevaJB het volgende:
Zo'n ventje is niet oud genoeg om verantwoordelijk te kunnen zijn voor zijn daden, dat snap je toch zelf ook wel.
Ze proberen zionisme zwart te maken, maar ze falen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:09 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee je hebt mijn video niet eens gezien vriend. Of wel soms leg de inhoud maar eens uit.
Wat is volgens jouw zionisme vriend een goede uitleg graag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ze proberen zionisme zwart te maken, maar ze falen.
Zionisme is het streven naar vrede.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat is volgens jouw zionisme vriend een goede uitleg graag.
Zoek maar lekker op de interwebz https://www.google.nl/search?q=zionismequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kan dit in het centrale topic:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Naar een agent oid? Nee, is dat daadwerkelijk zo gek? Of ben jij van de "iedereen steelt wel eens een tasje" generatie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger nooit een steen gegooid of iets dergelijks, natuurlijk.
Gelieve niet de reeks verziekenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan dit in het centrale topic:
NWS / Palestina en Israel #123 lol
Door de andere weg te jagen of vermoorde dat noem ik geen vrede maar oorlog.quote:
Dus je geeft toe dat in het gros van de moslimlanden oorlog is?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Door de andere weg te jagen of vermoorde dat noem ik geen vrede maar oorlog.
Na oorlog komt vrede.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Door de andere weg te jagen of vermoorde dat noem ik geen vrede maar oorlog.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat in het gros van de moslimlanden oorlog is?
Klopt maar vaak na veel bloedvergieten.quote:
Gewoon stenen laten gooien inderdaad, weten de andere jongetjes ook gelijk dat het ongestraft blijftquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:31 schreef Hierro het volgende:
Een 5-jarige jongen arresteren. Het IDF wordt met de dag triester.
En hun ouders.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:32 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Gewoon stenen laten gooien inderdaad, weten de andere jongetjes ook gelijk dat het ongestraft blijft
Dat is normaal, zie de geschiedenis van elk westers land.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Klopt maar vaak na veel bloedvergieten.
Hangt ervan af naar wie je de stenen gooit. Kolonisten verdienen er wel een paar op hun kop.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:32 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Gewoon stenen laten gooien inderdaad, weten de andere jongetjes ook gelijk dat het ongestraft blijft
Wij vinden het normaal dat is wat anders.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:33 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is normaal, zie de geschiedenis van elk westers land.
Nee geloof niet dat ik van die generatie ben. Maar volgens mij is dat het punt ook niet. Dat jij zo'n brave saaie zak was dat je vroeger nooit wat uithaalde wil niet zeggen dat dat de norm is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Naar een agent oid? Nee, is dat daadwerkelijk zo gek? Of ben jij van de "iedereen steelt wel eens een tasje" generatie?.
Mwah, dat is jouw mening, ik vind dat als je in zo'n licht ontvlambaar gebied woont dat het wel eens slim kan zijn om je kinderen te vertellen dat dat soort dingen niet zo slim zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee geloof niet dat ik van die generatie ben. Maar volgens mij is dat het punt ook niet. Dat jij zo'n brave saaie zak was dat je vroeger nooit wat uithaalde wil niet zeggen dat dat de norm is.
Uiteindelijk gaat het erom dat je een kind van 5 niet gaat arresteren omdat hij een steen gooit. Opvoeding en al die lariekoek die men er nu bijhaalt doet daar niets aan af.
Wij vinden het helemaal niet normaal, maar elk land heeft een dergelijke geschiedenis of ondergaat die op dit moment.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wij vinden het normaal dat is wat anders.
Misschien maar doodschieten de volgende keer? Anders blijven ze het misschien doen, toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:32 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ja, of gewoon op deze manier laten weten dat het niet kan, zou ook een optie zijn he?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien maar doodschieten de volgende keer? Anders blijven ze het misschien doen, toch?
Hoort bij de opvoeding, totaal niet gevaarlijk ook, stenen gooienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien maar doodschieten de volgende keer? Anders blijven ze het misschien doen, toch?
Wie zegt dat dat niet is gedaan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat is jouw mening, ik vind dat als je in zo'n licht ontvlambaar gebied woont dat het wel eens slim kan zijn om je kinderen te vertellen dat dat soort dingen niet zo slim zijn.
En ja, dan ben ik maar saai.
Hahhahahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhaahahquote:
Idd, dat is Islam alquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Hahhahahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhaahah
Precies, dus de aanname dat mensen hun kinderen niet goed opvoeden gaat ook niet op aangezien kinderen nog al eens de neiging hebben niet naar de ouders te luisteren. Behalve wat brave lieden hier in dit topic natuurlijk.quote:
Klopt. Stenen gooiende kids zie je aan de lopende band, wereldwijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, dus de aanname dat mensen hun kinderen niet goed opvoeden gaat ook niet op aangezien kinderen nog al eens de neiging hebben niet naar de ouders te luisteren. Behalve wat brave lieden hier in dit topic natuurlijk.
Jammer maar je hebt geen punt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Stenen gooiende kids zie je aan de lopende band, wereldwijd.
Jij ook niet. Dus 1 lijn.quote:
Zo werkt dat met alles he? De ander ziet het altijd niet, derhalve heeft iedereen gelijk.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 06:38 schreef SillyWalks het volgende:
Dat jongetje wilde een steen gooien naar een hond of een auto... lijkt me dat er IEMAND die jongen moet opvoeden, want de ouders doen het blijkbaar niet.
Waarschijnlijk uit een verziekte familie die al decennia ge๏ntimideerd, getreiterd, opgesloten, van eigen land verdreven, bestolen en mishandeld is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:56 schreef bijdehand het volgende:
Op die leeftijd al stenen naar auto's gooien, uit wat voor verziekte kutfamilie kom je dan.
Jouw leefgebied wordt dan ook niet decennialang bezet en gekoloniseerd, om de paar honderd meter een checkpoint alwaar de Isra๋lische soldaten je vernederen etc.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:07 schreef GewoneMan het volgende:
toen ik 5 was gooide ik geen stenen, maar dat kwam omdat ik een opvoeding heb mogen genieten. ik leerde respect en regels.
ik ben idd niet opgegroeid in religieus geweld dat door de islamititische meesters van geweld en terreur in stand wordt gehouden, daar heb je een solide punt gescoord.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:40 schreef Shawn het volgende:
[..]
Jouw leefgebied wordt dan ook niet decennialang bezet en gekoloniseerd, om de paar honderd meter een checkpoint alwaar de Isra๋lische soldaten je vernederen etc.
[ afbeelding ]
Nee, dit zijn geen Isra๋lische soldaten en Palestijnse kinderen, klik hier om erachter te komen.
Klopt. Kinderen martelen omdat ze een steen gooien is inderdaad een schending van rechten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:08 schreef Hathor het volgende:
Op het journaal werd zojuist gezegd dat er geconstateerd is dat de rechten van jonge Palestijnse stenengooiers met regelmaat geschonden worden.
Isra๋lis doen het in ieder geval ook. Maar die worden niet gearresteerd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Stenen gooiende kids zie je aan de lopende band, wereldwijd.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:20 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het kind van 5 dat stenen gooit is geen probleem, die vieze vuile zionisten die ze erop aanspreken zijn de boeman!
Is er bewijs dat er meermaals ongestraft kinderen worden gemarteld omdat ze met stenen hebben gegooid?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Klopt. Kinderen martelen omdat ze een steen gooien is inderdaad een schending van rechten.
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Isra๋lis doen het in ieder geval ook. Maar die worden niet gearresteerd.
De VN heeft er bewijs voor gevonden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Is er bewijs dat er meermaals ongestraft kinderen worden gemarteld omdat ze met stenen hebben gegooid?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Isra๋lische mensenrechten organisaties.
Kan je mij bronnen gevenquote:
Wacht, ik sta aan dezelfde kant, ik etaleerde alleen de gedachtegang van sommigen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:11 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]heel normaal gedrag dat een kind van vijf met stenen gooit
![]()
Tis toch wat, he, dat ze daarop aangesproken worden.
Hebben ze hier ook te lang met marokkaans tuig gedaan en je ziet het resultaat; de ouders luiden de noodklokken want ze weten zich geen raad meer met hun koters.
Wat wil je dan dat ze doen? Een kopje thee met zo,n onopgevoed pokkejoch drinken?
http://www.reuters.com/article/idUSBRE95J0FR20130620?irpc=932quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
http://www.reuters.com/article/idUSBRE95J0FR20130620?irpc=932
www.btselem.org
Heb geen tijd om specifieke voorvallen te zoeken, maar in Hebron gebeurt het constant.
Misschien dan een goeie reden om geen stenen te gooien?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
http://www.reuters.com/article/idUSBRE95J0FR20130620?irpc=932
www.btselem.org
Heb geen tijd om specifieke voorvallen te zoeken, maar in Hebron gebeurt het constant.
Volwassenen raken gefrustreerd en gooien molotovcocktails. Hier gaat het om een 5 jarige.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien dan een goeie reden om geen stenen te gooien?
ja ik zie het probleem ook niet, als hier iemand stenen gaat gooien hang je ook..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 06:38 schreef SillyWalks het volgende:
Dat jongetje wilde een steen gooien naar een hond of een auto... lijkt me dat er IEMAND die jongen moet opvoeden, want de ouders doen het blijkbaar niet.
Ik heb geen eens bezwaar tegen de arrestatie zelf(het is Isra๋l), maar hetzelfde gebeurt in Hebron, alleen daar zijn de Joden degene die stenen gooien en mensen mishandelen. En dat laten ze wel gewoon toe.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:19 schreef Aloulou het volgende:
Het laat weer zien hoe failliet de moraal is van de joodse terreurstaat. Vijf jarigen oppakken die een steentje gooien tegen zwaarbewapende bezetters. David en Goliath? De joode staat moet zo snel mogelijk vernietigt worden, het zionisme maakt mensen ziek.
Het kind is VIJF.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien dan een goeie reden om geen stenen te gooien?
Daarom juist, waarom waren er geen ouders om dit te verhinderen? Verwaarlozen is ook mishandeling.quote:
Onzin, Palestijnse kinderen worden zo opgevoed, die krijgen van jongs af aan de haatdragende beelden van hun Palestijnse omgeving mee waarvan deze jongen een voorbeeld is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:48 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Gaat hier om een 5 jarig jochie die waarschijnlijk nauwelijks doorheeft waar die werkelijk mee bezig is.
Maar zeker niet bewust bezig omdat het Israeliers betreft dat hij een steen naar ze gooit, daar geloof ik niks van.
En dan arresteer je hem natuurlijk om dat beeld te veranderen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin, Palestijnse kinderen worden zo opgevoed, die krijgen van jongs af aan de haatdragende beelden van hun Palestijnse omgeving mee waarvan deze jongen een voorbeeld is.
Hij werd overgedragen aan de Palestijnse politie dus dat hele 'arresteren' wordt weer zwaar overtrokken. Is hij naar de gevangenis gebracht, dagenlang vastgehouden, voor de rechter gebracht, nee, integendeel er is niets ongeoorloofd gebeurd ze hebben zelfs eerst z'n vader nog proberen te vinden daar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dan arresteer je hem natuurlijk om dat beeld te veranderen.
Arresteren is niet in de gevangenis vastzetten hoor. Arresteren is dat ze hem mee hebben genomen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij werd overgedragen aan de Palestijnse politie dus dat hele 'arresteren' wordt weer zwaar overtrokken. Is hij naar de gevangenis gebracht, dagenlang vastgehouden, voor de rechter gebracht, nee, integendeel er is niets ongeoorloofd gebeurd ze hebben zelfs eerst z'n vader nog proberen te vinden daar.
Es kijken of je ook zo nonchalant reageert als er een vijfjarige hier een steen op jouw auto klettert.quote:
En toch leg je het uit alsof hij al vier jaar in de gevangenis zit, overtrokken commotie, het lijkt me dat deze Israelische patrouille dit goed heeft aangepakt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Arresteren is niet in de gevangenis vastzetten hoor. Arresteren is dat ze hem mee hebben genomen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:19 schreef Aloulou het volgende:
Het laat weer zien hoe failliet de moraal is van de joodse terreurstaat. Vijf jarigen oppakken die een steentje gooien tegen zwaarbewapende bezetters. David en Goliath? De joode staat moet zo snel mogelijk vernietigt worden, het zionisme maakt mensen ziek.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
het lijkt me dat deze Israelische patrouille dit goed heeft aangepakt.
Palestijnse kinderen zien dat duizenden importjoden het land zijn binnengetrokken om land van oospronkelijke bewoners in te nemen. Zelfs bemoeizuchtige nederlandse joden zoals jij menen mee te mogen praten omdat 2000 jaar geleden de Bijbel je vooroders daarvandaan kwamen. Dit vijfjarige jongetje is dus een held, behalve als je een land rovende zionist bent of sympathisant daarvan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin, Palestijnse kinderen worden zo opgevoed, die krijgen van jongs af aan de haatdragende beelden van hun Palestijnse omgeving mee waarvan deze jongen een voorbeeld is.
Dat is juist ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
En toch leg je het uit alsof hij al vier jaar in de gevangenis zit, overtrokken commotie, het lijkt me dat deze Israelische patrouille dit goed heeft aangepakt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:55 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Palestijnse kinderen zien dat duizenden importjoden het land zijn binnengetrokken om land van oospronkelijke bewoners in te nemen. Zelfs bemoeizuchtige nederlandse joden zoals jij menen mee te mogen praten omdat 2000 jaar geleden de Bijbel je vooroders daarvandaan kwamen. Dit vijfjarige jongetje is dus een held, behalve als je een land rovende zionist bent of sympathisant daarvan.
Wat?quote:
Dan zou je 'de arrestatie toch moeten kunnen accepteren!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:55 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Palestijnse kinderen zien dat duizenden importjoden het land zijn binnengetrokken om land van oospronkelijke bewoners in te nemen. Zelfs bemoeizuchtige nederlandse joden zoals jij menen mee te mogen praten omdat 2000 jaar geleden de Bijbel je vooroders daarvandaan kwamen. Dit vijfjarige jongetje is dus een held, behalve als je een land rovende zionist bent of sympathisant daarvan.
Het is een schande voor elk mens met enig hart. Maar van zionisten zijn we niets anders gewend, harteloze kindermoordenaars om maar meer land te roven middels het terreurstaatje. In die zin is het geen verrassing. Snapt waarom die haredim niet het IDF in willen gezien alle menselijk je dan moet opgeven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:59 schreef DeParo het volgende:
Dan zou je 'de arrestatie toch moeten kunnen accepteren!
Wow soort van flashback naar de middeleeuwenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:02 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het is een schande voor elk mens met enig hart. Maar van zionisten zijn we niets anders gewend, harteloze kindermoordenaars om maar meer land te roven middels het terreurstaatje. In die zin is het geen verrassing. Snapt waarom die haredim niet het IDF in willen gezien alle menselijk je dan moet opgeven.
Ah okquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat het handelen van de Israelische ambtenaren in deze juist was.
Clich้ in the house yo, heb je honger ofzo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:02 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het is een schande voor elk mens met enig hart. Maar van zionisten zijn we niets anders gewend, harteloze kindermoordenaars om maar meer land te roven middels het terreurstaatje. In die zin is het geen verrassing. Snapt waarom die haredim niet het IDF in willen gezien alle menselijk je dan moet opgeven.
Post je ook filmpjes van nieuwe huizen die de Israelische regering uit de grond stampt op niet-Israelische grond om het bevolkenen met het "uitgekozen ras"??? Stoute stenengooiers toch die pallies he! Lekker verontwaardigd doen!quote:
Hij heeft anders wel gewoon gelijk hoor. Waarom denk je dat Isra๋l dit soort gedrag wel toelaat als het van Joden komt en gericht is op Palestijnen, in bijvoorbeeld Hebron? Zodat de Palestijnen vertrekken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Clich้ in the house yo, heb je honger ofzo?
Joden zeggen niet dat ze een ras zijn maar de Nazi's beweerden wel dat ze een ras zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Post je ook filmpjes van nieuwe huizen die de Israelische regering uit de grond stampt op niet-Israelische grond om het bevolkenen met het "uitgekozen ras"??? Stoute stenengooiers toch die pallies he! Lekker verontwaardigd doen!
Kolonisten? Daar ben ik overigens ook gewoon tegen, jammer dat de regering daar tot op zekere hoogte aan meewerkt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Post je ook filmpjes van nieuwe huizen die de Israelische regering uit de grond stampt op niet-Israelische grond om het bevolkenen met het "uitgekozen ras"??? Stoute stenengooiers toch die pallies he! Lekker verontwaardigd doen!
Tot op zekere hoogte? Ze laten min of meer alles toe.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Kolonisten? Daar ben ik overigens ook gewoon tegen, jammer dat de regering daar tot op zekere hoogte aan meewerkt.
Ah semantiek, zionistisch trukie. Uitverkoren volk dan. Je gaat aan de kern voorbij, bewust. Je staat plempt nog steeds huizen neer om land te stelen met met je joodse volksgenoten te vullen....maar wel huilen over vijfjarigen die steentjes gooienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Joden zeggen niet dat ze een ras zijn maar de Nazi's beweerden wel dat ze een ras zijn![]()
.
Volgens mij ben jij de enige die huilt over dit nieuwsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:11 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ah semantiek, zionistisch trukie. Uitverkoren volk dan. Je gaat aan de kern voorbij, bewust. Je staat plempt nog steeds huizen neer om land te stelen met met je joodse volksgenoten te vullen....maar wel huilen over vijfjarigen die steentjes gooienVerontwaardigd en boos doen om stenengooiende "pallies"!
Ah semantiek, zionistisch trukie. Uitverkoren volk dan. Je gaat aan de kern voorbij, bewust. Je staat plempt nog steeds huizen neer om land te stelen met met je joodse volksgenoten te vullen....maar wel huilen over vijfjarigen die steentjes gooienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Joden zeggen niet dat ze een ras zijn maar de Nazi's beweerden wel dat ze een ras zijn![]()
.
Ik heb genoten van deze post.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:13 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ah semantiek, zionistisch trukie. Uitverkoren volk dan. Je gaat aan de kern voorbij, bewust. Je staat plempt nog steeds huizen neer om land te stelen met met je joodse volksgenoten te vullen....maar wel huilen over vijfjarigen die steentjes gooienVerontwaardigd en boos doen om stenengooiende "pallies"! Zo bekend gewoon die selectieve verontwaardiging en lullen als brugmans om niet tot de hete brei te komen: kolonisatie 2013 nog steeds en inname van grond om bevolken met joden.
Je ziet mensen aan twee kanten staan, en ik zie toch echt dat een kant begint met stenen gooien. Ik weet niet wat hier aan vooraf is gegaan, maar die kolonisten (met wapensquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte? Ze laten min of meer alles toe.
Nee, als ik constateer dat dit en bewijs is dat je heilige staat moreel failliet is dan krijg ik zionistische autisten achter me aan die vertellen dat dit doodnormaal is en uberhaupt niet nieuwswaardig. Om weer niet tot de kern te komen dat het probleem hier is dat het terreurstaatje op bloed en leed van duizenden "pallies" is gebouwd. En anno 2013 nog steeds land inneemt om met joden te bevolken. Dit is de kern van het probleem. Een vijfjarige weet niet wat hij doet en laat je normaal gesproken gaan. Maar de zionisten moeten bij het knulletje ff goed erin stampen wie de baas is: de joden. Beter jong geleerd dan oud gedaan toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:13 schreef DeParo het volgende:
Volgens mij ben jij de enige die huilt over dit nieuws![]()
, tsssss rollen proberen om te draaien, wat sneu.
De plek waar dit gebeurt is een Palestijns dorp. Wat denk je dat die kolonisten in een Palestijns dorp doen(bewapend en al)?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:20 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je ziet mensen aan twee kanten staan, en ik zie toch echt dat een kant begint met stenen gooien. Ik weet niet wat hier aan vooraf is gegaan, maar die kolonisten (met wapens![]()
) en het leger wordt aangevallen op een open veld. Terugvuren met een wapen komt volslagen gestoord over, maar je moet jezelf verdedigen. Jammer alleen dat het op deze manier gebeur
Je 'observatie' blijkt niet te kloppen, als jij meteen iedereen die kritiek heeft op jouw 'beelden' probeert te beledigen, dat is jouw probleem maar ga niet doen alsof je ook maar iets wijzer bent geworden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:20 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Nee, als ik constateer dat dit en bewijs is dat je heilige staat moreel failliet is dan krijg ik zionistische autisten achter me aan die vertellen dat dit doodnormaal is en uberhaupt niet nieuwswaardig. Om weer niet tot de kern te komen dat het probleem hier is dat het terreurstaatje op bloed en leed van duizenden "pallies" is gebouwd. En anno 2013 nog steeds land inneemt om met joden te bevolken. Dit is de kern van het probleem. Een vijfjarige weet niet wat hij doet en laat je normaal gesproken gaan. Maar de zionisten moeten bij het knulletje ff goed erin stampen wie de baas is: de joden. Beter jong geleerd dan oud gedaan toch?
De ene beweert dit en de ander beweert dat. Joden zijn er onderling niet echt over uit. De een heeft het over een volk, de ander louter over religie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
.
Tot op zekere hoogte? Ze werken 100% mee zoals alle voorgaande jaren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:08 schreef Kesefkesef het volgende:
Kolonisten? Daar ben ik overigens ook gewoon tegen, jammer dat de regering daar tot op zekere hoogte aan meewerkt.
Wat een flauwekul, Joden zijn zowel een volk als een religie, mocht daar over getwijfeld worden door iemand dan heeft die persoon zich daar niet zo goed in verdiept.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De ene beweert dit en de ander beweert dat. Joden zijn er onderling niet echt over uit. De een heeft het over een volk, de ander louter over religie.
Waarom kom je hier zo'n 65 jaar na de oprichting van de staat Israel mee aan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:35 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte? Ze werken 100% mee zoals alle voorgaande jaren.
Waarschijnlijk kan jij dit moreel niet rechtvaardigen en zwak je hetdaarom af.
Vraag je eens af hoe diep de overtuiging zit als vrijwel alle kabinetten meedoen aan land innemen en bevolken met joden. Wees kritisch. Als het over China gaat praat geen idioot in NL het goed dat de overheid Xinjang en Tibet bevolkt met Han-Chinezen om de autochtonen over 20 jaar monderheidte laten worden. Israel is gebouwd op zionisme en dus de overtuiging dat een nederlandse jood als Deparo een eeuwig geboorterecht heeft om in Israel te wonen ten koste van een niet-jood. Want zijn voorouders volgens de Bijbel bevolkten het land circa 2000 jaar geleden. Deze overtuiging maakt het dat de staat nog steeds elk jaar land steelt en bevolkt met medejoden. maar wat zijn die stenengooiers fout zeg! en waar komt die haat toch vandaan joh?
Daar kunnen we over speculeren, maar ik zie hier wie er begint met geweld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
De plek waar dit gebeurt is een Palestijns dorp. Wat denk je dat die kolonisten in een Palestijns dorp doen(bewapend en al)?
Iemand dropt tientallen filmpjes die uitsluitend allemaal extreem negatief zijn in de titel en qua inhoud over ้้n bepaalde kant in een conflict en zo cre๋er je achterlijke en eenzijdige meningenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:37 schreef Disana het volgende:
Ik bekijk die filmpjes van kolonisten niet. Je gaat je er alleen maar heel machteloos en kwaad door voelen.
Ik heb het over het onweerlegbare, weerzinwekkende gesar van kolonisten; het verbaast me dat jij daar nog iets tegenin probeert te brengen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Iemand dropt tientallen filmpjes die uitsluitend allemaal extreem negatief zijn in de titel en qua inhoud over ้้n bepaalde kant in een conflict en zo cre๋er je achterlijke en eenzijdige meningen
Je zal het maar druk hebben, Israel zwartmaken heel de dag door;
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het over het onweerlegbare, weerzinwekkende gesar van kolonisten; het verbaast me dat jij daar nog iets tegenin probeert te brengen.
quote:Dit slaat trouwens niet helemaal op wat hier net gepost is, maar ik wou het even kwijt.
Flauwekul, dan had je niet op mijn post gereageerd. Het gedrag van de kolonisten is schandalig, daar valt niets tegenin te brengen.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Flauwekul, dan had je niet op mijn post gereageerd.
Inderdaadquote:Het gedrag van de kolonisten is schandalig
weer dat plaatje ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:15 schreef tribalwars het volgende:
De Zionisten plegen zowat een holocaust in hun eigen land tegen de Palastijnen.
[ afbeelding ]
Nou we zijn echt heel brave geweest Nederlanders goed bezig.
Nog een paar jaar ons land steunen en wij zijn heel blij met jullie.
Groetjes: de zionisten
Uhmmm....misschien omdat na 65 jaar het nog dagelijks plaatsvindt? Het landje roven? Onder vrijwel alle kabinetten de laatste 15 jaar. Er is dus een gigantisch probleem hier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:54 schreef DeParo het volgende:
Waarom kom je hier zo'n 65 jaar na de oprichting van de staat Israel mee aan?
Onzin, maar jij hebt het over oprichting, en dat vermeng je nu met de huidige situatie erg raar, bevoordeeld en je generaliseert ook nog eens, komt je vast goed uit om zo te doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:28 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Uhmmm....misschien omdat na 65 jaar het nog dagelijks plaatsvindt? Het landje roven? Onder vrijwel alle kabinetten de laatste 15 jaar. Er is dus een gigantisch probleem hier.
Antisemiet ben je vergetenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin, maar jij hebt het over oprichting, en dat vermeng je nu met de huidige situatie erg raar, bevoordeeld en je generaliseert ook nog eens, komt je vast goed uit om zo te doen.
Je legt vreemde relaties, onzinnig, maar waarom zie je het toch zo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Antisemiet ben je vergeten
Je draait weer om de hete brei heen. 65 jaar geleden werd jouw droomstaat uit de grond gestampt met de zionistische ideologie. In al die jaren heeft je staat zochflink uitgebreid om meer land aan joden toe te kennen. Er is een heel groot verband gezien je ideologie je leert dat als Nederlander meer recht hebt op grond vanwege het feit dat volgens de Bijbel je voorouders duizenden jaren geleden uit het huisige Palestina kwamen. Die kronkel zorgt ervoor dat je droomstaat anno 2013 doorbouwt en bevolkt met joden, zoals 65 jaar geleden....want "het ons land dus ons recht"...een wijdverspreidde gedachte onder zionisten. Laten we weer praten over stenengooiers van 5 echter.
Als iemand zeker vijfmaal op me reageert zonder concreet te worden en vooral om de hete brei heen lult dan weet ik wel hoelaat het is hoor. Iets te vaak zulke mannetjes tegengekomen in het echte leven. Veel wol weinig inhoud. Het is duidelijk voor wie dat wil. Kijk vroeger maakte je dan het punt dat het doorbouwen in bezet gebied "is om Palestijnen aan de onderhandelingstafel te dwingen", maar of je bent niet scherp of je ziet dat dat onzin is. Anders wil ik best cotaten van Netanyahu aanhalen waar hij aangeeft dat "op ons lad bouwen een recht is dat jiemand ons afneemt". Het zionisme in een notendop: de tering met de lokale bewoners elke jood op de wereld heeft het recht "terug te keren" en de plaats in te nemen van een "pallie" in nieuwe huizen in Oost Jeruzalem of de West Bank". De rode draad van je terreurstaatje, nu en 65 jaar geleden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je legt vreemde relaties, onzinnig, maar waarom zie je het toch zo?
Ben ik antisemitisme vergeten, ben je antisemitisch, opmerkelijk!
Dus je bent al op de hoogte van de tegenargumenten, waarom zou ik ze dan nog herhalen, je hebt kennelijk geen enkele zin om ze serieus te nemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:04 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Als iemand zeker vijfmaal op me reageert zonder concreet te worden en vooral om de hete brei heen lult dan weet ik wel hoelaat het is hoor. Iets te vaak zulke mannetjes tegengekomen in het echte leven. Veel wol weinig inhoud. Het is duidelijk voor wie dat wil. Kijk vroeger maakte je dan het punt dat het doorbouwen in bezet gebied "is om Palestijnen aan de onderhandelingstafel te dwingen", maar of je bent niet scherp of je ziet dat dat onzin is. Anders wil ik best cotaten van Netanyahu aanhalen waar hij aangeeft dat "op ons lad bouwen een recht is dat jiemand ons afneemt". Het zionisme in een notendop: de tering met de lokale bewoners elke jood op de wereld heeft het recht "terug te keren" en de plaats in te nemen van een "pallie" in nieuwe huizen in Oost Jeruzalem of de West Bank". De rode draad van je terreurstaatje, nu en 65 jaar geleden.
Je hoeft er niet over te speculeren. Het filmpje hoorde bij een nieuwsbericht van een Isra๋lische organisatie voor mensenrechten. Ik kan hem even zoeken als je wilt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Daar kunnen we over speculeren, maar ik zie hier wie er begint met geweld.
[..]
Iemand dropt tientallen filmpjes die uitsluitend allemaal extreem negatief zijn in de titel en qua inhoud over ้้n bepaalde kant in een conflict en zo cre๋er je achterlijke en eenzijdige meningen
Je zal het maar druk hebben, Israel zwartmaken heel de dag door;
Zo worden vaak van die momentopnames geboren, waarbij een Isra๋lische soldaat een kind bij de arm grijpt of in een jeep zet of een huilend kind heel dapper tegen een soldaat staat te schreeuwen.
Dit slaat trouwens niet helemaal op wat hier net gepost is, maar ik wou het even kwijt.
gaat niet gebeuren en das maar goed ook, hoeveel moslimlanden dat ook willen het gaat niet gebeuren. en zal je dit meegeven ALS het gebeurd veranderen de verantwoordelijke landen in een parkeerplaats ben je dan blij?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:19 schreef Aloulou het volgende:
Er zijn geen moslimlanden die het willen. Maar zodra de macht van Amerika is gebroken verandert het evenwicht in het MO voor eeuwig. Dan zal de rest van de wereld wat minder blij zijn met een staat die maar al te graag zelfmoord pleegt als het daarmee de 'vijanden' raakt. Een soort zelfmoordterrorist.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren en das maar goed ook, hoeveel moslimlanden dat ook willen het gaat niet gebeuren. en zal je dit meegeven ALS het gebeurd veranderen de verantwoordelijke landen in een parkeerplaats ben je dan blij?
ga een ander in de zeik nemenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:41 schreef Peunage het volgende:
Er zijn geen moslimlanden die het willen.
ja dat zit er snel aan te komenquote:Maar zodra de macht van Amerika is gebroken verandert het evenwicht in het MO voor eeuwig.
quote:Dan zal de rest van de wereld wat minder blij zijn met een staat die maar al te graag zelfmoord pleegt als het daarmee de 'vijanden' raakt. Een soort zelfmoordterrorist.
'zodra de macht van Amerika is gebroken'quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er zijn geen moslimlanden die het willen. Maar zodra de macht van Amerika is gebroken verandert het evenwicht in het MO voor eeuwig. Dan zal de rest van de wereld wat minder blij zijn met een staat die maar al te graag zelfmoord pleegt als het daarmee de 'vijanden' raakt. Een soort zelfmoordterrorist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |