Tot op zekere hoogte? Ze werken 100% mee zoals alle voorgaande jaren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:08 schreef Kesefkesef het volgende:
Kolonisten? Daar ben ik overigens ook gewoon tegen, jammer dat de regering daar tot op zekere hoogte aan meewerkt.
Wat een flauwekul, Joden zijn zowel een volk als een religie, mocht daar over getwijfeld worden door iemand dan heeft die persoon zich daar niet zo goed in verdiept.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De ene beweert dit en de ander beweert dat. Joden zijn er onderling niet echt over uit. De een heeft het over een volk, de ander louter over religie.
Waarom kom je hier zo'n 65 jaar na de oprichting van de staat Israel mee aan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:35 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte? Ze werken 100% mee zoals alle voorgaande jaren.
Waarschijnlijk kan jij dit moreel niet rechtvaardigen en zwak je hetdaarom af.
Vraag je eens af hoe diep de overtuiging zit als vrijwel alle kabinetten meedoen aan land innemen en bevolken met joden. Wees kritisch. Als het over China gaat praat geen idioot in NL het goed dat de overheid Xinjang en Tibet bevolkt met Han-Chinezen om de autochtonen over 20 jaar monderheidte laten worden. Israel is gebouwd op zionisme en dus de overtuiging dat een nederlandse jood als Deparo een eeuwig geboorterecht heeft om in Israel te wonen ten koste van een niet-jood. Want zijn voorouders volgens de Bijbel bevolkten het land circa 2000 jaar geleden. Deze overtuiging maakt het dat de staat nog steeds elk jaar land steelt en bevolkt met medejoden. maar wat zijn die stenengooiers fout zeg! en waar komt die haat toch vandaan joh?
Daar kunnen we over speculeren, maar ik zie hier wie er begint met geweld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
De plek waar dit gebeurt is een Palestijns dorp. Wat denk je dat die kolonisten in een Palestijns dorp doen(bewapend en al)?
Iemand dropt tientallen filmpjes die uitsluitend allemaal extreem negatief zijn in de titel en qua inhoud over één bepaalde kant in een conflict en zo creëer je achterlijke en eenzijdige meningenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:37 schreef Disana het volgende:
Ik bekijk die filmpjes van kolonisten niet. Je gaat je er alleen maar heel machteloos en kwaad door voelen.
Ik heb het over het onweerlegbare, weerzinwekkende gesar van kolonisten; het verbaast me dat jij daar nog iets tegenin probeert te brengen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Iemand dropt tientallen filmpjes die uitsluitend allemaal extreem negatief zijn in de titel en qua inhoud over één bepaalde kant in een conflict en zo creëer je achterlijke en eenzijdige meningen
Je zal het maar druk hebben, Israel zwartmaken heel de dag door;
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het over het onweerlegbare, weerzinwekkende gesar van kolonisten; het verbaast me dat jij daar nog iets tegenin probeert te brengen.
quote:Dit slaat trouwens niet helemaal op wat hier net gepost is, maar ik wou het even kwijt.
Flauwekul, dan had je niet op mijn post gereageerd. Het gedrag van de kolonisten is schandalig, daar valt niets tegenin te brengen.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Flauwekul, dan had je niet op mijn post gereageerd.
Inderdaadquote:Het gedrag van de kolonisten is schandalig
weer dat plaatje ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:15 schreef tribalwars het volgende:
De Zionisten plegen zowat een holocaust in hun eigen land tegen de Palastijnen.
[ afbeelding ]
Nou we zijn echt heel brave geweest Nederlanders goed bezig.
Nog een paar jaar ons land steunen en wij zijn heel blij met jullie.
Groetjes: de zionisten
Uhmmm....misschien omdat na 65 jaar het nog dagelijks plaatsvindt? Het landje roven? Onder vrijwel alle kabinetten de laatste 15 jaar. Er is dus een gigantisch probleem hier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:54 schreef DeParo het volgende:
Waarom kom je hier zo'n 65 jaar na de oprichting van de staat Israel mee aan?
Onzin, maar jij hebt het over oprichting, en dat vermeng je nu met de huidige situatie erg raar, bevoordeeld en je generaliseert ook nog eens, komt je vast goed uit om zo te doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:28 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Uhmmm....misschien omdat na 65 jaar het nog dagelijks plaatsvindt? Het landje roven? Onder vrijwel alle kabinetten de laatste 15 jaar. Er is dus een gigantisch probleem hier.
Antisemiet ben je vergetenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin, maar jij hebt het over oprichting, en dat vermeng je nu met de huidige situatie erg raar, bevoordeeld en je generaliseert ook nog eens, komt je vast goed uit om zo te doen.
Je legt vreemde relaties, onzinnig, maar waarom zie je het toch zo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Antisemiet ben je vergeten
Je draait weer om de hete brei heen. 65 jaar geleden werd jouw droomstaat uit de grond gestampt met de zionistische ideologie. In al die jaren heeft je staat zochflink uitgebreid om meer land aan joden toe te kennen. Er is een heel groot verband gezien je ideologie je leert dat als Nederlander meer recht hebt op grond vanwege het feit dat volgens de Bijbel je voorouders duizenden jaren geleden uit het huisige Palestina kwamen. Die kronkel zorgt ervoor dat je droomstaat anno 2013 doorbouwt en bevolkt met joden, zoals 65 jaar geleden....want "het ons land dus ons recht"...een wijdverspreidde gedachte onder zionisten. Laten we weer praten over stenengooiers van 5 echter.
Als iemand zeker vijfmaal op me reageert zonder concreet te worden en vooral om de hete brei heen lult dan weet ik wel hoelaat het is hoor. Iets te vaak zulke mannetjes tegengekomen in het echte leven. Veel wol weinig inhoud. Het is duidelijk voor wie dat wil. Kijk vroeger maakte je dan het punt dat het doorbouwen in bezet gebied "is om Palestijnen aan de onderhandelingstafel te dwingen", maar of je bent niet scherp of je ziet dat dat onzin is. Anders wil ik best cotaten van Netanyahu aanhalen waar hij aangeeft dat "op ons lad bouwen een recht is dat jiemand ons afneemt". Het zionisme in een notendop: de tering met de lokale bewoners elke jood op de wereld heeft het recht "terug te keren" en de plaats in te nemen van een "pallie" in nieuwe huizen in Oost Jeruzalem of de West Bank". De rode draad van je terreurstaatje, nu en 65 jaar geleden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je legt vreemde relaties, onzinnig, maar waarom zie je het toch zo?
Ben ik antisemitisme vergeten, ben je antisemitisch, opmerkelijk!
Dus je bent al op de hoogte van de tegenargumenten, waarom zou ik ze dan nog herhalen, je hebt kennelijk geen enkele zin om ze serieus te nemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:04 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Als iemand zeker vijfmaal op me reageert zonder concreet te worden en vooral om de hete brei heen lult dan weet ik wel hoelaat het is hoor. Iets te vaak zulke mannetjes tegengekomen in het echte leven. Veel wol weinig inhoud. Het is duidelijk voor wie dat wil. Kijk vroeger maakte je dan het punt dat het doorbouwen in bezet gebied "is om Palestijnen aan de onderhandelingstafel te dwingen", maar of je bent niet scherp of je ziet dat dat onzin is. Anders wil ik best cotaten van Netanyahu aanhalen waar hij aangeeft dat "op ons lad bouwen een recht is dat jiemand ons afneemt". Het zionisme in een notendop: de tering met de lokale bewoners elke jood op de wereld heeft het recht "terug te keren" en de plaats in te nemen van een "pallie" in nieuwe huizen in Oost Jeruzalem of de West Bank". De rode draad van je terreurstaatje, nu en 65 jaar geleden.
Je hoeft er niet over te speculeren. Het filmpje hoorde bij een nieuwsbericht van een Israëlische organisatie voor mensenrechten. Ik kan hem even zoeken als je wilt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Daar kunnen we over speculeren, maar ik zie hier wie er begint met geweld.
[..]
Iemand dropt tientallen filmpjes die uitsluitend allemaal extreem negatief zijn in de titel en qua inhoud over één bepaalde kant in een conflict en zo creëer je achterlijke en eenzijdige meningen
Je zal het maar druk hebben, Israel zwartmaken heel de dag door;
Zo worden vaak van die momentopnames geboren, waarbij een Israëlische soldaat een kind bij de arm grijpt of in een jeep zet of een huilend kind heel dapper tegen een soldaat staat te schreeuwen.
Dit slaat trouwens niet helemaal op wat hier net gepost is, maar ik wou het even kwijt.
gaat niet gebeuren en das maar goed ook, hoeveel moslimlanden dat ook willen het gaat niet gebeuren. en zal je dit meegeven ALS het gebeurd veranderen de verantwoordelijke landen in een parkeerplaats ben je dan blij?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:19 schreef Aloulou het volgende:
Het laat weer zien hoe failliet de moraal is van de joodse terreurstaat. Vijf jarigen oppakken die een steentje gooien tegen zwaarbewapende bezetters. David en Goliath? De joode staat moet zo snel mogelijk vernietigt worden, het zionisme maakt mensen ziek.
Er zijn geen moslimlanden die het willen. Maar zodra de macht van Amerika is gebroken verandert het evenwicht in het MO voor eeuwig. Dan zal de rest van de wereld wat minder blij zijn met een staat die maar al te graag zelfmoord pleegt als het daarmee de 'vijanden' raakt. Een soort zelfmoordterrorist.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren en das maar goed ook, hoeveel moslimlanden dat ook willen het gaat niet gebeuren. en zal je dit meegeven ALS het gebeurd veranderen de verantwoordelijke landen in een parkeerplaats ben je dan blij?
ga een ander in de zeik nemenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:41 schreef Peunage het volgende:
Er zijn geen moslimlanden die het willen.
ja dat zit er snel aan te komenquote:Maar zodra de macht van Amerika is gebroken verandert het evenwicht in het MO voor eeuwig.
quote:Dan zal de rest van de wereld wat minder blij zijn met een staat die maar al te graag zelfmoord pleegt als het daarmee de 'vijanden' raakt. Een soort zelfmoordterrorist.
'zodra de macht van Amerika is gebroken'quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er zijn geen moslimlanden die het willen. Maar zodra de macht van Amerika is gebroken verandert het evenwicht in het MO voor eeuwig. Dan zal de rest van de wereld wat minder blij zijn met een staat die maar al te graag zelfmoord pleegt als het daarmee de 'vijanden' raakt. Een soort zelfmoordterrorist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |