Door de andere weg te jagen of vermoorde dat noem ik geen vrede maar oorlog.quote:
Dus je geeft toe dat in het gros van de moslimlanden oorlog is?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Door de andere weg te jagen of vermoorde dat noem ik geen vrede maar oorlog.
Na oorlog komt vrede.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Door de andere weg te jagen of vermoorde dat noem ik geen vrede maar oorlog.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat in het gros van de moslimlanden oorlog is?
Klopt maar vaak na veel bloedvergieten.quote:
Gewoon stenen laten gooien inderdaad, weten de andere jongetjes ook gelijk dat het ongestraft blijftquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:31 schreef Hierro het volgende:
Een 5-jarige jongen arresteren. Het IDF wordt met de dag triester.
En hun ouders.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:32 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Gewoon stenen laten gooien inderdaad, weten de andere jongetjes ook gelijk dat het ongestraft blijft
Dat is normaal, zie de geschiedenis van elk westers land.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Klopt maar vaak na veel bloedvergieten.
Hangt ervan af naar wie je de stenen gooit. Kolonisten verdienen er wel een paar op hun kop.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:32 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Gewoon stenen laten gooien inderdaad, weten de andere jongetjes ook gelijk dat het ongestraft blijft
Wij vinden het normaal dat is wat anders.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:33 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is normaal, zie de geschiedenis van elk westers land.
Nee geloof niet dat ik van die generatie ben. Maar volgens mij is dat het punt ook niet. Dat jij zo'n brave saaie zak was dat je vroeger nooit wat uithaalde wil niet zeggen dat dat de norm is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Naar een agent oid? Nee, is dat daadwerkelijk zo gek? Of ben jij van de "iedereen steelt wel eens een tasje" generatie?.
Mwah, dat is jouw mening, ik vind dat als je in zo'n licht ontvlambaar gebied woont dat het wel eens slim kan zijn om je kinderen te vertellen dat dat soort dingen niet zo slim zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee geloof niet dat ik van die generatie ben. Maar volgens mij is dat het punt ook niet. Dat jij zo'n brave saaie zak was dat je vroeger nooit wat uithaalde wil niet zeggen dat dat de norm is.
Uiteindelijk gaat het erom dat je een kind van 5 niet gaat arresteren omdat hij een steen gooit. Opvoeding en al die lariekoek die men er nu bijhaalt doet daar niets aan af.
Wij vinden het helemaal niet normaal, maar elk land heeft een dergelijke geschiedenis of ondergaat die op dit moment.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wij vinden het normaal dat is wat anders.
Misschien maar doodschieten de volgende keer? Anders blijven ze het misschien doen, toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:32 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ja, of gewoon op deze manier laten weten dat het niet kan, zou ook een optie zijn he?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien maar doodschieten de volgende keer? Anders blijven ze het misschien doen, toch?
Hoort bij de opvoeding, totaal niet gevaarlijk ook, stenen gooienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien maar doodschieten de volgende keer? Anders blijven ze het misschien doen, toch?
Wie zegt dat dat niet is gedaan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat is jouw mening, ik vind dat als je in zo'n licht ontvlambaar gebied woont dat het wel eens slim kan zijn om je kinderen te vertellen dat dat soort dingen niet zo slim zijn.
En ja, dan ben ik maar saai.
Hahhahahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhaahahquote:
Idd, dat is Islam alquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Hahhahahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhaahah
Precies, dus de aanname dat mensen hun kinderen niet goed opvoeden gaat ook niet op aangezien kinderen nog al eens de neiging hebben niet naar de ouders te luisteren. Behalve wat brave lieden hier in dit topic natuurlijk.quote:
Klopt. Stenen gooiende kids zie je aan de lopende band, wereldwijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, dus de aanname dat mensen hun kinderen niet goed opvoeden gaat ook niet op aangezien kinderen nog al eens de neiging hebben niet naar de ouders te luisteren. Behalve wat brave lieden hier in dit topic natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |