Even streng aanspreken enkel?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 06:51 schreef Libris het volgende:
Snap de ophef niet. jongen gooit steen, wordt door het leger opgepakt en met zijn vader aan de Palestijnse politie overgedragen, die ze na verhoor laten gaan.
Geen geweld in het filmpje, geen geschreeuw, ze raken het ventje geeneens aan.
Ik zeg niet dat Israel gelijk heeft in het hele Palestijnse conflict (verre van dat), maar dit lijkt me een beetje opgeblazen. En wat moet je dan doen? de steen teruggeven zodat het ventje weer kan gooien?
Zo'n ventje is niet oud genoeg om verantwoordelijk te kunnen zijn voor zijn daden, dat snap je toch zelf ook wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:02 schreef DroogDok het volgende:
Opzich eigen schuld van dat ventje natuurlijk, maar de reactie is ietwat overdreven.
Net als we hier met marokkanen doen? Je ziet wat daarvan komt!quote:
Gaat hier om een 5 jarig jochie die waarschijnlijk nauwelijks doorheeft waar die werkelijk mee bezig is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:46 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Net als we hier met marokkanen doen? Je ziet wat daarvan komt!
Dat dus. De title van dit bericht is pure sensatie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 06:51 schreef Libris het volgende:
Snap de ophef niet. jongen gooit steen, wordt door het leger opgepakt en met zijn vader aan de Palestijnse politie overgedragen, die ze na verhoor laten gaan.
Dit. Wat doet een vijfjarige trouwens alleen op straat om stenen te gooien naar het Isra๋lische leger? Vind dat eigenlijk erger.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 06:51 schreef Libris het volgende:
Ik zeg niet dat Israel gelijk heeft in het hele Palestijnse conflict (verre van dat), maar dit lijkt me een beetje opgeblazen. En wat moet je dan doen? de steen teruggeven zodat het ventje weer kan gooien?
Wraak nemen voor het platbombarderen van zijn vriendjes die aan het schommelen waren? Of wraak nemen voor de moord van de EDF voor het doden van zijn oma die aan het breien was. Of wraak voor het vernietigen van een complete woonwijk. Ik noem maar eens een paar zeer plausibele aanleidingen. Israel is de agressor hier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Dit. Wat doet een vijfjarige trouwens alleen op straat om stenen te gooien naar het Isra๋lische leger? Vind dat eigenlijk erger.
Want als je tegen het 'humane' beleid van Isra๋l bent, ben je een jodenhater.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:41 schreef Hathor het volgende:
In elk land zou een stenengooiend kind ter verantwoording worden geroepen, of ie nou 5 is of niet, maar omdat het nou toevallig Israeli's betreft lopen alle jodenhaters hier meteen weer te schuimbekken.
Wat is er zo inhumaan aan dat filmje dan? Word dat kind of enige wijze mishandeld of zo? Zeg het maar hoor, want ik zie het niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:44 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Want als je tegen het 'humane' beleid van Isra๋l bent, ben je een jodenhater.
Yup. You heard it here first, folks.
Okay, voor deze ene keer:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is er zo inhumaan aan dat filmje dan? Word dat kind of enige wijze mishandeld of zo? Zeg het maar hoor, want ik zie het niet.
Ik had het over dit, waarin jij een generaliserende uitspraak doet. Ik dacht, ik doe lekker mee.quote:omdat het nou toevallig Israeli's betreft lopen alle jodenhaters hier meteen weer te schuimbekken.
En jij zou een 5-jarige bewust handelen aanrekenenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:48 schreef Greyson het volgende:
Terechte arrestatie. Stenen gooien naar het leger of auto's? Schiet ze van mij maar neer. Uiteraard niet met echte kogels, maar rubberen kogels is effici๋nt genoeg.
Bewust handelen dient met bewust handelen teruggepakt worden.
Het is wel duidelijk aan welke kant jij had gestaan toen ons land bezet werd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:56 schreef bijdehand het volgende:
Op die leeftijd al stenen naar auto's gooien, uit wat voor verziekte kutfamilie kom je dan.
Ja, inderdaad. Gelukkig zou ik geen nazi zijn geweest zoals blijkbaar in jouw familie wel gewoon was.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:58 schreef Stezo het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk aan welke kant jij had gestaan toen ons land bezet werd.
Die quote is ook al een halve eeuw oud.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:00 schreef ReplaR het volgende:
Probleem daar is pas opgelost als de palestijnen meer van hun kinderen gaan houden dan dat ze joden haten.
Ja en moslims zijn heel liefquote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:42 schreef Meki het volgende:
Wat een onmenselijke dieren zijn de zionistische israeliers altijd.
Wel om je kind op te voeden dat stenen gooien goed is dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:05 schreef Tem het volgende:
Beetje bizar een kind van 5 op te pakken.
Niet echt pedagogisch verantwoord allemaal, dames en heren.
De moslims die altijd met kaartjes van nแ 1946 komen aanzetten...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:15 schreef tribalwars het volgende:
De Zionisten plegen zowat een holocaust in hun eigen land tegen de Palastijnen.
[ afbeelding ]
Mensen die moslims als terroristen zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:16 schreef ReplaR het volgende:
[..]
De moslims die altijd met kaartjes van nแ 1946 komen aanzetten...
Wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mensen die moslims als terroristen zijn.
DAt plaatje van jou komt hierdoor:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mensen die moslims als terroristen zijn.
Het kind van 5 dat stenen gooit is geen probleem, die vieze vuile zionisten die ze erop aanspreken zijn de boeman!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:19 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom loopt een kind van 5 op straat stenen te gooien?
Waarom heb je het over de tweede wereld oorlog dat is 70 jaar geleden we leven nu in 2013 dus hou je a.u.b daarmee bezig de holocaust is geen smoes om de daden van de zionisten goed te praten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:58 schreef Stezo het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk aan welke kant jij had gestaan toen ons land bezet werd.
Dus dat plaat keurt het goed dat de zionisten steeds meer land in pikken van de Palestijnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:19 schreef ReplaR het volgende:
[..]
DAt plaatje van jou komt hierdoor:
[ afbeelding ]
Zei de knul met een 1500 jaar oud sprookjesboek onder zijn oksel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Waarom heb je het over de tweede wereld oorlog dat is 70 jaar geleden we leven nu in 2013 dus hou je a.u.b daarmee bezig de holocaust is geen smoes om de daden van de zionisten goed te praten.
Ja, door z'n moeder, niet door de politie of het leger (!).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:41 schreef Hathor het volgende:
In elk land zou een stenengooiend kind ter verantwoording worden geroepen
Nee, maar als jij een land aanvalt en dat verliest dan raak je land kwijt. eeuwenoude algemene oorlogregels waarop we geen uitzondering gaan maken omdat we nu met 'zielige moslimpjes' te maken hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:22 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus dat plaat keurt het goed dat de zionisten steeds meer land in pikken van de Palestijnen.
Dus jij vindt het geoorloofd. Ik hoop echt dat de zionisten een keer hun lees je leren hoop echt dat ze branden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zei de knul met een 1500 jaar oud sprookjesboek onder zijn oksel.
Dat laat mooi je door religie ingebakken jodenhaat zien.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus jij vindt het geoorloofd. Ik hoop echt dat de zionisten een keer hun lees je leren hoop echt dat ze branden.
Ah, daar komt de ware extreme moslim alweer uit de mouw.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus jij vindt het geoorloofd. Ik hoop echt dat de zionisten een keer hun lees je leren hoop echt dat ze branden.
Ga maar om over de huidig grens kolonies joden te plaatsten mag wel. Is dat niet een soort oorlog misdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:23 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee, maar als jij een land aanvalt en dat verliest dan raak je land kwijt. eeuwenoude algemene oorlogregels waarop we geen uitzondering gaan maken omdat we nu met 'zielige moslimpjes' te maken hebben.
Ik haat de joden niet maar de zionisten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:25 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dat laat mooi je door religie ingebakken jodenhaat zien.
Oh ik was vergeet dat je dan meteen als terrorist wordt beschouwd. Want je mag geen haat tonen tegen Isarel. Eigenlijk is het geen officeel land. Want de joden vooral zionisten gingen er wonen en verklaarde zich meteen tot land want overig niet juist is want het land was van de Palestijnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ah, daar komt de ware extreme moslim alweer uit de mouw.
Het is ook altijd zo gebeurd met die haat dicht onder de huid.
Tsja, als je roept "Ik hoop dat alle zionisten branden in de hel", heeft dat over het algemeen wel dat effect, ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oh ik was vergeet dat je dan meteen als terrorist wordt beschouwd.
Dat niet erg is. Ik daar niet over gespreekt hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oh ik was vergeet dat je dan meteen als terrorist wordt beschouwd.
Zionisten zijn geen joden vriend.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja, als je roept "Ik hoop dat alle zionisten branden in de hel", heeft dat over het algemeen wel dat effect, ja.
Ja toch slecht dat mensen bepaalde verschillen niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:30 schreef ReplaR het volgende:
Toch weer zo'n topic dat goed de incompatibiliteit laat zien...
Wat dacht je van integratie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:30 schreef ReplaR het volgende:
Toch weer zo'n topic dat goed de incompatibiliteit laat zien...
Op zich is de reactie van het leger wat overdreven. Maar de jongen is niet echt mishandeld. En uiteindelijk met zijn vader bij de Palestijnse politie afgeleverd. Er is niet geschoten en niemand gewond. Weer eens wat anders dan de trieste berichten die je normaal te lezen krijgt uit deze regio.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Vanachter je PC, door met taalfouten doorspekte bullshit te posten, dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik haat de joden niet maar de zionisten.
Ook wel nep joden die de agenda van de illuminti/elite uitvoeren.
Hoop echt dat ze branden in dit leven wil ik graag aan meehelpen of in hun volgende levens.
Slecht argumenten hebben geen invloed op mijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanachter je PC, door met taalfouten doorspekte bullshit te posten, dat zal ze leren!.
Heb je toevallig op die ibn ghaldounschool gezeten?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Slecht argumenten hebben geen invloed op mijn.
Waar haat jij "zionisten" dan? Wat hebben ze jou aangedaan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je geeft zelf dan ook geen goedequote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mama is waarschijnlijk diegene die hem verteld heeft om stenen te gooien.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, door z'n moeder, niet door de politie of het leger (!).
Erg jammer dat die lui hun kinderen zo misbruiken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mama is waarschijnlijk diegene die hem verteld heeft om stenen te gooien.
Nee vriend daar heb ik niet opgezeten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:33 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Heb je toevallig op die ibn ghaldounschool gezeten?
Niks wel overig want ze begaan misdaden tegen de mensheid. Ze werken samen met de corrupte top.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar haat jij "zionisten" dan? Wat hebben ze jou aangedaan?
Eigenlijk was het even van Engeland namens de VN. Die nagelaten hebben de Palestijnen een eigen staat te geven. En joodse terroristen niet konden tegen houden er een te veroveren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oh ik was vergeet dat je dan meteen als terrorist wordt beschouwd. Want je mag geen haat tonen tegen Isarel. Eigenlijk is het geen officeel land. Want de joden vooral zionisten gingen er wonen en verklaarde zich meteen tot land want overig niet juist is want het land was van de Palestijnen.
Was je erbij of heb je dat van de media?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niks wel overig want ze begaan misdaden tegen de mensheid. Ze werken samen met de corrupte top.
Nee ben dat niet. Maar kom eens met beter post of kun je dat niet.quote:
Jordani๋?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:36 schreef Megumi het volgende:
[..]
Eigenlijk was het even van Engeland namens de VN. Die nagelaten hebben de Palestijnen een eigen staat te geven. En joodse terroristen niet konden tegen houden er een te veroveren.
Maar toch is het gedrag van de zionisten on menselijk je gaat toch geen kind van 5 op pakken. Dat geeft wel weer aan waar ze mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:49 schreef arjan1212 het volgende:
Jullie moeten niet zo zeiken.
Er is niets aan de hand.
Als ze hem doodgeschoten hadden, zou het pas een klacht waard zijn.
Ja iedereen daar is zionist. Leuke combi, een islamitische BNW'erquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar toch is het gedrag van de zionisten on menselijk je gaat toch geen kind van 5 op pakken. Dat geeft wel weer aan waar ze mee bezig zijn.
Ga jij daar ooit nog demonstreren?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar toch is het gedrag van de zionisten on menselijk je gaat toch geen kind van 5 op pakken. Dat geeft wel weer aan waar ze mee bezig zijn.
Jij weet niet eens wat zionisme is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik haat de joden niet maar de zionisten.
Ook wel nep joden die de agenda van de illuminti/elite uitvoeren.
Hoop echt dat ze branden in dit leven wil ik graag aan meehelpen of in hun volgende levens.
Wel zionisme zijn nep joden die de agenda van de NWO op volgen en ze geloven in het geheim in satan niet in god.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:02 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat zionisme is.
meki is terugquote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:42 schreef Meki het volgende:
Wat een onmenselijke dieren zijn de zionistische israeliers altijd.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wel zionisme zijn nep joden die de agenda van de NWO op volgen en ze geloven in het geheim in satan niet in god.
Kijk de video maar vriend.
Nee je hebt mijn video niet eens gezien vriend. Of wel soms leg de inhoud maar eens uit.quote:
Jij hebt vroeger nooit een steen gegooid of iets dergelijks, natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel om je kind op te voeden dat stenen gooien goed is dan?
Ja, dat snap ik. Maar het is natuurlijk niet erg bevorderlijk voor het imago van de Palestijnen dat ze blijkbaar zelfs hun kleuters al leren om stenen naar Joden te gooien.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:41 schreef ShevaJB het volgende:
Zo'n ventje is niet oud genoeg om verantwoordelijk te kunnen zijn voor zijn daden, dat snap je toch zelf ook wel.
Ze proberen zionisme zwart te maken, maar ze falen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:09 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee je hebt mijn video niet eens gezien vriend. Of wel soms leg de inhoud maar eens uit.
Wat is volgens jouw zionisme vriend een goede uitleg graag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ze proberen zionisme zwart te maken, maar ze falen.
Zionisme is het streven naar vrede.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat is volgens jouw zionisme vriend een goede uitleg graag.
Zoek maar lekker op de interwebz https://www.google.nl/search?q=zionismequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kan dit in het centrale topic:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Naar een agent oid? Nee, is dat daadwerkelijk zo gek? Of ben jij van de "iedereen steelt wel eens een tasje" generatie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger nooit een steen gegooid of iets dergelijks, natuurlijk.
Gelieve niet de reeks verziekenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan dit in het centrale topic:
NWS / Palestina en Israel #123 lol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |