Hij gaat zijn maagdelijkheid verliezen daar?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
Nu GGMM in Azie zit durf ik ineens.
Ik bedoel Knut, pardon.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij gaat zijn maagdelijkheid verliezen daar?
Don.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja man, heb je het niet gehoord? Hele rel nog...
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Don.![]()
Je staat echt niet scherp he vandaag?
Ik ook niet. Ik ga maar eens schijten. Daarna voel ik me vaak wat beter.quote:
Welk gedeelte hiervan was bedoeld om ons te imponeren?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:12 schreef Caland het volgende:
Half 2 tot 6 geslapen.
Kwart voor 7 tot half 4 gewerkt.
Yolo.
Geen enkel gedeelte. Gewoon niet zo huilen dat je niet fit bent.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welk gedeelte hiervan was bedoeld om ons te imponeren?
En jij was ook niet fit maar bent gewoon gaan werken? Dat was de strekking?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen enkel gedeelte. Gewoon niet zo huilen dat je niet fit bent.
Ik ben topfit jonge.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En jij was ook niet fit maar bent gewoon gaan werken? Dat was de strekking?
Dinho.quote:
Een stevige pot schijten werkt hier altijd fantastisch als ik een kater hebquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga maar eens schijten. Daarna voel ik me vaak wat beter.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dinho.Beste voetballer die ik tot nu toe heb zien spelen.
Je kan het krijgenquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:43 schreef Tjacka het volgende:
KUT STINHO IK HEB AL EEN BOJAN UI KLOOTZAK
Ik hanteer altijd de regel van twee. Als ik voor de tweede keer heb gescheten ben ik standaard over m'n kater heen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een stevige pot schijten werkt hier altijd fantastisch als ik een kater heb
dit jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hanteer altijd de regel van twee. Als ik voor de tweede keer heb gescheten ben ik standaard over m'n kater heen.
Nee, doe je zelf maar. De kwaliteit van jouw UI is om te huilen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe jij bazoer ofzo want die van jou is nog mooier ook
Heb je geen photoshopquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht je willen weten hoe ik Usericons maak...
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je er een steek wijzer van bent geworden.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, doe je zelf maar. De kwaliteit van jouw UI is om te huilen.
hij moet weer popiejopie doen hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht je willen weten hoe ik Usericons maak...
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je er een steek wijzer van bent geworden.
Maar wel met paintquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het weggegooid, deed er geen ene tering mee.
Kost veel minder datagebruik en het is nog simpel ook. Met paint.net heb ik al mijn kwaliteitsusericons ontworpen.quote:
Happel zijn TT van het vorige topic heeft me pijn gedaan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, waar heb je last van vandaag?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Happel zijn TT van het vorige topic heeft me pijn gedaan.
En toenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
Een of andere Bojan is ALLTIME topscorer van de Barca jeugd, was in de jeugd een groter talent dan Messi
BOJAN!
Toen werd Ajax voor de 4e keer op rij kampioen.quote:
En daarna?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
Een of andere Bojan is ALLTIME topscorer van de Barca jeugd, was in de jeugd een groter talent dan Messi
BOJAN!
Ga halen dan.quote:
Vormdipje, zoals de veel jonge spelers een keer hebben. Vanaf volgend seizoen gaat hij weer laten zien wat hij kan verwacht ik.quote:
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vormdipje, zoals de veel jonge spelers een keer hebben. Vanaf volgend seizoen gaat hij weer laten zien wat hij kan verwacht ik.
Shall see. Ik verwacht er niet veel vanquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vormdipje, zoals de veel jonge spelers een keer hebben. Vanaf volgend seizoen gaat hij weer laten zien wat hij kan verwacht ik.
Bazoerquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman, Mertens, Lens, Djuricic, Altidore, Bony, van Ginkel enz allemaal weg uit de Eredivisie
Gelukkig komen altijd wel nieuwe smaakmakers. Wie vult aan?
Depay
Locadia
Bakkali
Maher
Rekik
Boëtius
Vilhena
Achahbar
Bojan
Fischer
Hoesen
Aké
Afellayquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman, Mertens, Lens, Djuricic, Altidore, Bony, van Ginkel enz allemaal weg uit de Eredivisie
Depay
Locadia
Bakkali
Maher
Rekik
Boëtius
Vilhena
Achahbar
Bojan
Fischer
Hoesen
Aké
Aké is nog niet zeker dat hij komt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay
Locadia
Bakkali
Maher
Rekik
Boëtius
Vilhena
Achahbar
Bojan
Fischer
Hoesen
Aké
Ik denk dat hij wel komt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aké is nog niet zeker dat hij komt.
En als Alderweireld weggaat? Wil wel graag onze jeugdproduct in actie zien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Traint er nu bij mee maar denk niet dat hij veel gaat spelen in het eerste
quote:
quote:Opnieuw tegenvaller voor Vitesse: ‘Chelsea wil hem bij de club houden’
Vitesse-trainer Peter Bosz weet nog niet over welke verdedigers hij komend seizoen zal kunnen beschikken; het is al zeker dat Chelsea rechtsback Tomás Kalas niet opnieuw op huurbasis in Arnhem zal stallen, terwijl aanvoerder Guram Kashia in de belangstelling staat van Anderlecht. Vitesse hoopt een beroep te kunnen doen op Nathan Aké, maar de achttienjarige Nederlander lijkt voorlopig ‘gewoon’ in Londen te blijven.
Zaakwaarnemer Revien Kanhai laat weten dat er nog niets zeker is over wat er komend seizoen met Aké zal gebeuren, maar de kans dat de jeugdige verdediger in Arnhem zal worden gestald lijkt klein. Kanhai benadrukt dat bij de beslissing van de clubleiding vooral rekening gehouden wordt met de ontwikkeling van Aké en dat de keuze in overleg met de speler gemaakt zal worden.
De jeugdinternational lijkt zelf echter de voorkeur te geven aan een langer verblijf bij the Blues en het heeft er alle schijn van dat de Engelse topclub het daarmee eens is. “Hij heeft zich door de dagelijkse hoge weerstand bij de trainingen van het eerste elftal het afgelopen seizoen geweldig ontwikkeld”, vertelt Kanhai aan De Telegraaf. “Op dit moment wil Chelsea hem komend seizoen bij de club houden.”
vd Hoorn/Veltman. Bazoer gaat bij Jong Ajax ballen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En als Alderweireld weggaat? Wil wel graag onze jeugdproduct in actie zien.
A1quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vd Hoorn/Veltman. Bazoer gaat bij Jong Ajax ballen.
Zo'n jongen zou eigenlijk veel wedstrijden moeten spelen.quote:
Wolff Eikremquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay
Locadia
Bakkali
Maher
Rekik
Boëtius
Vilhena
Achahbar
Bojan
Fischer
Hoesen
Aké
Ze wilden duurder uit zijn?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:17 schreef TwenteFC het volgende:
Lol net even langs mijn oude stagebedrijf geweest, 80% van het personeel is vervangen alle mbo-ers d'r uit en hbo+ erin.
Apartquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:17 schreef TwenteFC het volgende:
Lol net even langs mijn oude stagebedrijf geweest, 80% van het personeel is vervangen alle mbo-ers d'r uit en hbo+ erin.
De baas kennende verdienen die nieuwen nog minder ook, die anderen waren allemaal personeel dat er al zo'n beetje sinds het begin bijzat ( +- 8 jaar )quote:
Ik wist niet dat dit zo makkelijk kon in NLquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De baas kennende verdienen die nieuwen nog minder ook, die anderen waren allemaal personeel dat er al zo'n beetje sinds het begin bijzat ( +- 8 jaar )
Mijn directe collega is een van de laatsten die er nog zit,maar steeds meer opdrachten gaan naar mij met mijn 0-uren contract.
quote:Dode wolf is grap
Eerder werd ook al een dode zeehond gevonden in de polder. Toen bleek het ook om een grap te gaan.
In de omgeving van Luttelgeest werken veel Oost-Europeanen in de kassen. Volgens faunabeheer heeft een aantal van hen de wolf bij wijze van grap neergelegd.
Volgens Faunabeheer Flevoland is het niet erg logisch dat een wolf, een schuw dier dat bang is voor mensen, opduikt in een dichtbevolkt gebied, meldt de NOS. Bovendien zaten er resten van een bever in de maag van het dier, en die komen in de omgeving van de vindplaats niet voor.
Verder is er ook geen melding geweest van een aanrijding met de wolf, terwijl zo'n aanrijding veel schade veroorzaakt. Daarom gelooft Faunabeheer Flevoland niet dat de wolf is teruggekeerd in Nederland.
Bron: Telegraaf
Ze zijn bijna allemaal weg. Hoe en wat weet ik niet, allemaal gemist.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
Als ze er al 8 jaar zitten moeten ze toch een vast contract hebben gehad.
En die vriend van mij zegt dat hij ze weleens hoortquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En die vriend van mij zegt dat hij ze weleens hoort. Dan liegt die gast ook maar wat.
WAT EEN ACTIE OOK MOCHT HET WAAR ZIJN![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja het is een oud klasgenoot die daar woont, goede gozer maar niet helemaal 100% betrouwbaarquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij lijkt me ook wel een type die van die overdreven koekwousen als vrienden heeft.
Goed topicquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:39 schreef RensAjacied het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1995244
Maar gelijk even een topic geopend.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn lof was bitter.
De groente dan, haha
twitter:aad300 twitterde op donderdag 11-07-2013 om 19:42:38"@FRJacco: @aad300 later zal blijken dat dit de enige juiste beslissing voor de voetbalclub Feijenoord is."ja om af te haken bij de top reageer retweet
Ik dacht altijd dat Feyenoord niks zou opschieten met dat nieuwe stadion, ik heb nu maar snel mijn mening herzien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:aad300 twitterde op donderdag 11-07-2013 om 19:42:38"@FRJacco: @aad300 later zal blijken dat dit de enige juiste beslissing voor de voetbalclub Feijenoord is."ja om af te haken bij de top reageer retweet
Ik heb weer eens een tweet mogen versturenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Feyenoord niks zou opschieten met dat nieuwe stadion, ik heb nu maar snel mijn mening herzien.
Nu maar hopen dat Bob reageertquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb weer eens een tweet mogen versturen
Blijf van dat teringspul af dan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
gekke shit die dexaprine
ziek hoge hartslag net tijdens cardio gekke tijden
Hij reageert ook nogquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb weer eens een tweet mogen versturen
Fatburner?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
gekke shit die dexaprine
ziek hoge hartslag net tijdens cardio gekke tijden
zoalsquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoor wel eens bizarre verhalen over dat spul.
Jij hebt mij altijd al een 'kankeruser' gevonden, toch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:12 schreef Happel het volgende:
Hey ajacied422 sinds wanneer ben je zo een kankeruser geworden, joh. Zijn je ballen eindelijk ingedaald?
deed net 70 minuten harde cardio en echt geen greintje moeheid ofzoquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mensen die opeens 2 of 3x zolang kunnen lopen etc
Ben altijd bang voor hartkloppingen bij dat spul.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
deed net 70 minuten harde cardio en echt geen greintje moeheid ofzo
Daarna nog 30 minuten zwemmen no spang
Hartkloppingen, temperatuurschommelingen, slapeloosheid. Zou er ook niet zo snel aan beginnenquote:
slapeloosheid heeft inso toch alquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hartkloppingen, temperatuurschommelingen, slapeloosheid. Zou er ook niet zo snel aan beginnen
had t uurtje nadat t insloegquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben altijd bang voor hartkloppingen bij dat spul.
Lekkerderder.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die zijn bijna net zo lekker als perenijsjes.
Waarom zou je aan zulke spullen beginnen. Is het teveel moeite voor je om het op de natuurlijke manier voor elkaar te krijgen?quote:
Bosvruchten waterijsjes zijn naast peren ook wel meer dan prima.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die zijn bijna net zo lekker als perenijsjes.
Als je iets onnatuurlijks in een bepaalde tijd/spier nastreeft wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou je aan zulke spullen beginnen. Is het teveel moeite voor je om het op de natuurlijke manier voor elkaar te krijgen?
kan nooit kwaad beetje extra energiequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou je aan zulke spullen beginnen. Is het teveel moeite voor je om het op de natuurlijke manier voor elkaar te krijgen?
vrouwenvoetbalquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Die vrouwen kunnen er ook niets van, 0-0 tegen Duitsland staan bij rust......
Kan je ook pep gaan snuiven. Val je af zonder te sporten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan nooit kwaad beetje extra energie
Mag ik wel zeggen dat ik het raar vind dat jij met je slaapprobleem zo'n booster gaat gebruiken?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan nooit kwaad beetje extra energie
Lig jij nog steeds niet in je bed?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit Henk Westbroek nog steeds niet in het bejaardentehuis?
1/10.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lig jij nog steeds niet in je bed?
dat mag, als het het erger maakt stop ik wel denk ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mag ik wel zeggen dat ik het raar vind dat jij met je slaapprobleem zo'n booster gaat gebruiken?
Ik snap niet waarom je het zou willen gebruiken. Beetje een luie manier om resultaten te boeken.quote:
Het zijn geen roids ofzoquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het zou willen gebruiken. Beetje een luie manier om resultaten te boeken.
Dat vind ik geen argument. Niet specifiek op jou bedoeld, maar mensen hebben vaak vooroordelen over supplementen en trainingsmethoden die nergens op gebaseerd zijn. Als je jezelf gewoon goed inleest kan het prima natuurlijk. De vraag is of je je lichaam er goed mee doet, daar heb ik niet echt verstand van want ik gebruik het niet.quote:
Zijn dat van die stackers oid?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zijn geen roids ofzo
Half de wereld drinkt sloten koffie op een dag voor meer energie.
Die ephedra stackers zijn verboden tegenwoordig, dus de echte troep is er wel al uit. Alsnog wel straf spul heb ik me laten vertellen.quote:
Ken een gozer die dat heeft gebruikt. Dikkerdje. Zie je niks meer van terug. Herkende hem zelfs niet toen ik hem zag.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die ephedra stackers zijn verboden tegenwoordig, dus de echte troep is er wel al uit. Alsnog wel straf spul heb ik me laten vertellen.
DMAA is er ook uitgehaald in Europa tijdje terug, er was iemand aan dexaprine dood gegaan toen door overdosis nadat ie hele nacht had doorgehaald en gezopen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die ephedra stackers zijn verboden tegenwoordig, dus de echte troep is er wel al uit. Alsnog wel straf spul heb ik me laten vertellen.
Ja, 't is gewoon pep. Ik vind eerlijk gezegd de mentale challenge gewoon onderdeel van het proces, maar dat moet ieder voor zichzelf beoordelen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken een gozer die dat heeft gebruikt. Dikkerdje. Zie je niks meer van terug. Herkende hem zelfs niet toen ik hem zag.
Dat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, 't is gewoon pep. Ik vind eerlijk gezegd de mentale challenge gewoon onderdeel van het proces, maar dat moet ieder voor zichzelf beoordelen.
Ik ga het sporten na de zomerfeesten maar weer eens oppakken. Benieuwd of ik het dit keer langer dan 6 maanden volhou.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, 't is gewoon pep. Ik vind eerlijk gezegd de mentale challenge gewoon onderdeel van het proces, maar dat moet ieder voor zichzelf beoordelen.
waaropquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand hier die MW2 nog speelt? Ga zo even een paar rondjes knallen.
Terechtequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef TwenteFC het volgende:
Mensen met Microsoft Word in hun top-5 vaardigheden.
wat moet ik me daar bij voorstellen, etiquette enzo?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:55 schreef TwenteFC het volgende:
Er zijn serieus opleidingen voor "Hospitality" dafuq.
Geen idee, maar zijn wel allemaal knappe meiden die het doen zie ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat moet ik me daar bij voorstellen, etiquette enzo?
Keep me updated, verveel mij enigszins.quote:
Ik kijk echt nooit in MyAT. Wat is de toegevoegde waarde daar van?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Kom er nu pas achter dat je topics uit je MyAT kunt verwijderen door middel van het kruisje dat er achter het topic komt te staan als je er met je muis op staat.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Kom er nu pas achter dat je topics uit je MyAT kunt verwijderen door middel van het kruisje dat er achter het topic komt te staan als je er met je muis op staat.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit in MyAT. Wat is de toegevoegde waarde daar van?
Als je buiten VBL post is het wellicht een toevoeging, maar ik heb er ook nog nooit op geklikt eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit in MyAT. Wat is de toegevoegde waarde daar van?
Deze zin klopt niet echt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een lul die leider op RTL7, gaat hij het een wandelstok vechten.
De zin klopt voor de volledige 100%, maar je rebels heid is wel leuk de afgelopen dagenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze zin klopt niet echt.
Knevel en van den Brink is momenteel op de buis
# kwaliteit
Littlerabbit hier.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:21 schreef Tyron het volgende:
hoi allemaal
hoe gaat het met jullie allemaal
fijn om weer eens van je te horenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Littlerabbit hier.
Hoi Tyron
Over en uit.
Zeker te weten beste Tyron. Het leven in Ede/Wageningen al zat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
fijn om weer eens van je te horen
[ afbeelding ]
mwah vind t allemaal wel bestquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker te weten beste Tyron. Het leven in Ede/Wageningen al zat?
[ afbeelding ]
Op rtl7 kun je snel wat ontspanning vinden. Dat Russische accent van Igor, de schip mechanicus is zeer sterk.quote:
Olympus has fallen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
Boys, wil ff filmpje downloaden. Pass mij ff titels.
geen zin om tv te kijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op rtl7 kun je snel wat ontspanning vinden. Dat Russische accent van Igor, de schip mechanicus is zeer sterk.
Die special effects op RTL7 momenteel moeten wel een natte droom zijn voor iemand zoals jij.quote:
hallo tjacka en de rest.quote:
hallo insoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hallo tjacka en de rest.
hier een kort berichtje van insomnia_
Sta je nog te stuiteren na je nieuwe experiment?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hallo tjacka en de rest.
hier een kort berichtje van insomnia_
je bent me voorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sta je nog te stuiteren na je nieuwe experiment?
Waaromquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn internet knalt er zometeen uit tot 06:00
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sta je nog te stuiteren na je nieuwe experiment?
nee had rond half 12 genomen in de ochtend en nu is het wel weg de effectenquote:
waarom slik je het?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
nee had rond half 12 genomen in de ochtend en nu is het wel weg de effecten
omdat ik anders altijd moe ben en geen energie om te sporten op momentquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom slik je het?
je hebt toch al oxazepam als downer?
ik ga morgen naar nederland, volgende week paar keer vierdaagsefeesten niks mis meequote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, gisteravond al geweest. Mooie avond. Zaterdag weer wrs.
Kun je een borreltje doen met Caland.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga morgen naar nederland, volgende week paar keer vierdaagsefeesten niks mis mee
hatert reunionquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je een borreltje doen met Caland.
ohoh stoute boyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, gisteravond al geweest. Mooie avond. Zaterdag weer wrs.
Altijd al gedacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Het ontstaan van homo sapiens is zojuist geopenbaard in mijn filmHet waren verbannen aliens, welke grotbewoners verkrachten voordat ze stierven door het vochtige klimaat.
Ik ga morgen eens een cheesecake maken denk ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had vandaag trouwens lekkere taart gemaakt
chocoladetaart met bodem van bastognekoeken
RIP aan de mensen die hem daadwerkelijk hebben gegeten want dat ding is bijna van puur suiker.
chocoladetaartquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had vandaag trouwens lekkere taart gemaakt
chocoladetaart met bodem van bastognekoeken
RIP aan de mensen die hem daadwerkelijk hebben gegeten want dat ding is bijna van puur suiker.
Ik zie de link in de bastognekoeken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens een cheesecake maken denk ik.
Kapiteintje heeft morgen een stukje voor je klaarliggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
chocoladetaart
al is kwark wel mijn favoriet.
Uiteraard. Moet je 'm wel zelf komen ophalen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie de link in de bastognekoeken.
[..]
Kapiteintje heeft morgen een stukje voor je klaarliggen.
LR ik moet altijd om je lachen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie de link in de bastognekoeken.
[..]
Kapiteintje heeft morgen een stukje voor je klaarliggen.
lekkerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens een cheesecake maken denk ik.
Altijdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een bijzonder matige film nu idd op RTL7.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die special effects op RTL7 momenteel moeten wel een natte droom zijn voor iemand zoals jij.
[ afbeelding ] In WC3 waren de filmpjes al sterker
Geweldig tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een bijzonder matige film nu idd op RTL7.
Kabel aansluiten van je TV naar je PC? Of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
Weet iemand hoe ik een programma van m'n monitor naar m'n tv kan verzetten? Bij een browser en spotify kun je het gewoon verslepen natuurlijk, maar hoe werkt het bij een programma dat geen verklein venster heeft?
Welk programma heeft geen verkleinvenster?, maar je kan van je tv natuurlijk monitor 1 maken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
Weet iemand hoe ik een programma van m'n monitor naar m'n tv kan verzetten? Bij een browser en spotify kun je het gewoon verslepen natuurlijk, maar hoe werkt het bij een programma dat geen verklein venster heeft?
Ja, alles werkt al op die manier. Heb 't nu al voor elkaar gekregen door m'n tv het primaire werkscherm te maken. Alleen dat is niet echt hoe ik 't wou oplossen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kabel aansluiten van je TV naar je PC? Of bedoel je dat niet?
Ultramon downloaden, werkt handig.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, alles werkt al op die manier. Heb 't nu al voor elkaar gekregen door m'n tv het primaire werkscherm te maken. Alleen dat is niet echt hoe ik 't wou oplossen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ultramon downloaden, werkt handig.
Kun je keys binden om dingen te verplaatsen van monitor.
Kan iedereen zijn maar jij zit daar wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=191825
Ajacied4life zit op voetbalzone?
Is gelukkig ook een hele originele naam.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=191825
Ajacied4life zit op voetbalzone?
yupquote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:36 schreef kapiteintje het volgende:
Zo. Filmpje klaar.Hier weinig activiteit meer denk ik?
Bezig met iets.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jazeker, net End of Watch gekeken.Waarom zijn jullie nog wakker?
FM13, Lantlôs luisteren (echt fucking epic) en met een Amerikaanse slet ouwehoerenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jazeker, net End of Watch gekeken.Waarom zijn jullie nog wakker?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
FM13, Lantlôs luisteren (echt fucking epic) en met een Amerikaanse slet ouwehoeren
Chillquote:
Webcam?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
FM13, Lantlôs luisteren (echt fucking epic) en met een Amerikaanse slet ouwehoeren
Nee, via FBquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:02 schreef Ambicioso het volgende:
"Tasje erbij?"
"Nee zo lelijk is ze niet"
hihaho
quote:
Vanaf je zolderkamer. Genieten hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, rapport is binnen.
VAKANTIE
[ afbeelding ]
Kendrick Lamarquote:
Valt ook wel weer mee tegenwoordig. In zomerperiode. Ik vlieg goedkoper naar Budapest met KLM dan met Ryanair.quote:
En comfortabelerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee tegenwoordig. In zomerperiode. Ik vlieg goedkoper naar Budapest met KLM dan met Ryanair.
hoe duur dan ik vloog voor 30 pond vanochtendquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee tegenwoordig. In zomerperiode. Ik vlieg goedkoper naar Budapest met KLM dan met Ryanair.
Als ik later riches heb gewoon altijd klm/british airways enzo lijkt me wel stuk chillerquote:
KLM betaal ik ¤50-¤60, ryanair was volgens mij rond de 100.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe duur dan ik vloog voor 30 pond vanochtend
hoequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe duur dan ik vloog voor 30 pond vanochtend
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:59 schreef bianconeri het volgende:
Wielrennen
Echte mannen, die ook echt werken voor hun geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |