waarom slik je het?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
nee had rond half 12 genomen in de ochtend en nu is het wel weg de effecten
omdat ik anders altijd moe ben en geen energie om te sporten op momentquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom slik je het?
je hebt toch al oxazepam als downer?
ik ga morgen naar nederland, volgende week paar keer vierdaagsefeesten niks mis meequote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, gisteravond al geweest. Mooie avond. Zaterdag weer wrs.
Kun je een borreltje doen met Caland.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga morgen naar nederland, volgende week paar keer vierdaagsefeesten niks mis mee
hatert reunionquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je een borreltje doen met Caland.
ohoh stoute boyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, gisteravond al geweest. Mooie avond. Zaterdag weer wrs.
Altijd al gedacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Het ontstaan van homo sapiens is zojuist geopenbaard in mijn filmHet waren verbannen aliens, welke grotbewoners verkrachten voordat ze stierven door het vochtige klimaat.
Ik ga morgen eens een cheesecake maken denk ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had vandaag trouwens lekkere taart gemaakt
chocoladetaart met bodem van bastognekoeken
RIP aan de mensen die hem daadwerkelijk hebben gegeten want dat ding is bijna van puur suiker.
chocoladetaartquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had vandaag trouwens lekkere taart gemaakt
chocoladetaart met bodem van bastognekoeken
RIP aan de mensen die hem daadwerkelijk hebben gegeten want dat ding is bijna van puur suiker.
Ik zie de link in de bastognekoeken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens een cheesecake maken denk ik.
Kapiteintje heeft morgen een stukje voor je klaarliggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
chocoladetaart
al is kwark wel mijn favoriet.
Uiteraard. Moet je 'm wel zelf komen ophalen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie de link in de bastognekoeken.
[..]
Kapiteintje heeft morgen een stukje voor je klaarliggen.
LR ik moet altijd om je lachen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie de link in de bastognekoeken.
[..]
Kapiteintje heeft morgen een stukje voor je klaarliggen.
lekkerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens een cheesecake maken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |