Terechtequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef TwenteFC het volgende:
Mensen met Microsoft Word in hun top-5 vaardigheden.
wat moet ik me daar bij voorstellen, etiquette enzo?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:55 schreef TwenteFC het volgende:
Er zijn serieus opleidingen voor "Hospitality" dafuq.
Geen idee, maar zijn wel allemaal knappe meiden die het doen zie ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat moet ik me daar bij voorstellen, etiquette enzo?
Keep me updated, verveel mij enigszins.quote:
Ik kijk echt nooit in MyAT. Wat is de toegevoegde waarde daar van?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Kom er nu pas achter dat je topics uit je MyAT kunt verwijderen door middel van het kruisje dat er achter het topic komt te staan als je er met je muis op staat.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Kom er nu pas achter dat je topics uit je MyAT kunt verwijderen door middel van het kruisje dat er achter het topic komt te staan als je er met je muis op staat.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit in MyAT. Wat is de toegevoegde waarde daar van?
Als je buiten VBL post is het wellicht een toevoeging, maar ik heb er ook nog nooit op geklikt eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit in MyAT. Wat is de toegevoegde waarde daar van?
Deze zin klopt niet echt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een lul die leider op RTL7, gaat hij het een wandelstok vechten.
De zin klopt voor de volledige 100%, maar je rebels heid is wel leuk de afgelopen dagenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze zin klopt niet echt.
Knevel en van den Brink is momenteel op de buis
# kwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |