kan nooit kwaad beetje extra energiequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou je aan zulke spullen beginnen. Is het teveel moeite voor je om het op de natuurlijke manier voor elkaar te krijgen?
vrouwenvoetbalquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Die vrouwen kunnen er ook niets van, 0-0 tegen Duitsland staan bij rust......
Kan je ook pep gaan snuiven. Val je af zonder te sporten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan nooit kwaad beetje extra energie
Mag ik wel zeggen dat ik het raar vind dat jij met je slaapprobleem zo'n booster gaat gebruiken?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan nooit kwaad beetje extra energie
Lig jij nog steeds niet in je bed?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit Henk Westbroek nog steeds niet in het bejaardentehuis?
1/10.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lig jij nog steeds niet in je bed?
dat mag, als het het erger maakt stop ik wel denk ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mag ik wel zeggen dat ik het raar vind dat jij met je slaapprobleem zo'n booster gaat gebruiken?
Ik snap niet waarom je het zou willen gebruiken. Beetje een luie manier om resultaten te boeken.quote:
Het zijn geen roids ofzoquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het zou willen gebruiken. Beetje een luie manier om resultaten te boeken.
Dat vind ik geen argument. Niet specifiek op jou bedoeld, maar mensen hebben vaak vooroordelen over supplementen en trainingsmethoden die nergens op gebaseerd zijn. Als je jezelf gewoon goed inleest kan het prima natuurlijk. De vraag is of je je lichaam er goed mee doet, daar heb ik niet echt verstand van want ik gebruik het niet.quote:
Zijn dat van die stackers oid?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zijn geen roids ofzo
Half de wereld drinkt sloten koffie op een dag voor meer energie.
Die ephedra stackers zijn verboden tegenwoordig, dus de echte troep is er wel al uit. Alsnog wel straf spul heb ik me laten vertellen.quote:
Ken een gozer die dat heeft gebruikt. Dikkerdje. Zie je niks meer van terug. Herkende hem zelfs niet toen ik hem zag.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die ephedra stackers zijn verboden tegenwoordig, dus de echte troep is er wel al uit. Alsnog wel straf spul heb ik me laten vertellen.
DMAA is er ook uitgehaald in Europa tijdje terug, er was iemand aan dexaprine dood gegaan toen door overdosis nadat ie hele nacht had doorgehaald en gezopen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die ephedra stackers zijn verboden tegenwoordig, dus de echte troep is er wel al uit. Alsnog wel straf spul heb ik me laten vertellen.
Ja, 't is gewoon pep. Ik vind eerlijk gezegd de mentale challenge gewoon onderdeel van het proces, maar dat moet ieder voor zichzelf beoordelen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken een gozer die dat heeft gebruikt. Dikkerdje. Zie je niks meer van terug. Herkende hem zelfs niet toen ik hem zag.
Dat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, 't is gewoon pep. Ik vind eerlijk gezegd de mentale challenge gewoon onderdeel van het proces, maar dat moet ieder voor zichzelf beoordelen.
Ik ga het sporten na de zomerfeesten maar weer eens oppakken. Benieuwd of ik het dit keer langer dan 6 maanden volhou.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, 't is gewoon pep. Ik vind eerlijk gezegd de mentale challenge gewoon onderdeel van het proces, maar dat moet ieder voor zichzelf beoordelen.
waaropquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand hier die MW2 nog speelt? Ga zo even een paar rondjes knallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |