Ik wist niet dat dit zo makkelijk kon in NLquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De baas kennende verdienen die nieuwen nog minder ook, die anderen waren allemaal personeel dat er al zo'n beetje sinds het begin bijzat ( +- 8 jaar )
Mijn directe collega is een van de laatsten die er nog zit,maar steeds meer opdrachten gaan naar mij met mijn 0-uren contract.
quote:Dode wolf is grap
Eerder werd ook al een dode zeehond gevonden in de polder. Toen bleek het ook om een grap te gaan.
In de omgeving van Luttelgeest werken veel Oost-Europeanen in de kassen. Volgens faunabeheer heeft een aantal van hen de wolf bij wijze van grap neergelegd.
Volgens Faunabeheer Flevoland is het niet erg logisch dat een wolf, een schuw dier dat bang is voor mensen, opduikt in een dichtbevolkt gebied, meldt de NOS. Bovendien zaten er resten van een bever in de maag van het dier, en die komen in de omgeving van de vindplaats niet voor.
Verder is er ook geen melding geweest van een aanrijding met de wolf, terwijl zo'n aanrijding veel schade veroorzaakt. Daarom gelooft Faunabeheer Flevoland niet dat de wolf is teruggekeerd in Nederland.
Bron: Telegraaf
Ze zijn bijna allemaal weg. Hoe en wat weet ik niet, allemaal gemist.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
Als ze er al 8 jaar zitten moeten ze toch een vast contract hebben gehad.
En die vriend van mij zegt dat hij ze weleens hoortquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En die vriend van mij zegt dat hij ze weleens hoort. Dan liegt die gast ook maar wat.
WAT EEN ACTIE OOK MOCHT HET WAAR ZIJN![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja het is een oud klasgenoot die daar woont, goede gozer maar niet helemaal 100% betrouwbaarquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij lijkt me ook wel een type die van die overdreven koekwousen als vrienden heeft.
Goed topicquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:39 schreef RensAjacied het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1995244
Maar gelijk even een topic geopend.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn lof was bitter.
De groente dan, haha
twitter:aad300 twitterde op donderdag 11-07-2013 om 19:42:38"@FRJacco: @aad300 later zal blijken dat dit de enige juiste beslissing voor de voetbalclub Feijenoord is."ja om af te haken bij de top reageer retweet
Ik dacht altijd dat Feyenoord niks zou opschieten met dat nieuwe stadion, ik heb nu maar snel mijn mening herzien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:aad300 twitterde op donderdag 11-07-2013 om 19:42:38"@FRJacco: @aad300 later zal blijken dat dit de enige juiste beslissing voor de voetbalclub Feijenoord is."ja om af te haken bij de top reageer retweet
Ik heb weer eens een tweet mogen versturenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Feyenoord niks zou opschieten met dat nieuwe stadion, ik heb nu maar snel mijn mening herzien.
Nu maar hopen dat Bob reageertquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb weer eens een tweet mogen versturen
Blijf van dat teringspul af dan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
gekke shit die dexaprine
ziek hoge hartslag net tijdens cardio gekke tijden
Hij reageert ook nogquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb weer eens een tweet mogen versturen
Fatburner?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
gekke shit die dexaprine
ziek hoge hartslag net tijdens cardio gekke tijden
zoalsquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoor wel eens bizarre verhalen over dat spul.
Jij hebt mij altijd al een 'kankeruser' gevonden, toch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:12 schreef Happel het volgende:
Hey ajacied422 sinds wanneer ben je zo een kankeruser geworden, joh. Zijn je ballen eindelijk ingedaald?
deed net 70 minuten harde cardio en echt geen greintje moeheid ofzoquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mensen die opeens 2 of 3x zolang kunnen lopen etc
Ben altijd bang voor hartkloppingen bij dat spul.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
deed net 70 minuten harde cardio en echt geen greintje moeheid ofzo
Daarna nog 30 minuten zwemmen no spang
Hartkloppingen, temperatuurschommelingen, slapeloosheid. Zou er ook niet zo snel aan beginnenquote:
slapeloosheid heeft inso toch alquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hartkloppingen, temperatuurschommelingen, slapeloosheid. Zou er ook niet zo snel aan beginnen
had t uurtje nadat t insloegquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben altijd bang voor hartkloppingen bij dat spul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |