Welke regio woon je?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:20 schreef danic het volgende:
Met een belangrijke waarschuwing in het vorige topic
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Een meetlat voor baby's. In het Zuid-Afrikaans.
Omgeving Rotterdam/Bernisse.quote:
Gewoon meenemen. Kunnen ze helpen zorgen voor die 19 baby'squote:Op woensdag 10 juli 2013 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Eh!! Ik moet ff naar de misschienlijst. Ik heb nog 2 andere niet babies! Ff een weekend misgerekend.
Ja. Als ik kom komen ze mee. Maar ik moet even moet verzamelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef As1981 het volgende:
[..]
Gewoon meenemen. Kunnen ze helpen zorgen voor die 19 baby's
Min of meerquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:21 schreef Mangostine het volgende:
Heeft Coco haar aanwezigheid al bevestigd?
Gewoon doen genoeg vermaakquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja. Als ik kom komen ze mee. Maar ik moet even moet verzamelen.
dan ik ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Min of meer
Het zit in de planning, het staat in mijn agenda, het is alleen afwachten wat mijn buik/darmen doen. Als die het goed doen die dag, dan ben ik er zeker weten![]()
wat moet je?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja. Als ik kom komen ze mee. Maar ik moet even moet verzamelen.
zal ik jou dan ook naar het bovenste lijstje verplaatsen? Ik ga nu de OP aanpassen.quote:
Kutzooi. Moed dus.quote:
Eh. Misschien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:11 schreef danic het volgende:
[..]
zal ik jou dan ook naar het bovenste lijstje verplaatsen? Ik ga nu de OP aanpassen.
Moet ik de kleden ook noteren?
En komt alleen sparkling met man? Of komen er nog meer mannen?
fuck it! Doe maar, yolo!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:11 schreef danic het volgende:
[..]
zal ik jou dan ook naar het bovenste lijstje verplaatsen? Ik ga nu de OP aanpassen.
Moet ik de kleden ook noteren?
En komt alleen sparkling met man? Of komen er nog meer mannen?
Of er meer mannen komen.quote:
tmiquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of er meer mannen komen.
Moet alleen nog even inmasseren hier.
BOLD!quote:
Dat dus. Hij ziet me aankomen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die van mij komt echt niet(hoeft van mij ook niet echt, eik.)
Omdat mijn vriend bij een kutbedrijf werkt.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, aanvulling voor in het lijstje!
Coco neemt mee: mangostine
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
U vraagt wij draaien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mango is fruit. Maar ik neem niet echt fruit/mango's mee. Maar Mangostine. Wij rijden samen dan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:01 schreef danic het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
Het is laat en ik snap em niet dus gewoon maar zo erin gezet![]()
bij Sofie ingedrogen pokkies, bij Luuk nog niks. Maar incubatie tijd is 2tot 3 weken volgens mijquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
KJ: hoe is het met de ziekenboeg?
Jij zou ook al 2 uur en 5 minuten in bed liggen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:01 schreef danic het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
Het is laat en ik snap em niet dus gewoon maar zo erin gezet![]()
Dat dacht is al, maar ik kon er niet verder over nadenkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mango is fruit. Maar ik neem niet echt fruit/mango's mee. Maar Mangostine. Wij rijden samen dan.
Ik vond het zelf echt heel grappig![]()
![]()
![]()
Ja zeg dat maar tegen mijn spookjesquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jij zou ook al 2 uur en 5 minuten in bed liggen!
en lèkker, jonge.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mango is fruit. Maar ik neem niet echt fruit/mango's mee. Maar Mangostine. Wij rijden samen dan.
Ik vond het zelf echt heel grappig![]()
![]()
![]()
Heb ik me wel ooit afgevraagd ja. Dacht dat jij een Christine was die van mango's hield ofzo. Ik had trouwens in het begin moeite om jou en Mineola uit elkaar te houden, fruitwise. /liefdagboekquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:45 schreef Mangostine het volgende:
Mangosteen is trouwens nog lekkerder fruit. Voor wie zich ooit afvroeg waar mijn nick op sloeg.
en dan nog kersjes... En je eigen flappe... Het is ook nogal wat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb ik me wel ooit afgevraagd ja. Dacht dat jij een Christine was die van mango's hield ofzo. Ik had trouwens in het begin moeite om jou en Mineola uit elkaar te houden, fruitwise. /liefdagboek
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb ik me wel ooit afgevraagd ja. Dacht dat jij een Christine was die van mango's hield ofzo.
Sorry, veel verder dan een random woord dat ik 7 jaar geleden (ofzo?) leuk vond kom ik nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:12 schreef Kyara het volgende:
Een rondje verklaar je nick vind ik wel handig.
Ik dacht mee een aan soort stonede eend en verwachte toch wel een wat meer kinky uitlegquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Sorry, veel verder dan een random woord dat ik 7 jaar geleden (ofzo?) leuk vond kom ik niet. Ik heb weinig met eenden en ben geen astronaut met steenkolenengels
Ik had vroeger wel een kuiken als huisdier dat we hebben grootgebracht met speed en hasj. Maar had ff de link met mijn nick niet gelegd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik dacht mee een aan soort stonede eend en verwachte toch wel een wat meer kinky uitleg
Nou dat dus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik dacht mee een aan soort stonede eend en verwachte toch wel een wat meer kinky uitleg
Dude! Kijk eens naar mijn plaatje!quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:12 schreef Kyara het volgende:
Een rondje verklaar je nick vind ik wel handig. De relatie tussen Mineola en fruit heb ik nog niet gelegd
Ah nee! Shit zeg! Beterschap voor hem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:20 schreef Mineola het volgende:
Maar eh, ik kwam eigenlijk om te melden dat mijn baby's aanwezigheid op losse schroeven staat![]()
![]()
Meneer heeft namelijk waterpokken. Het is tot nu toe beperkt tot een stuk of vijf en het lijkt niet echt hard toe te nemen, maar volgens mij kan dat nog altijd.
Dus. Als het bij deze vijf blijft, en die ingedroogd zijn, dan wil ik hem wel meenemen als niemand bezwaar heeft. Maar anders kom ik denk ik alleen.
Ditquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Haha! En van jouw nick had ik juist weer een soort spirituele oorsprong verwacht ofzo. In ieder geval iets heel doordachts. Totdat ik net jouw post lees en dat woord een op Google heb ingetikt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit
Mijne komt van een lijst met ingrediënten op een bus haarmousse. Dus.
Niet!quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:32 schreef As1981 het volgende:
Grappig om te lezen allemaal.
De mijne is heel saai en voorspelbaar. Eerste twee letters van mijn naam + mijn geboortejaar.
Oh hahaquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit
Ja euh, mijn plaatje heeft ook niks met mijn nickname te maken hoor!quote:
Ik lees jouw naar ook zo inderdaad. D's 2e naamquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:28 schreef bellelena het volgende:
Mijn nick is mijn fok OUD kloon, het komt van Belle Elena, een naam die ik vroeger mooi vond voor mijn eventuele toekomstige kindje
Mijn eigen (fok)nick is eigenlijk bl0emetjE (en die had ik al voor het breezer-tijdperk) Ik twijfel soms of ik terug moet gaan naar m'n eigen nick of deze kloon moet houden?!
Kun je mooi naast mango gaan zitten. Hou ik mn tas wel bij jullie vandaan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:10 schreef Kyara het volgende:
Oh gelukki, is mijn beeld van jou toch nog een beetje correct
Je zal niet de 1e zijn die me irl voor een Marokkaan oid aanziet hoor.
Cola tegen mijn beeldschermquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, naast Mango zul je vast het verschil wel zien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je mooi naast mango gaan zitten. Hou ik mn tas wel bij jullie vandaan.
Moet je je eigen posts een kleurtje geven!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nou, naast Mango zul je vast het verschil wel zien.
Jij hebt een irritant plaatje. Ik denk steeds dat het mijn post is
Welke kleur heb jij?quote:
Oh! Dit zie ik nu pasquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:20 schreef Mineola het volgende:
Maar eh, ik kwam eigenlijk om te melden dat mijn baby's aanwezigheid op losse schroeven staat![]()
![]()
Meneer heeft namelijk waterpokken. Het is tot nu toe beperkt tot een stuk of vijf en het lijkt niet echt hard toe te nemen, maar volgens mij kan dat nog altijd.
Dus. Als het bij deze vijf blijft, en die ingedroogd zijn, dan wil ik hem wel meenemen als niemand bezwaar heeft. Maar anders kom ik denk ik alleen.
ik jat gewoon je baby. Waar je naast staat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je mooi naast mango gaan zitten. Hou ik mn tas wel bij jullie vandaan.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:51 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik jat gewoon je baby. Waar je naast staat.
Doe dat nou niet, straks denken ze dat ik jou ben omdat ik met 2 baby's loop!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:51 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik jat gewoon je baby. Waar je naast staat.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:54 schreef Ticootje het volgende:
OH OH OH, mijn baby is zo leuk, het kinderdagverblijf heeft zn foto op de omslag van de facebookpagina gezet.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, straks denken ze dat ik jou ben omdat ik met 2 baby's loop!
da was ik nie, ...quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, straks denken ze dat ik jou ben omdat ik met 2 baby's loop!
Ik zou het een pelbare kleine sinaasappel noemen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja euh, mijn plaatje heeft ook niks met mijn nickname te maken hoor!
Slingert google aan: een kruising tussen een manderijn en een grapefruit.
Lust ik niet hoor
lust ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:12 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik zou het een pelbare kleine sinaasappel noemen!
Regel ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:15 schreef As1981 het volgende:
Misschien kan iemand ze meenemen de 21ste
I wish....quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:50 schreef Gulara het volgende:
Ik baal nog steeds een beetje veul dat ik niet kan komen.Kan er niemand bij mij op bezoek komen?
Over een tijdje! Je moet er wel even een jaartje of wat op wachten, ok?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:50 schreef Gulara het volgende:
Ik baal nog steeds een beetje veul dat ik niet kan komen.Kan er niemand bij mij op bezoek komen?
Ja het is jouw schuld! Jouw meisjes zijn gewoon té leuk en nu wil ik de rest ook zien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:51 schreef Kyara het volgende:
Ik wil heel graag bij jou op bezoek komen Gulara. Maar ja....
LOL, dan zit jij daar en Gulara is hier gezellig met ons aan het meeten....quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Over een tijdje! Je moet er wel even een jaartje of wat op wachten, ok?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! En van jouw nick had ik juist weer een soort spirituele oorsprong verwacht ofzo. In ieder geval iets heel doordachts. Totdat ik net jouw post lees en dat woord een op Google heb ingetikt.
60!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:21 schreef SupremeEvil het volgende:
Hoeveel broodjes zal ik smeren eigenlijk?
wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:35 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja check, lime groenmet tafeltje... (Die laatste moet ik nog wel even lokaliseren )
Zeker niet meer dan 20, we moeten echt ladingen wegwerken iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:41 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
Stuk of twintig anders ook goed? Volgens mij is er zoveel dat t niet eens op komt
Wil je het weten?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:10 schreef Kyara het volgende:
Ik kan anders wel echte Betuwse kersen meenemen?
Danic, weet je al wat meer? Wel lekker laat zeg. Stomme werkgever.
Gelukkig hebben we baby's! Dan hoef je je helemaal niet met andere (enge!) mensen te bemoeienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:50 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Zeker niet meer dan 20, we moeten echt ladingen wegwerken idd![]()
Of we zijn allemaal FOK!autisten en zitten echt alleen maar te eten, want dan hoef je niet te socializen.
Dat wordt een lange autorit met 2 baby's in maxicosi's achterin.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we baby's! Dan hoef je je helemaal niet met andere (enge!) mensen te bemoeien![]()
Ik vond het laatst serieus heel handig op een verjaardag van een vriendin waar ik bijna niemand ken. Lekker met Saartje gefreuteld en daarnaast was Saartje een mooie gespreksopener voor veel mensen
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:19 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat wordt een lange autorit met 2 baby's in maxicosi's achterin.
Ben ik helemaal met je eens. De oorzaak nu is dat het maximum aan vrij personeel al bereikt is. Omdat mijn vriend nu ook nog vrij wil kan dit alleen als de planning het toelaat. Dus het moet niet te druk zijn. Schijnbaar weten ze dat pas kort van tevoren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:18 schreef Kyara het volgende:
WTF? Zo kan je toch niet net e personeel omgaan?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:25 schreef bellelena het volgende:
Zeg net tegen mijn lief 'de meet&greet is al volgende week!', zegt ie 'Oh dan mag ik me wel eens gaan scheren'
Dat moet ff in een nieuw topic. Ik kan niks meer aanpassen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:16 schreef Shandaly het volgende:
Haha! Niet echt iets om de blits mee te maken, maar inderdaad wel handig!
Noteer maar achter mijn naam dan: vuilniszakken
Handkolf mee, baby ff bij iemand parkeren en ff kolven?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit een beetje te dubben hoe ik het zal doen met kolven. Anders kan ik maar max 2 uur blijven (kolven, half uur rijden, twee uur daar, half uur terug)... Kolf maar meenemen en enkelzijdig kolven zodat ik een hand vrij houd ofzo... Gedoe
Een uddercover..quote:Op maandag 15 juli 2013 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja m'n kolf heeft een accu goddank, dus ik zal ter plekke wel ff de melkkoe moeten spelen idd. Echt wel een nadeel hoor bij fulltime kolven, ff een middagje de stad in gaat gewoon niet. Max 3 uur van huis.
Neem wel ff een grote hydrofiel mee, zodat niet de hele omgeving hoeft mee te genieten.
van het geluid krijg ik misschien wel een tsrquote:Op maandag 15 juli 2013 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb hydrofielen van ca. 1 bij 1 en als ik die onder de schouderbandjes van m'n bh frutsel, hebben ze ongeveer hetzelfde effect
Het dempt alleen niet het geluid van de kolf![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
van het geluid krijg ik misschien wel een tsr
20 krijsende baby's bij elkaar doen dat wel voor je, no worries!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het dempt alleen niet het geluid van de kolf![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik maak de koegeluiden er wel bij, no worries.
Ik krijg mijn huidige lijf in een slechts zeer beperkt deel van mijn kledingcollectie gepropt Ik typte eerst "in een zeer beperkt deel van mijn kledingKAST", toen visualiseerde ik me dat en bedacht me dat het gelukkig nog niet zó erg isquote:Op maandag 15 juli 2013 12:58 schreef Kyara het volgende:
Wat jammer Enf! Maar wel goed om even voor jezelf te kiezen, jezelf voorbij lopen daar heeft niemand wat aan.
Ik ben gewoon nooit echt op m'n best in grote groepenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ook van jou, Mango! (je hebt gelijk hoor)
Jammer Enf! Had jou en M graag ontmoet. Maar als je gezondheid je in de weg staat begrijp ik heel goed dat je die beslissing maakt.
Coco goes Vicky Pollard!![]()
Ow en uhm, ben ik de enige die helemaal niet zenuwachtig is? Begin me door jullie bijna af te vragen of ik dat zou moeten zijn!
Ze is vast helemaal afgeleid door de 18 andere baby'squote:Op maandag 15 juli 2013 13:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nooit echt op m'n best in grote groepen. Daarnaast is E. zo mopperig de laatste tijd dat ik ook ga denken: 'straks vinden ze m'n kind stom'! Etc. etc. Ik ben eigenlijk gewoon heel onzeker...
fierce hè!quote:Op maandag 15 juli 2013 13:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ze is vast helemaal afgeleid door de 18 andere baby's
En Mango een broek: edgy!
Ja sowiesoquote:Op maandag 15 juli 2013 13:28 schreef Mangostine het volgende:
Kyara, voor de gelegenheid even een legging eronder?
Dat heb ik ook.. Brrr, grote groepen... Ik ben meer een kat-uit-de-boom-kijk-typequote:Op maandag 15 juli 2013 13:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nooit echt op m'n best in grote groepen. Daarnaast is E. zo mopperig de laatste tijd dat ik ook ga denken: 'straks vinden ze m'n kind stom'! Etc. etc. Ik ben eigenlijk gewoon heel onzeker...
nopequote:Op maandag 15 juli 2013 15:02 schreef Mineola het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige muts die over een outfit nadenkt van tevoren!
Ik vind het leuk en niet leuk om zonder baby te komen, enerzijds wil ik m dolgraag showen en voelt het kaal op een babymeet zonder kind te zijn, maar tegelijkertijd kan ik me focussen op jullie allemaal en net zo lang blijven als ik wil als hij thuis is.
Kind is overigens geëxplodeerd met pokken, slaapt dramatisch 's nachts en wij dus ook, en huilt zolang je niet met hem rondloopt. Hoera...! Ik hoop nog steeds dat hij beter is zondag, kan er niks over zeggen.
Wel even de vraag: heeft er iemand bezwaar als ik een jongetje met ingedroogde waterpokken zou meenemen? eerlijk zeggen! Dan laat ik m namelijk thuis. Kan me voorstellen dat je niet op zo'n herinnering aan de meet zit te wachten. In principe is het ingedroogd niet meer besmettelijk volgens het RIVM.
Wij laten het van zondag afhangen, we moeten uit den oever komen.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:15 schreef As1981 het volgende:
Ook hier geen bezwaar.
Weet je al of jij en de meiden komen met Bram tico?
Herkenbaar. Alles!quote:Op maandag 15 juli 2013 14:37 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.. Brrr, grote groepen... Ik ben meer een kat-uit-de-boom-kijk-type![]()
plus dat ik vaak iemand niet kan verstaan als er veel mensen door elkaar heen praten... (Op feestjes/verjaardagen/ in t cafe) heel irritant, want dan lijkt t of ik dr niet wil zijn, terwijl ik mensen gewoon niet hoor en geen zin heb om elke keer te vragen 'sorry, wat zeg je?'
En zit al zolang in mn eentje met baby thuis dat de sociale skills die ik had hard achteruit zijn gegaan, alvast sorry he
Haha ja iddquote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik krijg mijn huidige lijf in een slechts zeer beperkt deel van mijn kledingcollectie gepropt Ik typte eerst "in een zeer beperkt deel van mijn kledingKAST", toen visualiseerde ik me dat en bedacht me dat het gelukkig nog niet zó erg is![]()
.
Het wordt een lange rok met topje (hippie) of mijn favo slobberbroek/baggyjeans met topje (white trash).
Enf, wat ontzettend jammer. Maar ik weet hoe het is, dus lekker voor jezelf kiezen hoor!
En anders even onder voorbehoud nog? Dat doe ik altijd tijdens slechtere perioden, dan leg ik me nergens helemaal voor vast, alles is onder voorbehoud. Vind ik zelf een stuk fijner, want dan kan ik tot op het laatste moment beslissen hoe & wat.
Das niet waar!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben in het echt nog veel raarder dan online. :p
quote:
nog meer? Kan dat?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben in het echt nog veel raarder dan online. :p
Das misschien nog wel leuker dan de dierentuin...quote:Op maandag 15 juli 2013 16:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik stel me nu een grasveld voor met allemaal weirdo's, iedereen heeft wel over zijn outfit nagedacht maar niemand durft te praten. Alleen de baby's hebben nog geen remmingen dus die vermaken elkaar wel. Verder hoor je alleen krekels.
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik stel me nu een grasveld voor met allemaal weirdo's, iedereen heeft wel over zijn outfit nagedacht maar niemand durft te praten. Alleen de baby's hebben nog geen remmingen dus die vermaken elkaar wel. Verder hoor je alleen krekels.
Ik zal stiekem voor je filmen!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:38 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Das misschien nog wel leuker dan de dierentuin...
Ik heb maar 2 passende broeken, ik trek de broek aan die bram niet de dag ervoor heeft onder gekotst..quote:Op maandag 15 juli 2013 16:37 schreef Spees_Eend het volgende:
En het poepincident dan, wat Bram vlak voor vertrek heeft?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 passende broeken, ik trek de broek aan die bram niet de dag ervoor heeft onder gekotst..
Dan kom ik naakt?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En het poepincident dan, wat Bram vlak voor vertrek heeft?
GRAAG!!!!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Soms is het leven zo simpel
KJ, het aanbod om te filmen geldt nog steeds.
Ik doe mijn meisjes op foto's vaak hetzelfde aan maar als ik ze niet uit elkaar kan houden dan staat dat ook zo dom.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Dames, dames! Denk aan de fotoshoot met Belle!
Crybabyquote:
Gezellig! Het droogt trouwens atm zeer goed in, en ik bespeurde gistermiddag zowaar lachjes bij meneer, dus ik vermoed dat het ernstigste voorbij is en het kuiken mee kan!quote:Op maandag 15 juli 2013 21:17 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Mineola, de mijne heeft dan waarschijnlijk ook nog ingedroogde pokjes. Kunnen onze krentenbollies samen op de foto!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:37 schreef Mineola het volgende:
Niettemin jammer van de bellelena-fotoshoot. Pokken staan toch net wat minder gezellig op een canvas van 1x1
Hmm, goed idee, maar daar heb ik er wel tien van nodig dan. Dat wordt ook weer zo'n investering dan. Misschien is belle ook goed met photoshopquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:13 schreef Suikertante het volgende:
belle is koningin photoshop. Zij en haar vriend hebben eigenlijk stekeltjes!
(mocht ik toch wel vertellen?)
Ik zal m'n benen scherenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Het wordt ineens kei warm zondag! 28 gradenDus tref uw voorbereidingen
.
Die heb ik al zeker een maand niet geschorenquote:
Dat zou je wel zeggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Park impliceert gewoonlijk bomen dacht ik.
Photoshop.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Google streetview laat veel bomen zien.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Park impliceert gewoonlijk bomen dacht ik.
Ja dus!quote:park:
het park zelfst.naamw.Uitspraak: [pɑrk] Verbuigingen: park|en (meerv.) 1) openbaar terrein met bomen en paden, waar mensen komen om hun vrije tijd door te brengen Voorbeeld: `in het park wandelen`
Geweldig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind het er niet bijzonder bewerkt uitzien
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pfffquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hehe, ik moest laatst nog zo lachen. Dat ik voortaan ook bij de mensen hoor die "uhm, na de fruithap?" antwoorden op een vraag hoe laat we vertrekken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:10 schreef Mangostine het volgende:
Coco! Hoe laat gaan wij?
Ik zou willen voorstellen, na de fruithap? Tussen 10 en 11 aanrijden?
Misschien krijgt mijn kind haar fruit pas in de middagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:10 schreef Mangostine het volgende:
Coco! Hoe laat gaan wij?
Maar ehrm, dat kan wel? Kunnen ook onderweg ergens stoppen voor de fruithap? Weet niet wat het handigste is. Stoppen is sowieso wel fijn natuurlijk, want anders zitten de babies twee uur achter elkaar in een auto te plakken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:10 schreef Mangostine het volgende:
Coco! Hoe laat gaan wij?
Fruithap is hier om een uur of 4quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hehe, ik moest laatst nog zo lachen. Dat ik voortaan ook bij de mensen hoor die "uhm, na de fruithap?" antwoorden op een vraag hoe laat we vertrekken.
Hier ook vertrek na de fruithap, rond half 11 denk ik.
diva is het ook hè.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien krijgt mijn kind haar fruit pas in de middag
Pas op dat je niet een kwartier in de volle zon moed verzamelt in je auto en je kind gegrilld wordt!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Fruithap is hier om een uur of 4
Ik vertrek na haar ochtendslaapje, rond 11. Het is 3 kwartier rijden en een kwartier moed verzamelen in de auto dus ik ben er rond 12. Denk ik!
weet je wat, doe mij anders ff pm'en.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar ehrm, dat kan wel? Kunnen ook onderweg ergens stoppen voor de fruithap? Weet niet wat het handigste is. Stoppen is sowieso wel fijn natuurlijk, want anders zitten de babies twee uur achter elkaar in een auto te plakken.
Of vind je dat onhandig?
Ik doe je wel even pm'en
Ja, voor ons is het een uur of twee rijden. Dus wel handig om te weten hoe laat de meesten er gaan zijn, dan kunnen we het wat beter plannenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:14 schreef Kyara het volgende:
Ja maar, ja maar, de vraag is hoe laat jullie er zijn, niet wanneer jullie wegrijden. Weten wij veel hoe lang jullie er over rijden. Slome zondagsrijder of zo....
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:15 schreef bellelena het volgende:
![]()
![]()
speeeees!
straks maak je irl ook van die garpjes en plas ik ter plekke nog in mijn broektenalady mee dus!
Oh dat compenseert, ik meestal een half uur te vroegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:16 schreef bellelena het volgende:
En ik ben wel vaak een half uur te laat ook nog!
Ik race tegen jou. Het zal erom spannen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:16 schreef Kyara het volgende:
ik denk dat ik tussen 10 en 10.30 uur weg rijd. Dan ben ik tegen 11.30 uur. Of ben ik dan de 1e?
doe jij ook al een broek aan? Zo houdt toch niemand ons uit elkaar!?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:15 schreef bellelena het volgende:
![]()
![]()
speeeees!
straks maak je irl ook van die garpjes en plas ik ter plekke nog in mijn broektenalady mee dus!
Ik zal er in mijn oneindige nerveusheid aan denkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Pas op dat je niet een kwartier in de volle zon moed verzamelt in je auto en je kind gegrilld wordt!
Misschien moeten we allemaal een roos in ons knoopsgat dragenquote:
Ohnee! Die meisjes van jou wil ik echt een x zien! Ik parkeer je auto welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:19 schreef Kyara het volgende:
Als ik moet fileparkeren ga ik weer naar huis hoor....
Bohhhh, dat kan ik ook echt niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:19 schreef Kyara het volgende:
Als ik moet fileparkeren ga ik weer naar huis hoor....
Dat scheelt, sowieso dat je niet in je eentje komt aanzetten (waar komt aanzetten trouwens? Bij t paviljoen?)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal een roos in ons knoopsgat dragen
En ik heb een baby bij me. En wij komen in een viertal aan. Dat scheelt ook
Note to self: baby niet vergeten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal een roos in ons knoopsgat dragen
En ik heb een baby bij me. En wij komen in een viertal aan. Dat scheelt ook
Blijkbaar!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:20 schreef bellelena het volgende:
Ben ik dan serieus de Surinamer die zo laat komt aankakken?
Doe je die van mij ook dan? Dan loop ik voor je uit naar de groep zodat ik als eerste hoi moet zeggenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ohnee! Die meisjes van jou wil ik echt een x zien! Ik parkeer je auto wel
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:15 schreef bellelena het volgende:
Oja, wij zijn 's ochtends niet zo vroeg, dus ik aim op 12:30 (ik wil wel L0t en J zien!)
Goed idee!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Note to self: baby niet vergeten.
[..]
Blijkbaar!
[..]
Doe je die van mij ook dan? Dan loop ik voor je uit naar de groep zodat ik als eerste hoi moet zeggen
No problemoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Note to self: baby niet vergeten.
[..]
Blijkbaar!
[..]
Doe je die van mij ook dan? Dan loop ik voor je uit naar de groep zodat ik als eerste hoi moet zeggen
Joequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bohhhh, dat kan ik ook echt niet.
Mango?
Mango, kun jij toevallig fileparkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |