Die heb ik al zeker een maand niet geschorenquote:
Dat zou je wel zeggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Park impliceert gewoonlijk bomen dacht ik.
Photoshop.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Google streetview laat veel bomen zien.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Park impliceert gewoonlijk bomen dacht ik.
Ja dus!quote:park:
het park zelfst.naamw.Uitspraak: [pɑrk] Verbuigingen: park|en (meerv.) 1) openbaar terrein met bomen en paden, waar mensen komen om hun vrije tijd door te brengen Voorbeeld: `in het park wandelen`
Geweldig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind het er niet bijzonder bewerkt uitzien
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pfffquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hehe, ik moest laatst nog zo lachen. Dat ik voortaan ook bij de mensen hoor die "uhm, na de fruithap?" antwoorden op een vraag hoe laat we vertrekken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:10 schreef Mangostine het volgende:
Coco! Hoe laat gaan wij?
Ik zou willen voorstellen, na de fruithap? Tussen 10 en 11 aanrijden?
Misschien krijgt mijn kind haar fruit pas in de middagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:10 schreef Mangostine het volgende:
Coco! Hoe laat gaan wij?
Maar ehrm, dat kan wel? Kunnen ook onderweg ergens stoppen voor de fruithap? Weet niet wat het handigste is. Stoppen is sowieso wel fijn natuurlijk, want anders zitten de babies twee uur achter elkaar in een auto te plakken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:10 schreef Mangostine het volgende:
Coco! Hoe laat gaan wij?
Fruithap is hier om een uur of 4quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hehe, ik moest laatst nog zo lachen. Dat ik voortaan ook bij de mensen hoor die "uhm, na de fruithap?" antwoorden op een vraag hoe laat we vertrekken.
Hier ook vertrek na de fruithap, rond half 11 denk ik.
diva is het ook hè.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien krijgt mijn kind haar fruit pas in de middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |