quote:Op zondag 21 juli 2013 21:00 schreef Mineola het volgende:
[..]
En daarna zat ie bij mij op schoot, mee te vechten om Saar en (vooral) Femke! Dat laatste deed hij goed trouwens, genoeg oogcontact! Shandaly heeft er een foto van
Bram is een bolletje... Tussen al die meiden zag je gewoon echt dat het een flinke knul is. En dat is prima, hij is zo ontzettend lief.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:30 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vond jouw meisjes ook erg lief Tico.
En Bram vind ik stoer. Wat een binkie is dat
Ja maar ze komt echt wel wijs over in haar gezicht. En ze is gewoon snel. Dat maakt niets uit qua gewicht.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:07 schreef becky27 het volgende:
Als ik dan al die kleine babietjes zie vind ik Isabel ineens zo groot!! (terwijl echt nog maar net 6.2 kilo weegt)
+1! En supersnel idd!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:19 schreef Suikertante het volgende:
Isabel vond ik echt geweldig. Wat een vrolijk meisje!
Ja, dat!quote:
+1quote:Op maandag 22 juli 2013 16:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Becky ik vond jou echt een leuke en relaxte moeder trouwens. Niets ten nadele van de rest, maar het viel me op en wilde ik je nog even zeggen.
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:26 schreef Kersjes het volgende:
"Mama, gaan we morgen weer naar het park met die herten, de fontein en de komkommer?"
Gek he, kan het me ook niet helemaal meer voorstellen gelukkig. Ben zo blij dat ze nu zo'n enorme vrolijkerd is.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, dat!
en inderdaad, zo'n klein poppetje maar wel retesnel met alles![]()
En zo vrolijk als ze is, je zou als je haar ziet echt niet zeggen dat jullie zo'n zware tijd hebben gehad.
thanx!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:45 schreef Suikertante het volgende:
Nee daar heb je haar goed doorheen gesleept Becky, dat is duidelijk
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Becky ik vond jou echt een leuke en relaxte moeder trouwens. Niets ten nadele van de rest, maar het viel me op en wilde ik je nog even zeggen.
De mijne is net zo'n eigenwijze drol als die van Son. Had sinds 06.00 uur 's ochtends niet meer dan een half uurtje geslapen. Die was aardig op, ondanks dat ze dat niet echt laat merken.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:28 schreef As1981 het volgende:
[..]
+1
En jammer dat je samen met Son zo snel weg moest. Heb daardoor ook niet van het lachebekkie van Son genoten. Dat is zo'n leukerd
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:26 schreef Kersjes het volgende:
"Mama, gaan we morgen weer naar het park met die herten, de fontein en de komkommer?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |